![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
Äänestyksen tulos: Pressanvaalien 2012 toinen kierros. | |||
2 Haavisto |
![]() ![]() ![]() ![]() |
47 | 24,61% |
6 Niinistö |
![]() ![]() ![]() ![]() |
144 | 75,39% |
Äänestäneitä: 191. Et voi äänestää tässä äänestyksessä. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
-Kuten Mylppykin totesi on todennäköisempää että ihminen joka on kohdannut kohdallaan epäoikeudenmukaisuutta osaa asettua sellaisen kenkiin. -Oletetaanko siis jos Suomessa olisi homopresidentti niin heterot joutuisivat vähemmistön rooliin ja menettäisivät nykyiset oikeutensa? -Onko mielestäsi biologisella isällä (tai äidillä) oikeuksia jos vaikka yhtäkkiä haluaakin esim. 15 vuotta lapsesta luopumisen jälkeen lapsensa takaisin tms.? nimerkillä: "se että on synnyttänyt lapsen ei oikeuta kutsumaan itseään äidiksi!!" tai "mä en millään sitten suvaitse suvaitsemattomuutta!!" -sami- p.s. mä en äänestä 2. kierroksella kun on ihan sama kumpi voittaa. ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
itse ajattelen enemmänkin niin etten äänestä haavistoa, vaan äänestän kokoomusta vastaan.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Homovihreesivari jos on vaihtoehto niin aivan sama mikä porvari sinne valitaan mieluummin. Tarpeeks paha oli jo naaras presidenttinä ei nyt pahemmaks enää tarviis mennä. Politiikasta ymmärtämättömän mielipide mutta kyllä se presidentti on maalleen jonkinlainen "keulakuva".
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() Joo, ei tuu ikävä!!! 12 vuotta menty tää mamma eellä, enää neljä päivää niin päästään. |
|
|||
|
|||
![]()
Täytyy kuitenkin nostaa Haavistolle hattua siitä kun on noin homomiehenä pystynyt tulla julkisuuteen eikä piilottele/häpeä olemustaan ja ei se ihan turhaan ole PYSYNYT presidenttiehdokkaana vaan kansa ollut hänen puolellaan!
Itse en ole vihreä, vain koska heidän arvonsa ja ajatusmaailmansa on utopiaa, mutta taas toisaalta kannata tietyllä tapaa heitä, pitäen mielessä sen että maailma on lähestulkoon kulutettu puhki sitten teollistumisen. Mielummin vihreitä homoja johtajiksi kuin että jälkisukupolvemme saisi kitua meidän saastuttamassa maailmassa. Ehkä on aika muutoksille kuin huudella vain sokeasti, se homovihreesivari. Mielummin ääni Haavistolle kuin saastuttavan ja työtä tekevien orjuuttavan ideologian puolesta (Niinistö), mutta musta tuntuu että siellä äänestyskopissa käsi piirtää kirkkoveneen... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tämä on mun henkilökohtainen mielipide: Seksuaaliseti poikkeava voi ajatella joistain asioista samoin kuin hetero mutta ei kuitenkaan kaikista. Jokainen joka on kohdannut epäoikeudenmukaisuutta on varmaan oppinut siitä jotain ja osaa olla kohtaamatta sitä toistamiseen. Kaikisssa asioissa on tasapaino. Ja jos se tasapainotila on nyt tällähetkellä heteron silmin niin poikkeavien oikeuksia lisäämällä tai kasvattamalla poiketaan tasapainotilasta. Itse uskon jos Haavistosta tulee Pressa niin energiaa hukkuu epäolennaisiin asioihin kuten seksuaalisten vähemmistöjen oikeuksien vaatimiseen Presidenttiä, valiokuntia ja eduskuntaa myöten jolloin k.o asioiden johdosta jää tekemättä ns. perus-setti joka olisi ehditty tekeen ilman edellämainittuja. ts. Joillekkin lisää on joltain toisilta pois. Ehkä näinkin sitä voi ajatella. Mielestäni lapsella on aina oikeus tavata biologiset vanhempansa jos näin tahtovat. Tietysi sitä pitää kysyä ensin lapselta haluaako hän tehdä sen eli lasten ehdoilla. 15-vuotias nuori taitaa jo saada itse päättää kenen luona haluaa asua. ps. Veikkaisin että tässä maassa on huomattavasti enemmän esim. avioerolapsia, yksinhuoltajia, vanhuksia, päiväkotilapsia, koululaisia ym. kuin seksuaalisesti poikkeavia. Eli asiat tärkeysjärjestykseen. Tosin toisille esim. homojen adoptio-oikeus ajaa epäoikeuden mukaisuudessan ohi normikansalaisten kärsimistä vääryyksistä joiden korjaaminen olisi huomattavasti tärkeämpää. Tosin voidaanhan ne unohtaa kun ne ei osaa vaatia parempaa ja seksuaalisesti poikkeavat varmasti osaavat ja vaativat. Lopuksi: Asioilla on aina kaksi puolta etu- ja tuhkaluukku puoli. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mutta aika roisia ajatella että biologinen äiti/isä voisi vaatia oikeuksiaan lapseen sen jälkeen kun niistä kerran on luopunut. Toisin päin sama juttu. Pääsääntöisesti jos joku on luopunut lapsestaan jossain elämäntilanteessa niin ei lapsellakaan ole silloin oikeutta kammeta itseään isän/äidin elämään jälkeen päin. Toki tiedot mahdollisista perintötekijöistä tulisi saada. Mutta vain jos on perimässä jotain joka nostaa selkeästi riskiä sairastua johonkin vakavaan sairauteen tai synnyttääsairaita/vammaisialapsia. Avioerotapauksissa Suomessa todellakin tapahtuu pahoja ylilyöntejä ja oikeusmurhia mutta, sitä ei varmasti muuta sen enempää porvari kuin homo presidentti. Ne on virkamiehet jotka noita asioita säätää ja söhlii. enkä nyt tässä ole sen enempää puolesta kuin vastaan Haavistoa. Tärkeintä että se perhanan muumimamma saadaan sieltä vihdoin pois. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty kierros HJ:n ovia | tepa78 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 15.12.2011 17:59 |
toinen myyty toinen jää..... | tiku83 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 9 | 14.06.2007 13:06 |
O: kierros 33" renkuloita | pee | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 18.12.2006 19:10 |
O: Karkea 33"x12,5"x15" kierros | O/M/V Muut | 0 | 12.04.2005 18:50 |