Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #32  
Vanha 27.04.2004, 23:15
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Tervehdys!
Eipä tuosta jaksa enää vängätä. Karvas tappio on vain köyhän nieltävä ja ajettava joko vanhalla pakumaasturilla tai etsittävä uudempi ja parempi paku tai maksettava entistä kovempaa dieselveroa ellei kukkarosta irtoa niin paljon että saisi irti -93 ikäisen auton. Onhan sellainenkin jo 11 v. vanha... ja nekin vanhenee vuosi vuodelta.

Mutta oletteko kuulleet Ruotsalaisten LB-reg. maastureista. Millaiset ovat heidän kriteerinsä? Mitä siellä vaaditaan että maasturista saa/ on saanut pakun? Voisiko sellaisen ostaa Ruotsista ja tuoda Suomeen ja katsastaa pakuksi (vanhemman kuin -93), kun se on ollut paku jo ennestäänkin. Entä kun se on paku, maksetaanko siitä pakun autoveroa... vai onko tässäkin se 3 m3 esteenä...? Kuka tuntee Ruotsin säännöksiä?

Epäilen ettei tämä paljon auta,,, mutta www.blocket.se kummasti piristää. Länsinaapurissammekin on melko halvat maasturit.

TT

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Mb 300 gd pakettiauto O/M/V Ajoneuvot 14 30.12.2006 00:07
Rakentelu säännöksiä mikkot Tekniikka & Jutustelu 0 20.12.2006 20:49
Pakettiauto? Tekniikka & Jutustelu 12 07.11.2006 19:39
M: HDJ-80 Pakettiauto HDJ-80 O/M/V Ajoneuvot 3 04.09.2006 08:22
Pakettiauto O/M/V Muut 0 11.10.2004 14:09


Sivu luotu: 04:26 (GMT +2).