![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
HJ:n rungolta irroittelin akselit tänään, kun oli viimeviikkoon nähden mukavampi ulkotyö ilma
kyllä HJ:n runkokin muuttuu erittäin joustavaksi ajankuluessa.. ja menee se pieneen tilaankin |
|
||||
|
||||
![]() aika pieneen nippuun menee
Runko meinaten
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
mistäs kannattais kysellä vaihdelaatikon kannatinkumia vai saako niitä ees mistään enään järkevään hintaan?
onko 4vaihteisessa sama kannatinkumi? tai bj:n laatikossa? ja etuakseliin tarvii pari pyöränpulttia |
|
||||
|
||||
![]()
akselit ja runko siirretty takas sisälle
tekiskö soa:n vai ei.. ![]() muistelin että parit lehdet pitäis vielä olla tallella ja olihan niitä kaippa noista ensviikolla jouset saa tehtyä, ehkä ja päivän päätteeks pientä kikkailua jousenkorvakkeissa |
|
||||
|
||||
![]()
Mä oon edelleen sitä mieltä että tän auton kohdalla EI soalle.
Korottele sit niitä muita berttoja. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
ja minä sitä mieltä että SOA tulee, Nih! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Pyöränpultit vaihdat samalla ku laitat cromo murrokset? |
|
||||
|
||||
![]()
Mulla tais olla parit noita laatikon kannatin kumeja, ainakin mun hoijakoissa on ollu samanlaiset riippumatta vaihteistosta, palkki vaan erillainen. Bj:tä en enää muista mimmonen se oli
|
|
||||
|
||||
![]()
joo joo tare akselin kääntö on poikaa!
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
jeep cherokee xj käyttökunnostusta | ramiss | Tekniikka & Jutustelu | 92 | 26.05.2012 08:31 |
Myydään / Vaihdetaan muutama ylimääräinen auto kaupan. toyota,toyota,renault ja taas toyota | Jumppis | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 29.06.2011 13:17 |
Myyty Toyota 1.6 4A-F tekniikka=>1.3? esim.Toyota 1.3 12V | MiKo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 27.03.2010 11:46 |
Myydään / Vaihdetaan Toyota Landcruiser HJ61 -88 (vaihto mahdollista Toyota 4Runneriin) | Jooseppi | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 11.03.2009 21:07 |