![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Kratsin pallopyörä oli vajaat 260e kappale sisuskumin kanssa viipurissa .ja varaosat halpoja rajantakana kytkin 60e kaikineen kun niitä josku toin sieltä.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Jos noita uusia normirenkaita näkyy jossain myynnissa niin saa vinkata. ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kyselty on, ei oo enää 18" kummeja...
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Koeajo meni kohtuu hyvin, jouset vain olivat alkuun niin tönkköruosteessa että tuntui melkoiselta rautapyörältä koko laitos. Notkistui kyllä muutaman tunnin ruopimisen jälkeen vaikka pakkasta oli kahdenkympin molemmin puolin päivän kuluessa.
Renkaantäyttösysteemiä kun ei ehtinyt korjata niin laitoin manuaalisesti 1.5BAR joka renkaaseen: ei mitään pitoa lumessa. ![]() Tiesiirtymällä tuntui että voimaa ei ole koneessa nimeksikään mutta maastossa pärjäsi ihan hyvin, tosin ryypyn kanssa kikkailemalla, tarvitsee varmaan kaasutin huoltaa tai suosiolla vaihtaa johonkin toimivampaan. ![]() Kuvissa huimat joustot aamupäivältä kun pakat tuntuivat vielä nippuun hitsatuilta. Välitykset tuntui riittävän tiheille ja kaikki muukin toimi merkin ja vuosimallin huomioiden melko hyvin. Ainut suurempi kysymysmerkki jäi ohjaustehostimen satunnaisesta ja epäjohdonmukaisesta toiminnasta. ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ohjaustehostimen pumpulta tulee letkut tuohon.
Ja tuosta menee sylinterille. Vähän outo systeemi, vai onko?? Säädettävissä kenties jotenkin?? Tuntuu ettei tuo "ohjausventtiili" toimi kuin sillointällöin, onko kokemuksia että lieneekö vika vai ominaisuus... Toimiessaan ohjaus on pyöriteltävissä kämmenellä, muulloin kääntyy vain liikkeessä ollessaan ja sittenkin vaatii melkoisesti voimaa. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Uus sylinteri ohjaukselle oli1800 ruplaa katselin vasta viikko sitten sellaista ,joo noissa toi tehostus on mitä sattuu ja milloin sattuu toimimaan akselit kestää jotain traktorin pyörillä etupää alkoi hajomaaan joskus miekka /kirves latikan alla kun käänsi jyrkästi niin kuulat lenteli ulos murroksesta muuten kesti ja lukko toimiin takana jos on niin jarrua polkasemalla pitämällä kaasua samalla .
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
Hieno härveli!
Onko kohta aihetta lisätä tämä tuonne maastokuorma-autocamper-aiheeseen? ![]() Hyttä on vissiin kasattu tasakantaruuvein? Armeijassa naureskeltiin niille työnsankareille, jotka ovat noita koppeja kasailleet ruuvimeisselitekniikalla. ![]() Muistan takalukon toimintaa pihapyörityksessä ihmetelleeni, kun se toimi juurikin niinkuin palalukot toimii, nykäyksittäin. (En siis tiennyt tuolloin, eikä tiennyt kouluttajatkaan, lukon olemassaolosta) Eikö se sitten ollutkaan kaikissa, muutettiinko hyväksihavaittua, politbyroon hyväksymää rakennetta jossain vaiheessa? Mikä tuo dieselmoottori tuossa filminpätkässä oli?
__________________
A-P *Muovi on saatanasta* KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat. |