![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Niin vähän samaa mieltä... Toyotalla makso 70e ja Motonetistä 22e (sieltä hankin ja sain kaupan päälle n. 50e dieseliä ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Onko sun auto täristänyt siitä asti kun ostit, vai onko uus oire?
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Noista vatkauksista ja tärinöistä kannattaa ekaksi sulkea kaikki halvat viat pois. Eli lumi ja jää vanteista. Kardaanin pulttien kireys ja ylipäätään se että ne on siellä, sen jälkeen niiden laippujen keskimutterit jotka löytyy niiden kardaanin laippojen alta.
Ja kardaanin ristikot tietysti. Ja tietysti pyöränmutterien kireys. Enkä ny pidä ketään niin hölmönä ettei näitä älyäisi tarkistella. Mutta kun kaikkia noita oireita on itellä ollu vuosien varrella niin... Ja onko tärinä tärinää vai vatkausta?? Napalukot auki vai kiinni??? Sitten vielä että jos tuntuu ettei kone lämpene niin leikkaa jostain banaani laatikosta tms. sermi sinne keulaan jos 61 :sessä sitä ei enää vaikiona ole...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi Viimeksi muokannut Bj Andy : 25.01.2012 19:19 |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Täytyy tarkistaa! tai no pajalle siis... Napalukot on kiinni mutta se vittuilee niin taka kuin nelivetoïsena Banaani laatikot vaikutus on aika pieni/huomaamaton... |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
On uusi oire tärisee vaan niin helvetisti heti 70 km/h ohitettua eikä oo väliä onko 5 vai 4 vaihde... Tuli tossa mieleen että ennen kun tää oire ilmeni(siis tänään) niin tossa motarilla ja muutenkin kaasuvaijeri(ehkä ![]() Uskaltaako tolla nyt lähteä minnekkään aamulla jos jotain pikkuteitä pitkin etenis? |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Tarkista ny nuo edellä mainitut ja lisäksi ainakin takakselin U- pultit. Ja se ettei se akseli ole päässy pyörähtämään niiden jousipukkien lahottua sieltä välistä pois.
Jos sinne on tommonen selkeä mekaaninen vika ilmestytny niin aika pienellä todennäköisyydellä se itestään korjaantuu. Jos tuo akseli on pääsee kääntymään niin kohta on pinjoni tai kardaani poikki. Ja tuho nopeudesta riippuen kohtuullisesta helvetilliseen.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Kokeile vielä ne napikset auki takavedolla koska silloin saa suljettua etukardaanin/ etuperän pois tai varmistettua että vaiva on juuri siellä.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Jep koitettu ja tärinä vain jatkuu?...
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
Oisit voinu ostaa dieseliä sillä 22€urollaki, ku kuitenki joudut sen termarin Tojotalta hakeen.
|
#11
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ja on jokanen termari toiminu mitä on motonetistä ostanut. Viimeksi muokannut ärjyy70 : 26.01.2012 00:47 |
#12
|
|||
|
|||
![]()
Sen nyt vaan on jo niin moni cruiseristi kokeillut kantapään kautta että ne Motonetin tai muutkaan tarviketermarit ei toimi 2H ja 12H-T koneessa! Mut niinhän se on että jos haluaa halvan ja hyvän niin joutuu ostamaan 2.
![]() |
#13
|
|||
|
|||
![]()
"Se on makuasia" Sanoi mäyrä, kun muniaan nuoli.
|
#14
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#15
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#16
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tuota kennon tukkoisuutta voi koittaa avata kun vaihtaa letkujen paikat, monta olen avannut noin ilman mitään lisaineita kun se neste kiertääkin eri suuntaan. |
#17
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
En jaksanu lukea koko topicia mutta noi toyotan tarvike termostaatit on aiheuttanut vaikka kuinka harmaita hiuksia, ei ole pakko uskoa mutta toyotalta saa sellaisen termarin joka toyotassa toimii, sama pätee vanhaan 2t moottoriin ihan yhtälailla kun esim 12h-t. Ne tarvikemallit on vaan yksinkertaisesti paskoja. |
#18
|
|||
|
|||
![]()
Kahdesta Motonetin termarista kokemusta ja kahdessa eri autossa. Toyota ja Honda. Tarvike termarilla ei lämmöt noussu normaaliin, mutta kun laittoi alkuperäisosat nii johan alkoi lämpiämään. Eli kyllä niissä on eroa alkuperäisessä ja tarvikkeessa. Tai sitten on sattunut kaksi kertaa yhtä huono tuuri
![]() |
#19
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#20
|
|||
|
|||
![]()
tuli hankittua viime viikolla -89 hj61 on cooleria sun muuta laiteltu ja siinä on sama ongelma lämmöt ei nouse ja ostin eilen Motonetistä uuden termarin 88 asteisen ja ei mitään eroa lämmöt ei nouse edelleenkään ja käy aivan liian kylmänä nousee juuri ensimmäiseen viivaan.
Onko tosiaan niin että ne Motonetin termarit on ihan paskoja? |
#21
|
||||
|
||||
![]()
No tarkeneeko siellä kajuutassa ?? Nuo lämpömittaritkin osaa välillä näyttää mitä sattuu ja mittarien anturit on myös särkyvää kamaa.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#22
|
|||
|
|||
![]()
Kummallakin kerralla tarvike termostaatissa luki 88 astetta eikä Toyota meinannut lämmetä nolla kelilläkään 80 asteeseen, eikä hondasta meinannut lähteä automaattiryyppy pois päältä tarvike termarilla.
|
#23
|
||||
|
||||
![]()
Täytyypi sanoo että ittellä on kansa viimeviikolla vaihdettu tarvike termari, eikä lämmöt nouse. Aattelin heittää flektin hiiteen keulasta, mutta sitten joutuu yhtenään stalkeroimaan lämpöjä kun möyrin työkseen (lue riistanhoitotyö) tuolla valtion uphanki mehtäteillä. Sähkörupelli katkaisimella vois olla ratkaisu??
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj 60 lämpö ongelma | hojo85 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 24.01.2012 22:00 |
HJ61 +xenon ongelma | Tourinki | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 12.12.2010 17:46 |
hj61 murros ongelma | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 14.09.2005 14:04 | |
Nissan KC:n lämpö ongelma | Samppa | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.07.2005 21:18 |
HJ61 vaihde ongelma... | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 29.03.2005 09:50 |