![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Jep. Mutta mikäs on se perustilanne kun liikenteeseen lähdetään? Eli kummat on päällä ajo, vai ne päivävalot?
Halogeenithän kestää kun ei sieltä sitä energiaa niin hirveesti tule mutta jos vaikka virtalukon navat on sen hetken siinä asennossa että jännite pääsee vain sinne valopiiriin eikä esim. lämppärille, akulle. ym. kulutukseen joka sitoisi moiset piikit, niin silloin tuo voisi olla jopa mahdollista. Vaan tämä on aika kaukaa haettua arvailua johon ei ole tueksi mitään muuta faktaa tarjota kuin tuo oma hehkuviritelmä...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
kartaanit ei kestä. | opelah | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 03.03.2011 16:37 |
Miksi nykydieselit eivät KESTÄ? | VonLeka | Chit-Chat | 52 | 14.12.2009 19:24 |
miksi!miksi!patrollin kytkin asiaa voi keutana | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 24.04.2006 19:18 | |
mikä on kun ei kestä? | dalton | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 31.01.2005 09:40 |
Miksi poltat? Miksi kannattaa lopettaa? | MäIte | Health | 0 | 05.05.2002 17:56 |