Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #34  
Vanha 24.01.2012, 18:15
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Janne1986 Näytä viesti
Itse en laittaisi rosteri pultteja.
Tulee töissä käytettyä noita wurtin rst pultteja.
Ja ne tuppaa leikkaamaan kiinni todella herkästi ilman mitää rasvaa.
Veljen autoon tehtiin juuri kehät.
Siihen porattiin 9mm reiät ja laitettiin 8mm 12.9 kuusiokolopultit.
Noiden reikien poraus ylikokoon autto jonkun topicin mukaan siihen katkeiluun.
Koska rengas pääsee hieman elämään siellä kehän välissä.
Ja noita mustia on helpompi vaihtaa vaikka menis kokonaan kasaan.
Koska niitä voi helpommin metsässä työstää.
Rst et pysty niin helposti poraamaan kuin mustaa eikä siihen pure pillitkään.
Tai sitten pitää olla plasma mukana metsäs.
Kiinnileikkusta, taipuilua ja ruostumista vastaan ehdottomasti pultti ja mutteri! Reiät poraa milliä isommiksi ja maalaa paksulla maalilla, niin en keksi, mikä voisi olla ongelma yhdistää rosteria ja mustaa rautaa?
Muttereita joutuu joka tapauksessa lisäilemään mustillakin pulteilla kun kehiin tehdyt jengat korkkailee.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Bead lock: sissarilla vai ilman? Paavo Tekniikka & Jutustelu 21 10.07.2010 19:41
Poraruuveilla bead lock LaaLaa Tekniikka & Jutustelu 19 22.11.2009 02:03
Bead Lock vanteet SoSo Tekniikka & Jutustelu 6 01.08.2005 23:33
Bead lock vanteet 8x15" MYYTY tapsa4x4 O/M/V Muut 18 26.01.2005 23:19
Bead lock vanteiden kasaus tapsa4x4 Tekniikka & Jutustelu 18 31.12.2004 12:53


Sivu luotu: 07:49 (GMT +2).