![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Sama vika rahikaisellaMulla on samaa vikaa, joka eilisen jäätävässä tihkussa heitetyn Jyväskylän reissun jälkeen kärjistyi. Huono käynnistyvyys kylmänä, pitää painaa lusikka startatessa pohjaan ja viimein kun kihnuttaa itsensä käyntiin, savuttaa sinistä. Edellinen Cruiseri lähti 100x paremmin käyntiin. Lämpimänä ei savuta lainkaan ja käynnistyykin paremmin. Niin se äsken oli mulla käsikaasulla lämpiämässä tuossa pihalla ja oli sammunut itsekseen, minkä jälkeen en saanutkaan sitä enää käyntiin... mikähän siinä oikein antautui?! Sattui olemaan uudet hehkut, joten vaihdoin ne, mutta eipä vaikutusta. Täysin mykkä, ei edes lupaa. Mulla tossa on se edic-systeemin vipunen näköjään heitetty joskus vesilinnuille, sammutus vaijerista ja todella lupaavan näköinen vieteripatentti vetää säätimen pois stop-asennosta.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Koittakaa kylmiltään pumpata käsipumppu tönköksi ja sit kiinni. Eli pari-kolme pumppausta tai niin kauan, et on jäykkä.
Jos sitten lähtee paremmin, niin jossain on ilmaa. Vikaa en sen paremmin tiiä, mutta kolme autoa jo tiedän, missä tuo auttaa kymäkäynnistyvyyteen :P |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Pitäisi saada vipu sinne pakkosyöttöasentoonkin jollain... Helpottaa käynnistystä.
|
#4
|
|||
|
|||
![]() Vikaa on, mutta mihin katosi?!
No niin , muutama päivä mennyt ja hiukan ropasin saamillani tiedoilla ja "taidoilla!
En oikein vielä osaa sanoa, mistä pääpiirtettäin johtuu nuo käynnistys häikät, mutta nyt jo kolmatta päivää toiminut ihan hyvin, siis normaalisti! Pitää varmaan vaan seurata tilannetta ja infota/ihmetellä lisää tilanteen mukaan! Suuri KIITOS kaikille vinkki-avun antajille, jatketaan vaan samaan malliin! T: Ari |
#5
|
|||
|
|||
![]()
BJ:ssä ainakin auttoi pakkosyöttöä se kun solmi narun siihen edicciin ja veti sillä pakkosyötön päälle liikennevaloissa. Sen siis näkee vysikaalisesti kun se on päällä ja takanatuleva myös haistaa sen. Eli pakkosyöttö on kova juttu myös starttauksessa.
Myös tuo aiemmin todettu käsipumpulla pumppaaminen niin, että varmasti on paine siirtolinjassa tekee sen, että polttoainetta on saatavilla. Yleinen korjaus mm vanhoihin Setoreihin, joilla siirtopumppu vakiona väljä ja joiden siirtopumpun vaihto auttaa vain pyhättömän viikon. Hyvä vinkki antajalta. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Jep, ilmaa saa nyt jostakin perin väärästä paikasta ainakin toi mun kosla. Ilmasin illalla pumpun, ilmaa oli ja yöksi akut latinkiin. Kihnuttelua, ei jaksa käydä. Toinen ukko käsipumpulle ja johan lähti. Hehkuissa taitaa kyllä olla myös vikaa, lämpösenä käynnistyy ihan ok. Täytyy tutkia tota vaijeripatenttia pakkosyötön osalta vielä ja katella uusia letkuja myös. Kiitokset vastauksista.
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj-60 käynnistys vika | aapo 982 | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 12.01.2012 06:24 |
Lj käynnistys onkelma... | Oskulennu | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 30.10.2008 23:00 |
LJ:n käynnistys ongelmia | ugly_hj | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 21.01.2005 21:57 |
Käynnistys | Esko | Vuosimallit 1984-1996 | 8 | 13.09.2003 16:21 |
Käynnistys | jomppa | Vuosimallit 1984-1996 | 4 | 30.06.2003 14:09 |