![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Onko naissä mitään lukkoa mikä säästäisi viskoa? Tai kukaan rakentanut sellaista? Ja onkos tässä alennusvaihdetta ollenkaan, niinkuin "perinteisessä" jakolaatikossa? (Kooklella varmaan löytyis mutta just nyt on käsissä niin tahmea läppäri ettei jaksa käydä veivaamaan.)
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Jos on perillä siintä miten tuommosen vempaimen voimansiirto toimii niin erillisen alennusvaihteiston lisäämineen yhtälöön vois olla aika mielenkiintoinen sätös. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Tässä suurimmat ulkoiset muutokset ostohetken 12/2009 ja tämän päivän 2/2012 välillä
![]() ![]()
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Pitää ensi kerralla mennä lakikirja kainalossa...Lainaus:
Viscon paikalleen jättäminen mahdollistaa pienen nopeuseron etu- ja taka-akselien välillä, jolloin auto on mahdollistaa kääntää muuallakin asfantoidulla alustalla kuin lentokentällä. (siitä ilm vertaus Hiluxiin) Decopleri säästää viscoa maantieajossa ja silloin kun nelivetoa ei tarvitse. Itse en kuitenkaan ajaisi Syncro Tölkillä, ainakaan talvella, metriäkään ilman nelivetoa, koska sitten kun sitä tarvitaan, saattaa olla myöhäistä kytkeä sitä päälle tai liikaa nopeuseroa akselin välillä.
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Mulla on de-coupleri viscon kanssa ja sen voi tyrkätä päälle tai pois vaikka moottoritievauhdissa, ei siis haittaa nopeuserot. Kytkee/irrottaa yleensä kun vähän vetoa höllää.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Tarkoitin sitä, että sen kytkeminen on myöhäistä sitten, jos vaikka perä lähtee luisuun pelkkä takavetopäällä.
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Onkos se decoupleri vaihelaatikon päässä? Eikös se visko joudu silloin pyörittämään kardaania kun decoupleri on auki. Vaan eipä se taida sitä paljoa rassata.
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Jos olen oikein ymmärtänyt, se decoupleri tulee kardaanin ja etuperän väliin. Kaveri sellaista aikanaan suunnitteli omaansa risan viscon tilalle. Netistänoita olen bongannut useammankin.
Pitää joskus tulla tutustumaan, kuinka se on "Armylanssissa" toteutettu.
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Syncro Caravelle | koppis | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 12.09.2011 16:05 |
| T3 syncro | Heegi | Linkit | 6 | 11.09.2011 11:55 |
| Myydään vw passat 4x4 syncro tdi -98 | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 19.03.2010 21:46 |
| Myydään G60 Golf Syncro | MBG | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 26.02.2009 10:22 |
| O: Vw Transporter syncro 16" | 2d4wd | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 22.03.2007 16:06 |