![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Seikel tarjoaa jotain kamaa edelleen T3 Syncroon, mutta T5 sarjaan saa noita portaaliakseleita ja muita maastoajoa parantavia kilkkeitä. T3 porttaaliakseleista olen kyllä huhua kuullut, mutten missään livenä tai edes netissä nähnyt. VW LT 40/45 4x4 on saanut portaaliakseleilla, voipi olla huhut siitä lähteneitä?
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Oliskohan jotain jatkojalostuksia vanhoista terroristibussin portaaleista????
http://www.benzworld.org/forums/atta...on_boxes_1.jpg
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ensiapuna tuohon toyotista tuttuun luonnon omaan pintakäsittelyyn voisi olla vaikka öljyruutalla levitetty peräöljy.
Mutta asia meininki. Tällaista patriotismia omaa merkkiä ja mallia kohtaan tapaa harvoin edes toyota leirissä. ![]() ![]() Kaikenmaailman pajeron, ja jeepin kehujiahan on maailma väärällään. ![]() ![]() ![]() Vaan seuraavaksi jotain hieman karkeempaa tuumakoonkumia noille 16" valsseille ja maltillista korotusta???
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Millois tämä testivoittaja nähdään kulmakorven reiteillä?
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
En osaa vastata, kyllä ajatus olisi käydä joskus "oman tontin" ulkopuolellakin
![]()
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
En tiiä perhan onko tämä enää voimassa mutta:
(18.6.1993/530) 2. Kokonaismassaltaan yli kahden tonnin N1-luokan auto sekä kokonaismassaltaan enintään 12 tonnin M2-, M3- ja N2-luokan auto katsotaan maastoautoksi (N1G-, M2G-, M3G- ja N2G-luokka), jos: a) se on telavetoinen tai jokapyörävetoinen, jolloin yksi akselistoista voi olla irtikytkettävissä; tai b) se täyttää seuraavat kolme ehtoa: i) vähintään yksi etu- ja yksi taka-akseli on vetävä tai kytkettävissä vetäväksi akseliksi; ii) vähintään yksi auton akselistojen tasauspyörästöistä on lukittavissa tai varustettu vastaavalla järjestelyllä; ja iii) auton laskennallinen mäennousukyky ilman perävaunua on vähintään 25 prosenttia. Eli eikös tuo täyty??
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
Tuohon tai sanaan takertui nytkin ja varmisti että onhan minulla ainakin taka-akselilla tasauspyörästönlukko, jotta tuo TAI sanan jälkeen oleva 25 % mäen nousukyky täyttyy. Piti selventää TAI sanan merkitystä, jonka jälkeen asia oli täysin selvä molemmille, ei vaadita mitään vaihtoehdoista ![]() No ei se G-kirjain tuosta sen enempää maastoautoa tee, mutta voipa vaikka korotella vapaammin, jos siltä tuntuu ja kiva olla OIKEASSA ![]()
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Joku päivä siellä saattaa useampikin Testivoittaja
![]()
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Ehkä lähempänä keskikesää uskaltaa jonnekin maastoilemaan. Paineet pärjätä on kovat ja aina kun tieltä eksyy sivuun tuntuu että kaikkien syncrojen maine on pelissä. Yritys on ainakin ollut kova.
Täällä onkin jo käyty tota N1G keskustelua. En ole ollut tarpeeksi tarkkaavainen. Eiks sulla oo jo maastopakettiauto? Eiks ole kiellettyä kirjottaa offipalstalle jos ei oo maastoauto? Pitäisköhän mun aloittaa oma keskusteluketju ettei tarvi häiriköidä muita? Tai ehkä mä alotan sitten kun TT saa aikaseksi? Tavoitteena tehdä huonoin projektikuvaus ikinä, vaatii suunnittelua koska en halua että mikään menee pieleen... Vai häh? ![]()
__________________
tölkkifoorumi.fi |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Sen verran edistynyt että katsastus läpi ja kovaa ajoa jälleen! Mutta enhän minä voi täällä kirjotella, kun mulla on M1/Matkailuauto
![]() |
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Korotuspalat on jo tilauksessa, etupää ainakin kaipaa pikkasen ylösnousemusta. Takana onkin alumiinikiekko jousen alla, kuulemma joissain sellain laitettu sinne jo tehtaalla. Olisikohan siksi, kun on paku, tiedä häntä, pitää tiedustella sen tarinaa viisaammilta. Patriotismi merkkiin juontaa 50 luvulta, jolloin minusta in ollut tietoa. Vastaava takaveto ollut ajossa 90-luvun lopulta asti ja on koriltaan paljon paremmassa kunnossa, vaikka ei tässäkään ole valittamista, jos vertaa vastaavan ikäisiin aasialaisiin. Se olisi käyttiksenä edelleenkin, jos siinä vetäisi molemmat akselit. Jos oikeasti offailu olisi ykkösharrastus, niin varmaan joku Jeep pitäisi hankkia, kaikki itämaiset taidan edelleen kiertää kaukaa, niillä joutuu ihan liikaa ajamaan työssä. Varmasti itäautot ovat helpompia rakentelun kohteita ja niistä saa siten helpommin offailuun soveltuvan auton, mutta minulle riittää ettei talvi ole este ajamiselle, korkeintaan haaste, eli auto tarkoitus pitää lähes alkuperäisenä tekniikaltaan. En myöskään rakasta mädän pellin hitsaamista, sitäkin on tullut harrastettua ihan tarpeeksi kavereiden autojen kanssa. Mielummin kolvailen putkesta vaikka puskuria tai jotain muuta lisäsuojaa ![]() Eilinen kolvaus tuotti äänenvaimentimen korvaajan, tosin sekin on vain hahmotelma isompireikäiselle
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Hyvin olet jaksanut projektia tänne kertoilla. Pitäisiköhän minunkin, kun nyt jo jotain maastokelpoisuudenkin eteen tullut tehtyä.
|
#14
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Ei tullut tästä maasturia, katsastuskonttorilla vaativat maahantuojan todistusta, että auto vastaa M1G:n tyyppikoodilla olevia autoja, vaikka asetustekstin vaatimukset täyttyisivätkin. Kuvassa oleva sininen on N1G kytkettävällä voiman ulosotolla ja pelkällä taka-akselin tasauspyörästön lukolla. ![]() Eihän asialla ole toistaiseksi suurempaa merkitystä, mutta jos joskus aikoo jotain korotuksia tehdä, niin olisi pikkasen vapaammat kädet ja olisi mennyt samalla kun renkaat muutoskatsastin. Molemmat autot ovat "vakioalustalla", mutta omassani pikkasen isommat renkaat. Pienemmilläkin renkailla oli korkeampi kuin tuo kaverin "maasturi".
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. |
#15
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() Komioita pirssejä teillä, intissä tuli ajettua tapiksella missä oli just noi 16" rinkulat ja lukot, eteni tosi hyvin gee-vaihteella, mutta pakki oli pitkä.
__________________
If idiots could fly, internet would be an airport. |
#16
|
||||
|
||||
![]()
Hyvin riiputettua "kierrätyslihaa"
![]() R.I.P. Seat Toledo 1.9 TDI (1Z) -96 RGO-329, 376718 Km kesti sinun maallinen vaelluksesi... Taas askeleen lähempänä maasturia, ruiskutuspumpuksi tulossa Land Rover 300 TDI:n pumppu ![]() Ahdin tulee todennäköisesti MB:stä...
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. |
#17
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Minnes toledon nahat meni? Osille olisi tarvetta ![]()
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#18
|
||||
|
||||
![]()
Toledon nahat ja paperit jäi myyjälle, laittaa ne ilm paaliin, jos kukaan ei osta.
http://www.nettiauto.com/seat/toledo/5757816 ![]() Purettiin rikkomatta, joten paljon jäi käyttökelpoista osaa paalattavaksi Lainaus:
![]() ![]() ![]()
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Syncro Caravelle | koppis | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 12.09.2011 16:05 |
T3 syncro | Heegi | Linkit | 6 | 11.09.2011 11:55 |
Myydään vw passat 4x4 syncro tdi -98 | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 19.03.2010 21:46 |
Myydään G60 Golf Syncro | MBG | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 26.02.2009 10:22 |
O: Vw Transporter syncro 16" | 2d4wd | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 22.03.2007 16:06 |