![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
99% varmuudella ei ole VW:n omat porttaalit, koska T3 Syncron vakio nelivetokin on Steyr-Daimler-Puch:in tekosia. KVG kertoo jotain asiasta.
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Reconstruction to T5 extreme wheel base 3000mm and short final drive includes: Include short final drive Portalaxles with permanent reduction 1,5:1 and lift suspension 5 complete wheels 7Jx16 H2 ET 112 with 235/85R16 A/T or M/T Front fender enlargement Aluminium consolidated brake caliper F+R Dirt catcher F+R Tachometer harmonisation
__________________
Jablonkaa, jablonkaa sitä äiti koittaa piilottaa sama se, löydän ne! |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Seikel tarjoaa jotain kamaa edelleen T3 Syncroon, mutta T5 sarjaan saa noita portaaliakseleita ja muita maastoajoa parantavia kilkkeitä. T3 porttaaliakseleista olen kyllä huhua kuullut, mutten missään livenä tai edes netissä nähnyt.
VW LT 40/45 4x4 on saanut portaaliakseleilla, voipi olla huhut siitä lähteneitä?
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Oliskohan jotain jatkojalostuksia vanhoista terroristibussin portaaleista????
http://www.benzworld.org/forums/atta...on_boxes_1.jpg
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Ensiapuna tuohon toyotista tuttuun luonnon omaan pintakäsittelyyn voisi olla vaikka öljyruutalla levitetty peräöljy.
Mutta asia meininki. Tällaista patriotismia omaa merkkiä ja mallia kohtaan tapaa harvoin edes toyota leirissä. ![]() Ja homman hienoutta lisää vielä se että että kohteena melko marginaali, ja meillä todella aliarvostettu laite.Kaikenmaailman pajeron, ja jeepin kehujiahan on maailma väärällään. ![]() ![]() ![]() Vaan seuraavaksi jotain hieman karkeempaa tuumakoonkumia noille 16" valsseille ja maltillista korotusta???
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Millois tämä testivoittaja nähdään kulmakorven reiteillä?
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
En osaa vastata, kyllä ajatus olisi käydä joskus "oman tontin" ulkopuolellakin
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Joku päivä siellä saattaa useampikin Testivoittaja
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Korotuspalat on jo tilauksessa, etupää ainakin kaipaa pikkasen ylösnousemusta. Takana onkin alumiinikiekko jousen alla, kuulemma joissain sellain laitettu sinne jo tehtaalla. Olisikohan siksi, kun on paku, tiedä häntä, pitää tiedustella sen tarinaa viisaammilta. Patriotismi merkkiin juontaa 50 luvulta, jolloin minusta in ollut tietoa. Vastaava takaveto ollut ajossa 90-luvun lopulta asti ja on koriltaan paljon paremmassa kunnossa, vaikka ei tässäkään ole valittamista, jos vertaa vastaavan ikäisiin aasialaisiin. Se olisi käyttiksenä edelleenkin, jos siinä vetäisi molemmat akselit. Jos oikeasti offailu olisi ykkösharrastus, niin varmaan joku Jeep pitäisi hankkia, kaikki itämaiset taidan edelleen kiertää kaukaa, niillä joutuu ihan liikaa ajamaan työssä. Varmasti itäautot ovat helpompia rakentelun kohteita ja niistä saa siten helpommin offailuun soveltuvan auton, mutta minulle riittää ettei talvi ole este ajamiselle, korkeintaan haaste, eli auto tarkoitus pitää lähes alkuperäisenä tekniikaltaan. En myöskään rakasta mädän pellin hitsaamista, sitäkin on tullut harrastettua ihan tarpeeksi kavereiden autojen kanssa. Mielummin kolvailen putkesta vaikka puskuria tai jotain muuta lisäsuojaa ![]() Eilinen kolvaus tuotti äänenvaimentimen korvaajan, tosin sekin on vain hahmotelma isompireikäiselle
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Hyvin olet jaksanut projektia tänne kertoilla. Pitäisiköhän minunkin, kun nyt jo jotain maastokelpoisuudenkin eteen tullut tehtyä.
|
|
#12
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Komioita pirssejä teillä, intissä tuli ajettua tapiksella missä oli just noi 16" rinkulat ja lukot, eteni tosi hyvin gee-vaihteella, mutta pakki oli pitkä.
__________________
If idiots could fly, internet would be an airport. |
|
#13
|
||||
|
||||
|
Hyvin riiputettua "kierrätyslihaa"
![]() R.I.P. Seat Toledo 1.9 TDI (1Z) -96 RGO-329, 376718 Km kesti sinun maallinen vaelluksesi... Taas askeleen lähempänä maasturia, ruiskutuspumpuksi tulossa Land Rover 300 TDI:n pumppu ![]() Ahdin tulee todennäköisesti MB:stä...
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Syncro Caravelle | koppis | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 12.09.2011 16:05 |
| T3 syncro | Heegi | Linkit | 6 | 11.09.2011 11:55 |
| Myydään vw passat 4x4 syncro tdi -98 | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 19.03.2010 21:46 |
| Myydään G60 Golf Syncro | MBG | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 26.02.2009 10:22 |
| O: Vw Transporter syncro 16" | 2d4wd | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 22.03.2007 16:06 |