Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #24  
Vanha 09.01.2012, 21:30
LCHJ61:n Avatar
LCHJ61 LCHJ61 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 13.08.07
Sijainti: Kirkkonummi, Finland.
Viestit: 212
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja axu87 Näytä viesti
Kyllähän tuo turbotus on hommana helppo kun on diesel. Se pakosarja passaisi sinne suoraan ylösalaisin laipan puolesta jolloin se turbo tulisi sinne etupäähän ja siitä olis vielä mukava tehdä downpipe, laippaan sopii muistaakseni suoraan pajeron puhallin. Mutta siis sitten se pakosarja otti kiinni johonkin kanteen sen verran että siihen kyseiseen projektiin mitä seurasin tehtiin välisarja. Eihän siihen turbotukseen nimenomaan tarvitse mitään jarrupapereita kun tehoa on max20% enenmmän kun kyseisessä mallissa, tehokkaimpaa mallisarjalaista vertailuna käyttäessä sitten eri. Eli jos nyt nopeasti ajateltuna hiluxissa on 100hp vakiona saat siihen turbon kanssa 120hp ilman muutakun muutoskatsastus ja teholaput. Jos taas turbollisessa on sen 120hp ja siihen verraten haluat turbottomaasi +20% eli n.140+hp niin tarvii päivittää jarrut yms vastaavaksi kun turbollisessa. Jos mitään tolkkua tuosta nyt sai.
Tämä tieto autto melko paljon kiitoksia.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan hilux ln65-88 maukka79 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 12.04.2011 16:10
Myydään Hilux-84.D 4x4 LN65 ORR O/M/V Ajoneuvot 3 24.08.2010 19:08
Ostetaan Hilux ln65 husky O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 17.05.2010 10:47
hilux ln65 rankula88 Tekniikka & Jutustelu 1 06.04.2010 18:26
Hilux LN65 Tekniikka & Jutustelu 8 12.04.2006 11:54


Sivu luotu: 02:13 (GMT +2).