Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 06.01.2012, 19:57
ZeiZei:n Avatar
ZeiZei ZeiZei ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.12.03
Sijainti: Keminmaa, Finland.
Viestit: 2.971
Perusasetus

Ja tuo SU on periaatteeltaan ihan samanlainen kuin Strömberg.

Kaasarin kokohan voi olla ongelma, Rangen 175 mitoitettu kahdella kaasarilla 3,5 litraiselle ja nuo Volvojen, oliko pienimmät 150? pienimmillääkin 1,6 litraiselle. Onko sitten liian iso litraiselle koneelle Suzukissa.

Miten ois joku moottorikelkan / vesijetin Mikuni kalvokaasari? Toimis sitten vaikka kyljellään
+ saa hyvin säätöosia.

Ajatuskatkos, taisitkin olla vaihtamassa tuota litraista ilmeisesti isompaan.
__________________
-Jyrki-

Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.)

Viimeksi muokannut ZeiZei : 06.01.2012 20:03
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
kaasarin sähköryyppy taatusti Tekniikka & Jutustelu 0 10.02.2011 18:03
'82 SJ410 kaasarin sähköventtiili? DarkestMessiah Tekniikka & Jutustelu 2 04.04.2010 17:17
Kaasarin säätö? hpotteri Tekniikka & Jutustelu 3 18.02.2007 22:33
Ruiskut kaasarin tilalle ? chief Tekniikka & Jutustelu 2 15.05.2006 07:01
Kaasarin alipaineet Shuttle Tekniikka & Jutustelu 2 30.04.2004 09:11


Sivu luotu: 10:17 (GMT +2).