![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ja tuo SU on periaatteeltaan ihan samanlainen kuin Strömberg.
Kaasarin kokohan voi olla ongelma, Rangen 175 mitoitettu kahdella kaasarilla 3,5 litraiselle ja nuo Volvojen, oliko pienimmät 150? pienimmillääkin 1,6 litraiselle. Onko sitten liian iso litraiselle koneelle Suzukissa. Miten ois joku moottorikelkan / vesijetin Mikuni kalvokaasari? Toimis sitten vaikka kyljellään ![]() + saa hyvin säätöosia. Ajatuskatkos, taisitkin olla vaihtamassa tuota litraista ilmeisesti isompaan.
__________________
-Jyrki- Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) Viimeksi muokannut ZeiZei : 06.01.2012 20:03 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
kaasarin sähköryyppy | taatusti | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 10.02.2011 18:03 |
'82 SJ410 kaasarin sähköventtiili? | DarkestMessiah | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 04.04.2010 17:17 |
Kaasarin säätö? | hpotteri | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 18.02.2007 22:33 |
Ruiskut kaasarin tilalle ? | chief | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 15.05.2006 07:01 |
Kaasarin alipaineet | Shuttle | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.04.2004 09:11 |