![]() |
Volvon kaasarin toiminta
Mietin suzukiin tekniikan vaihtoa,
eli miten tuollainen esim volvo B20 kaasari toimii auton keula ylös päin / sivulle kallistettuna? entä mekaaninen ruisku? Toki ihan ruisku padankin voisi laittaa mutta noita kaasari vehkeitä löytyy kokonaisia autoja halvalla. Kun taas miettii 410 kaasaria niin se toimii asennossa kuin asennossa. |
Jos kyseessä on Strömberg, niin toimii. Rangessa vastaavat vakiona.
|
Jees. onko noissa muitakin kaasareita? tietää jos auton raatoa etsii.
|
löytyy
ainakin su kaasareita, mutta niitä yleensä onkin sit 2. Kohtuu harvinainen paketti jos löytyy...
|
Ja tuo SU on periaatteeltaan ihan samanlainen kuin Strömberg.
Kaasarin kokohan voi olla ongelma, Rangen 175 mitoitettu kahdella kaasarilla 3,5 litraiselle ja nuo Volvojen, oliko pienimmät 150? pienimmillääkin 1,6 litraiselle. Onko sitten liian iso litraiselle koneelle Suzukissa. Miten ois joku moottorikelkan / vesijetin Mikuni kalvokaasari? Toimis sitten vaikka kyljellään :) + saa hyvin säätöosia. Ajatuskatkos, taisitkin olla vaihtamassa tuota litraista ilmeisesti isompaan. |
Olettaisin et lie tarkoitus vaihtaa muutakin ku kaasari...
|
Joo siis tarkoitus vaihtaa volvon moottori + loota suzukiin ja siksi näitä kyselen.
|
Juu römperit toimii, vaikka auto olis kyljellään.
|
itellä suzukissa volvon olikos se nyt b200 vinokone ja siin on kaasarina solexin juuttuvakurkkunen ja voin suositella suizan keulille. Toimii melkein vaikka katollaan on voimaa viedä kevyttä autoo.
|
Sivu luotu: 16:50 (GMT +2). |