Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   Volvon kaasarin toiminta (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=92604)

karvanoppa 06.01.2012 14:59

Volvon kaasarin toiminta
 
Mietin suzukiin tekniikan vaihtoa,

eli miten tuollainen esim volvo B20 kaasari toimii auton keula ylös päin / sivulle kallistettuna? entä mekaaninen ruisku? Toki ihan ruisku padankin voisi laittaa mutta noita kaasari vehkeitä löytyy kokonaisia autoja halvalla.

Kun taas miettii 410 kaasaria niin se toimii asennossa kuin asennossa.

ZeiZei 06.01.2012 15:19

Jos kyseessä on Strömberg, niin toimii. Rangessa vastaavat vakiona.

karvanoppa 06.01.2012 15:20

Jees. onko noissa muitakin kaasareita? tietää jos auton raatoa etsii.

mechanic-71 06.01.2012 16:00

löytyy
 
ainakin su kaasareita, mutta niitä yleensä onkin sit 2. Kohtuu harvinainen paketti jos löytyy...

ZeiZei 06.01.2012 19:57

Ja tuo SU on periaatteeltaan ihan samanlainen kuin Strömberg.

Kaasarin kokohan voi olla ongelma, Rangen 175 mitoitettu kahdella kaasarilla 3,5 litraiselle ja nuo Volvojen, oliko pienimmät 150? pienimmillääkin 1,6 litraiselle. Onko sitten liian iso litraiselle koneelle Suzukissa.

Miten ois joku moottorikelkan / vesijetin Mikuni kalvokaasari? Toimis sitten vaikka kyljellään :)
+ saa hyvin säätöosia.

Ajatuskatkos, taisitkin olla vaihtamassa tuota litraista ilmeisesti isompaan.

Reetu 06.01.2012 20:04

Olettaisin et lie tarkoitus vaihtaa muutakin ku kaasari...

karvanoppa 06.01.2012 20:23

Joo siis tarkoitus vaihtaa volvon moottori + loota suzukiin ja siksi näitä kyselen.

moggirange 07.01.2012 10:46

Juu römperit toimii, vaikka auto olis kyljellään.

Ruusulehto 07.01.2012 11:04

itellä suzukissa volvon olikos se nyt b200 vinokone ja siin on kaasarina solexin juuttuvakurkkunen ja voin suositella suizan keulille. Toimii melkein vaikka katollaan on voimaa viedä kevyttä autoo.


Sivu luotu: 16:50 (GMT +2).