![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() jaa niin, kattoin väärin... Ja GTD pumpussa on vakiona 9mm nestepää, eli ei taida siitäkään olla hyötyä ;D Mikäs ahdin tossa on?
__________________
Kuka muka on niin laiska, että jättää lauseen ke |
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
jotenkin päivittänyt aikanaan. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Taas päivä meni tuo laitoksen kanssa, hitaan oloista kun kaikki pitää soveltaa.
Ohjaustehostimen pumpun kun saa vielä soviteltua ja koneen korvakkeet niin pääsee mallailemaan paikalleen. Niin ja tietysti jeepin lootasta rupes vuotamaan kytkinakselilta öljyä, sinne pitäs tilkkeet keksiä. Onko hajoita ja hallitse kuvia tuosta ilmeisesti ax-5 lootikosta? Tai jopa sattumalta tietoa millanen tiivistys siinä kytkinakselilla on? Etummaisen murroksen laakerikuppeja tarvittas kanssa, kadonnut taistelun tiimellyksessä ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Osan nro. 35 sisäpuolella on stefa kytkinakselille.
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kiitoksia.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ja se on tuossa kuvassa osa nro 14 ja löytyy hyllystä...
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Kiitos tarjouksesta, löytyi ihan lähi laakerikaupasta. Etuperän murrokseen tarviais yhden laakerikupin neuloineen, katosi pirulainen jonnekkin
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
tekniikan vaihto? | haapja | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 31.01.2008 01:18 |
Tekniikan vaihto 2,6+man -> 3,0+aut Pajeroon. | luppakorva | Tekniikka & Jutustelu | 29 | 16.05.2007 11:21 |
tekniikan vaihto / prosenttikyssäri | mki | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 26.07.2006 23:16 |
Hj:n tekniikan vaihto | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 12.05.2005 20:30 | |
Tekniikan vaihto!!! | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 03.05.2005 21:36 |