![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() En usko että tuo oikeasti voisi toimia. Tuli vaan mieleen, kun moniura hihnoja olen joskus veistellyt kapeammiksi. Eli 12 uraisesta sai kaksi 6 uraista.
|
||||
|
||||
![]()
Huhupuhheiden mukkaan toimii, samainen hevosmiesten tietotoimisto kertoo jot hihnan halkaisuun ol teht iivana näijen Suomalaisten autoon..
|
|
||||
|
||||
![]()
näi mäkin muistan ja auto oli opel.
|
|
||||
|
||||
![]()
ENNEN kuin oli näitä hienoja akkuhitsejä, niin Laalaa ja Joppa yhtenä pääsiäisenä hitsas mun hoojiin katkenneen etuakseliputken puikkohitsin pihdeillä, puikoilla ja parilla bilteman akulla suursuolla venäjällä. ei oo vieläkään kyseinen hitsaus pettänt, vaikka tosta operaatiosta on jo 6 vuotta.
|
|
||||
|
||||
![]()
Esim. näin:
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Mutta oi niitä muistoja ![]() Hitsauslaitteisto koostui lukkopihdeistä, akkukaapeleista ja akuista. Onneksi oli edes oikeita hitsauspuikkoja silloin matkassa. Hätä keinot keksii, aina on esim. venäjältä autot kotiin tullut ja kannattaa käyttää harkintaa, millaisella porukalla/varustuksella reissuun lähtee. |
|
||||
|
||||
![]()
Safarimestari Kakehan se kertoili joskus leirinuotiolla, miten erikoisilla virityksillä safariautoja on Suomeen raahattu. Esim. Pajero(?) josta repesi etupyörän ripustukset kokonaan, oli sidottu possujunaksi toisen auton takapuskuriin kiinni.
Ja Fabritiuksen mäyrikseen pojat teki kytkinremontin suon laidassa. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Ja tohon fabritiuksen volvon paineasetelmaan leikattiin mun hojon työkalulaatikosta millin paksunen alumiinirinkula asetelman jousien ja laikan väliin jäykistämään asetelmaa kuluneen levyn vastapainoksi ja hyvin alkoi toimimaan |
|
|||
|
|||
![]()
Toimii oikeasti! Toki nimenomaan hätäapu tilapäisviritys, mutta voi kestää jopa satoja kilometrejä, ja pettäessä voi sitten pettää koko kone, ei kannata säästömielessä kokeilla
|
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä juurikin näin. Tiedä sitten tarinan totuutta tai keksinnön keksijää, mutta tämän tarinan kertoi minulle toisen timpurin veli.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
paperittoman skootterin saaminen rekisteriin | Heguli | Chit-Chat | 8 | 20.11.2011 13:41 |
Hirven kuljetusta metsästä | Jari | Chit-Chat | 23 | 08.10.2006 21:38 |
ai auton avaimet pois. | tiipe | Chit-Chat | 5 | 23.06.2005 21:04 |
ECM-koodien esille saaminen. | nepa | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 01.07.2002 07:11 |