![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
Porakoneeseen huopalaikka (tai puuvilla rättilaikka) ja autosol-hiomatahnalla puhtaaksi.
Autosol- hiomatahnaa löytyy huoltoasemilta, sekatavarakaupoista taikka autotarvikeliikkeestä. (ainakin Oulussa) Ja jos yrittävät kertoa että tämä xxxxx on samaa mutta parempaa, niin älä usko. Periaatteessa tuo autosol suojaa pinnan (muistaakseni) mutta itse olen vahannut nuo pinnat normaalilla autovahalla, 2-3 kertaan. Joku toinen vaha varmaan parempaa, mutta tuolla olen pärjännyt Ja tuolla teräsharjalla en koskis kromivanteeseen, sillä kromissa olevat mikoskooppiset halkeamat/rosot "leikkaa" itsensä täyteen teräsharjan harjasta, ja kun saavat kosteutta niin rauta ruostuu ja turpoaa moninkertaiseksi, ja kampeaa rakoa isommaksi.... Ja ruostevesi alkaa sotkemaan vannetta heti. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu Suzukiin kromivanne, 1kpl | Palex | O/M/V Renkaat ja vanteet | 6 | 06.04.2010 18:55 |
pihat siistiksi! | junnu78 | Chit-Chat | 16 | 01.05.2009 18:32 |
Myydään HDJ80 Alkup. kromivanne+rengas | blomi | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 26.09.2008 06:06 |
Pihat siistiksi,muutama kuva. | Bruno | Chit-Chat | 27 | 13.11.2007 11:18 |
Millä ohjelmalla? | offipete | Chit-Chat | 2 | 03.04.2006 00:55 |