![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Mitä ?
Jeep on kaikkialla muualla maailmassa kuin Suomessa nimitys maastoautolle, tuli sitä itsekkin joskus ihmeteltyä, että mikä helvetin Jeeppi, toihan on suzuki tao Ford tai ihan mikä tahansa.
Stadissa "S" tulee nykyään 30 - 60 naisilta pääosin, nykyajan nuoret kiekuvat !!! Stadissa juodaan Mokkaa tai mokkendeiliä, siis kahvia, kivet on stemuja ja linnut fogeleita. Kyllä mä aina oon sanonut stadi, vaikken täältä ookkaan, mutta joskus on kiva sekoittaa Lapin murre stadiin. Esim. tathin tai menhän himhan. Mistä minä mitään tiedän, pilkut ei häiritse,, ei. pisteet.kään olivatpa sitten mis-sä. , tahansa. Mutta on kiva, joskus yrittää kirjoittaa, jotain muka oikella tavalla.
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ilmastonmuutos kusetusta onkin jääkausitulossa.. | toyota4x4 | Chit-Chat | 6 | 20.01.2010 05:05 |
apuja 4wd onkin 2wd | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 18.09.2007 19:10 | |
Hakkapelitta onkin mutarengas... | Reetu | Chit-Chat | 5 | 29.03.2006 06:19 |
Baxxter onkin Range Lover | freddie | Chit-Chat | 4 | 28.10.2004 20:13 |
Alatalo onkin lähettiläs tähdistä? | MäIte | Mikko Alatalo Fanclub | 0 | 16.08.2002 23:30 |