![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
Sekin vituttaa kun jotku laittaa "kuveja" nettiin.
|
|
||||
|
||||
![]()
Sana kaffe ei ole myöskään valkoisen heteromiehen suuhun sopiva.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
No, onkos se sama että, sika pannaan kuoliaaks vai pistetään kuoliaaks??
![]()
x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x Kahta en vaihda, neloselta ykköselle ja vauhdista pakille. En juo uskonnollisista syistä... Vaan ihan muista syistä. https://www.youtube.com/channel/UCf7...qzW7i8mdpHyLWQ ISORY SLCK #556 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Ketä sanan ymmärtää kyllä, mutta kun sekoitetaan kaksi sanaa: Kuka ja Ketä tulee KEKÄ!!! Se ahistaa.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Itse olen ihmetellyt tätä muotisanaa "Takaata"
Esim: Lainaus:
Ja kyllä kumminkin vähän kannattaa luettavuuden ja ymmärtämisen takia niitä pilkkuja käyttää. (oikeissa paikoissa.)
|
|||
|
|||
![]()
Tätä en oo kuullutkaan. (ihme kyllä, kun en asu Kehä 3:n sisäpuolella) Mutta mikä Helsinki-S? Ja käytetäänkö tuota ihan puhekielessä?
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Ketä taipuu muotoon ketkä, mutta miksi v*tussa kuka taipuu muotoon kutka?
Kotoota, takaata, katkis, kärri, peräkärri, kiuvas, mönkiä... Näitähän on vaikka kuinka paljon, nyt kun pikku höpössä alkaa oikein miettiin.. ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Entäs kun jotkut sanoo: "Ihan oikeesti! tai "Ihan aikuisten oikeesti"?????
-Onko sanojan muut puheet sitten olleen valehtelua.. ![]()
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. ![]() Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 |
|
||||
|
||||
![]()
Uskoksh Shää, vai valehteleks mää lissää...???
|
|||
|
|||
![]()
Juurikin näin käy oman ajattelun tie...
|
|
||||
|
||||
![]() Ja kun kerran aloitettiin...
Tää on loppupeleissä niinku liikkistä tunnettuutta....
|
||||
|
||||
![]()
Neulalla pistetään, ruokaa laitetaan ja kaikkea muuta pannaan?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Mitkä ihmeen enään ja viellä?
|
|
||||
|
||||
![]()
Ja lausutaanko tämä sitte [helsinkiviivaäs] ? Kysyn vaan...
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
||||
|
||||
![]()
Samaan kastiin heilahtaa kyvääri, siis mitä ...tua se on kivääri
|
|||
|
|||
![]()
Näin offtopiciksi, aamutuimaan tuli mieleen, että miten taipuu sana "kirkua" esim. seuraavanlaisessa tilanteessa:
Jos henkilö kirkuu ja ilmaisee sen tekevänsä juuri sillä hetkellä. Esim. pöljältä kuulostavasti Minä kirun. ? |
|
|||
|
|||
![]()
Harvemmin näkee autoissa yms koneissa anturoita.
|
|
||||
|
||||
![]() Mitä ?
Jeep on kaikkialla muualla maailmassa kuin Suomessa nimitys maastoautolle, tuli sitä itsekkin joskus ihmeteltyä, että mikä helvetin Jeeppi, toihan on suzuki tao Ford tai ihan mikä tahansa.
Stadissa "S" tulee nykyään 30 - 60 naisilta pääosin, nykyajan nuoret kiekuvat !!! Stadissa juodaan Mokkaa tai mokkendeiliä, siis kahvia, kivet on stemuja ja linnut fogeleita. Kyllä mä aina oon sanonut stadi, vaikken täältä ookkaan, mutta joskus on kiva sekoittaa Lapin murre stadiin. Esim. tathin tai menhän himhan. Mistä minä mitään tiedän, pilkut ei häiritse,, ei. pisteet.kään olivatpa sitten mis-sä. , tahansa. Mutta on kiva, joskus yrittää kirjoittaa, jotain muka oikella tavalla.
|
||||
|
||||
![]() Palstalta poimittua...
"onko se katto kuin pahasti särki?"
( Käsittääkseni särki on kala... )
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
entäs sitten "itse asiassa".....??
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ilmastonmuutos kusetusta onkin jääkausitulossa.. | toyota4x4 | Chit-Chat | 6 | 20.01.2010 05:05 |
apuja 4wd onkin 2wd | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 18.09.2007 19:10 | |
Hakkapelitta onkin mutarengas... | Reetu | Chit-Chat | 5 | 29.03.2006 06:19 |
Baxxter onkin Range Lover | freddie | Chit-Chat | 4 | 28.10.2004 20:13 |
Alatalo onkin lähettiläs tähdistä? | MäIte | Mikko Alatalo Fanclub | 0 | 16.08.2002 23:30 |