![]()  | 
	    | 
		
			
  | 
	|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä | 
| 
	 | 
| 
		 
			 
			#1  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
		
	
		
		
			
			 
 Lainaus: 
	
 jarrukengät menee kans vaihtoon. 
  | 
| 
		 
			 
			#2  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
		
	
		
		
			
			 Lainaus: 
	
 Noitten c- klippien kanssa magneetti mikä on metallisen tikun päässä on perin näppärä apuväline, ei tartte ihmetellä että milloin tippuu mihinkin  
		
				__________________ 
		
		
		
		
		
	
	Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.  | 
| 
		 
			 
			#3  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			Mitäs hittoa....onko xj:n alipainetehostetuissa jarruissa tosiaan erilainen poljin kuin sähkö-bendixissä? Meinasin vihdoin ja viimein päättää jarrupäivitys projektin kiinnittämällä polkimen tehostimeen menevään tankoon, mutta original polkimen reikä oli niin hiton ylhäällä, ettei tanko taipunut millään paikoilleen! Helppohan siihen olisi tietenkin porata uusi reikä, mutta taitaa loistava idea luhistua kasaan viimeistään katsastuksessa  
		
		
		
		
		
		
		
		
	
	  Itse tehostin-pääsylinteripaketti on oikeassa kohtaa ja just siinä asennossa mitä kuuluukin....Ja samaan hengenvetoon.....kuuluuko etunavoissa, niissä pinnoissa johon jarrupalat "makaa", olla sisemmälle jarrupalalle koneistettu lovet paikoillaan pysymiseksi? En ole kyllä missään muussa autossa tuollaisia nähnyt ja alku hymyilyjen jälkeen, kun olin jo vetämässä miggiä vierelle hitsatakseni kolot umpeen, aloin tutkimaan niitä tarkemmin ja näyttää kyllä niin siisteiltä koloilta molemmin puolin, että päätin antaa olla ja kysyä ensin viisaammilta!  
		 | 
| 
		 
			 
			#4  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
		
	
		
		
			
			 Lainaus: 
	
 Ei niissä jarrupalojen kiskoissa koloja kuulu olla. Migillä täyttelet ja koneistat uudelleen suoraksi. Ne kolot taitaa olla ihan "vakiona" kaikissa vähänkään vanhemmissa XJ:ssä, joista niitä ei ole oiottu. Oliskohan materiaali vähän turhan pehmeätä ko. tarkoitukseen...? En tiiä kuinka kauan täyttökorjaus kestää käyttöä - omani korjasin kesällä ja ainakin vielä viikonloppuna näytti suorilta.  | 
| 
		 
			 
			#5  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
		
	
		
		
			
			 Lainaus: 
	
 Lainaus: 
	
 Esim. tässä olisi kuvien kanssa ulkomaan- foorumilta juttua: http://www.jeepforum.com/forum/f9/xj...rooves-924713/ 
				__________________ 
		
		
		
		
		
	
	Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.  | 
| 
		 
			 
			#6  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			Suur Kiitokset jälleen vastauksista!  
		
		
		
		
		
		
		
		
	
	  ja eikun poljinkaupoille.......  | 
| 
		 
			 
			#7  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			Ei tartte mitään uutta poljinta ostaa, poraat siihen nykyiseen vain uuden reiän sopivalle kohdalle.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
		
	
	Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.  | 
| 
		 
			 
			#8  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			Mä pistin absittoman xj:n tehostajan ja sylkyn ja sopi suoraan "bendix-polkimeen". 
		
		
		
		
		
		
		
		
	
	Tänään kävin vihdoin katsastamassa omani. Mukana oli maahantuojalta autoliikkeen kautta tilattu paperi joka riitti abs merkinnän poistoon ja lisätietoihin katsuri kirjoitti: Autosta poistettu lukkiutumattomat jarrut maahantuojan ohdeiden mukaisesti. Pakkivalot ei toiminut, muuten kaikki oli tikissä ja leima lappuun. Paperi maksoi 42€, ei mielestäni kovin paha kun vertaa jamantin 132€..  | 
| 
		 
			 
			#9  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			No niin,XJ:n outo ongelma iski. 
		
		
		
		
		
		
		
		
	
	Ajoin tavan tiellä ja simsalapim,kone sammu virrat säily. Auto kaynnistyy mutta sammuu saman tien. Polttoainetta tulee ainakin ruiskujärjestelmän päässä olevaan "mötkyyn" asti. kaikki johdot näyttää olevan paikallaan joten olis hyvä tietää mistä aloitella,olisko hyvä ideoita? Viikko sitten ajettu metsässä mutta olis luullu oireiden alkavan aikasemmin jos kyseisestä reissusta olisi kyse.  | 
![]()  | 
	
	
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
		
  | 
			 
			Samanlaisia viestiketjuja
		 | 
	||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti | 
| Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. | 754 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.09.2010 09:10 | 
| Taasen jeep xj kysymyksiä | NORT | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.12.2009 09:09 | 
| Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.09.2008 11:40 | 
| Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 23.11.2005 19:59 | 
| Jeep Wrangler kysymyksiä | Tepa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.01.2004 14:13 |