![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Tässä huomaa sen asenteen joka itsellänikin oli vielä viimevuonna "ei tarvetta" ja monet sanoo ettei mene paljoa, mutta silti tuntuu menevän/pakko? saada, eikö sitä ilman enään pärjää? Jos siellä saunassa ei voi käydä ilman sitä olutta niin kannattaako siellä käydä? ja onko se tosiaan viikon parashetki se kun pääset lauantai iltana kaljoittelemaan? Tästä ei kannata ottaa herneitä, kunhan kysyn ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
Tarviiko tälläsiä ylipäätään tänne internettiin tulla huuteleen
![]() Ite otan kun siltä tuntuu, voi mennä puolvuottakin ilman jos ei maistu. Tosin aina on viimeistään juhannuksena maistunu. Nyt saunakalja sillon tällön ja jos on kekkereitä niin sit tulee juotua ittensä sosiaaliseksi ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Saunominen ilman olutta on teeskentelyä. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Eipä tule oltua tipattomalla . Tasataan tuossa vuoden kuluessa
![]()
|
||||
|
||||
![]()
täst oli taannoin puhetta toisaalla, ja laskeskeltiin suurin piirtein kulutusta tälle vuodelle:
omassa kotonassa / reisussa / mökillä koko vuoden saldo noin 50 tölkkiä olutta muiden "tarjoamia" illanviettoja koko vuoden saldo noin 15 tuoppia tipattomia ei vietetä, eikä tarvita, tupakin kanssa jos pääsis samaan kuin tuon alkoholin, niin ois aika hyvä
|
|||
|
|||
![]()
Ei tipatonta. Pyrimmä pitämään kulutuksen siellä suurkulutuksen puolella eli vähintään loota / viikko
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Tipaton tammikuu ja itse asiassa täysin ilman juominkia loppu elämä vois olla paikallaan. Myönnän että liikaa ja liian usein tulee tissuteltua iltaisin mutta "perskännit" ei oo silti mun juttu... Mutta takas alkuperäiseen kyssäriin ennenku unohtuu näin pikku hiprakassa
![]() ![]() Niin ja edittiä sen verta että ku lopetin röökin kiskomisen abaut 11 v sitten niin olutta meni apaut 24 päkki enempi viikossa ja ku menin naimisiin 10 v sitten niin siihen päkki lisää ![]() Viimeksi muokannut MakeO : 22.12.2011 23:04 |
|
||||
|
||||
![]()
vois kyllä yrittää tota tipatonta
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
vain se että miten monella se kuuluu "iltatoimiin" se alkoholi. lähinnä olin utelias. ja maailma ei pelastu maijolla eikä kalijalla. eikä muullakaan ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Juon vain firman piikkiin, joten niin kauan ollaan tipattomalla kunnes firma tarjoaa. En edes muista milloin olisin itselleni edes ostanut jotain alkoholipitoista juomaa. Ehkä reilu 10v sitten. Mulle se on ihan sama juoko porukka vai ei. Mutta omaan piikkiin en varmasti juo. Keksin sille samalle rahalle jotain paljon järkevämpääkin tekemistä.
|
|
|||
|
|||
![]()
Höhhöhhöö, nyt menossa jo kolmas päivä...
|
|
||||
|
||||
![]()
Enpä ole juonut kohta kolmeen vuoteen alkoja...
|
|
|||
|
|||
![]()
Tölkkien kanssa vaikeaa tuo tipaton-juttu! Tahtoo jäädä väkisellä muutama tippa juomatta, vaikka kuinka kallistelee.
|
|
|||
|
|||
![]()
jaa tipaton? ei tarvetta, ei viina juomalla lopu =)
|
|
|||
|
|||
![]()
En taida.. Pari saunaklajaa tulee varmaan otettua. Mutta voishan sitä ehkä kokkeilla, jos haluvaa!
|
|
||||
|
||||
![]()
Jokaiselle tarpeen mukaan.. Jokusen vuoden kalja/pari päivässä alkoi jo vaikuttaa pahasti tavalta, nyttemmin oon tuon viikolla tissuttelun jättänyt vähemmälle.. Jos otan otan kunnolla jos siltä tuntuu, tai jätän ottamatta riippumatta mitä muut siihen sanoo. Saatan ottaa jokusen olusen saunassa tai vaikka työaikana, jos nyt sattuu maistumaan ja tilanteeseen sopii.. tai jättää ottamatta.... Eli yhteen vetona,miksi tehdä niin suurta numeroa koko asiasta. Kyllä jokaisen pitäisi tietää missä oma raja liikkuu, katsoa itseään peilistä silmiin ja jos näkee jotain mistä ei pidä, toimia sen mukaan,kuukaudesta riippumatta. Eikä alkaa peittelemään/vähättelemään ongelmaa jos sellainen on...
Mutta kukin tyylillään, mulle tammikuu on ihan yhtä hyvä kuukausi alkoholisoitua tai olla holisoitumatta kuin mikä tahansa kuukausi. ![]()
Horsepower and Drag Racing www.facebook.com/FunJamRacing Ajoneuvojen loppukäyttäjä.. Heppatytön Hodari: HDJ -90, Emännän kauppakassi Rotkelo: Ramcharger -80 , bulevardisportti. HillCruiser: Hilux - 83, vaiheessa (väliaikaisvainaa) Valppivanhus: -64 avo safarointi väline (väliaikaisvainaa) Lehmä: Trailduster -76 Exiä C306:Kuorkkikrossivoittaja Protector: Avoläjä TuninkiBertta: -80 Pätkis: pätkäpatrolli -82 Urbo HJ Runkkupallero: Takapihalle raiskattu Pahero Esory |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Tipaton tammikuu | FinnDRZ | Chit-Chat | 27 | 03.01.2009 00:30 |
Tipaton Tammikuu? | Kentsu | Chit-Chat | 26 | 14.01.2005 19:27 |