Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   Tipaton? (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=92086)

Jari 21.12.2011 17:54

Tipaton?

Moniko koittaa voiko olla enään ilman sitä iltakaljaa?

itse olen nyt ollut reilu kakskuukautta tiukasti tipattonmalla, koska alkoi tympäseen se tissuttelu..

Aion jatkaa linjaa toistaiseksi.

Rehellisesti omalla nimellä.
Jari

akiky 21.12.2011 17:57

http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=54510

Eukko alko jotain höpistä että meinas sellasta viettää. Täytyy siis ite juua kaksinverroin, että pysyy tasapainossa jutut.

SuurSyömäri 21.12.2011 18:24

Yleensä jos otan sen ensimmäisen niin täytyy olla suuri varasto jatkojuomia varten. Jos ei pääse kunnolla lutraamaan niin en ota sitä ensimmäistäkään. 1-2 saunakaljasta tulee vain paha mieli.:D

Viipo 21.12.2011 18:34

Joskus tullu oltua pitkiänkin aikoja ilman tippaakaan, mut taitaa noi väkisinpidättäytymisjutut olla vain alkoholisteille :P

Ite otan päivittäin 1-2 bisseä illallisen kaveriksi, nukahtaa paljon mukavammin.

uokki 21.12.2011 18:39

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Viipo (Viesti 831637)
Joskus tullu oltua pitkiänkin aikoja ilman tippaakaan, mut taitaa noi väkisinpidättäytymisjutut olla vain alkoholisteille :P

Ite otan päivittäin 1-2 bisseä illallisen kaveriksi, nukahtaa paljon mukavammin.

Kun ei maita niin ei maita,Kaatoryyppyjä ja varpajaisia pikkutippoja-ei o munjuttu toi tissuttelu eikä isompikaan.Tipaton tai ei jokaisen oma asia!!Oikeasti kun hyvää seuraa niinmikäettei,lauantaina Hatek Motorsportin pikkujouluissa pikkasen maistoin-hyvässä seurassa...

k.j 21.12.2011 18:40

Onko tää nyt semmoinen muoti juttu ,kuten karppaus. :(

Jos naapurin vetää kaksin käsin viinaa, niin miksi et menisi mukaan ottamaan?

Selvänä olet symppis, kännissä huippujätkä. :D

Nostokurki 21.12.2011 18:47

Tammikuun ekasta päivästä klo 00:00 ollut tipattomalla, jatkui tuo tammikuu koko vuoden mittaiseksi. Eikä ole tullut suklaatakaan syötyä koko vuonna. Vaan tammikuun eka päivä loppuu, sitten jatkuu perus saunakaljat sun muut :)

Mitähän ilman olis ens vuoden? Käteenvetoa? :D

Late_ 21.12.2011 19:25

En aatellu olla.

Mun mielestä ihmisen kuuluu juoda silloin kun janottaa ;)

-Stedt- 21.12.2011 19:43

Väkeviä ei tule juotua ollenkaan,mutta joku kyllä kantaa meille tyhjiä olut tölkkejä:eek:.

Dectane 21.12.2011 19:59

tipaton on ittesä kusettamista

Repro 21.12.2011 20:47

Ja vitut olen millään tipattomalla

Calmari 21.12.2011 21:03

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Nostokurki (Viesti 831645)
Mitähän ilman olis ens vuoden? Käteenvetoa? :D

Ei saatana nyt menee rajuks, jotai paheita pitää olla

Castrol 21.12.2011 21:13

Tätä nyt ei voi kutsua tipattomaksi kuukaudeksi eikä kahdeksi mutta tulee 17 vuotta ilman alkoholipitoisia juomia joten kai se jonnin asteinen sairaus on tämäkin :) Tosin en ole kyllä katunutkaan kertaakaan.

Rytari 21.12.2011 21:38

Mä oo oppinu kans ollenkaan, ei ole ollut tarvetta, ei oikein maha kestä mallasta ja eipä ole kyllä ollut koskaan rahaakaan siihen hommaan , ja kun kerran paheiden määrä on vakio niin kerrottakoon että en myöskään polta, kahvi ei pysy sisällä (eikä maustetut ruuat tahi sipali) et jotain muuta mä sit varmaan noidenki edestä.

sisua45 21.12.2011 21:44

Mulla oli viime viikolla tipaton tiistai. Nyt toinen saunakalja tyhjäksi, ja nukkumaan. Huomenna töihin...

OPA 21.12.2011 21:53

Pahasti on vähentynyt kun jari ei käy enää viikottaisissa saunailloissa kaverina six-bägiä juomassa.
Mutta nyt emännän kanssa saunaan ja pari keppanaa mukaan.

pastirolli 21.12.2011 23:10

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Castrol (Viesti 831694)
Tätä nyt ei voi kutsua tipattomaksi kuukaudeksi eikä kahdeksi mutta tulee 17 vuotta ilman alkoholipitoisia juomia joten kai se jonnin asteinen sairaus on tämäkin :) Tosin en ole kyllä katunutkaan kertaakaan.

Ohhoh! :eek:

Minä olen ollut vasta 2 vuotta täysin tipattomana enkä ole yhtään katunut kännäilyn lopettamista. Nykyään ei tee edes mieli juopotella. Ei kiinnosta maksaa muutaman tunnin huvista ja koko seuraavan päivän paskasta olosta. Kummasti on enemmän rahaa käytössä kun sitä ei tarvitse muuttaa kuseksi.

Ostin tänään konjakki-sinappia. :o

Jare 22.12.2011 07:46

Mulla on yleensä aina menny niin, että just tammikuu menee kaikki viikonloput ryypätessä ja sit loppuvuosi onki harvakseltaan sen mukaan, jos sattuu viikonlopulle jotain touhua.

Arkisin=työviikon aikana sit taas olen koittanu pitää "tipaton" sopimuksestani kiinni, eli ei yhtään alkoholia, jos seuraavana päivänä töitä, ei siis edes yhtä saunakaljaa, joskus kesä aikaan tosin joutunu vähä lipsuun:rolleyes:

Gary Grand 22.12.2011 08:11

Mitään tipattomia...
Otan silloin kun mieli tekee, joskus jopa väkeviä:D
Mutta monta vuotta on jo määrä ollut kyllä sellanen, että illan päätteeksi lähden autolla paikalta. Ja voi puhalluttaa, viisari ei värähdä.:D alkometrissä..

Ex_inkkari 22.12.2011 08:14

Ja paskat, ei ole tarvetta... tulee juotua se 3 olutta per viikko niin ei syytä vähentää.
Väkeviä en ole juonnut 15 vuoteen suunnilleen.

Jari 22.12.2011 09:53

Tässä huomaa sen asenteen joka itsellänikin oli vielä viimevuonna "ei tarvetta"

ja monet sanoo ettei mene paljoa, mutta silti tuntuu menevän/pakko? saada, eikö sitä ilman enään pärjää?

Jos siellä saunassa ei voi käydä ilman sitä olutta niin kannattaako siellä käydä? ja onko se tosiaan viikon parashetki se kun pääset lauantai iltana kaljoittelemaan?

Tästä ei kannata ottaa herneitä, kunhan kysyn :)

Ex_inkkari 22.12.2011 10:07

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jari (Viesti 831829)
Tässä huomaa sen asenteen joka itsellänikin oli vielä viimevuonna "ei tarvetta"

ja monet sanoo ettei mene paljoa, mutta silti tuntuu menevän/pakko? saada, eikö sitä ilman enään pärjää?

Jos siellä saunassa ei voi käydä ilman sitä olutta niin kannattaako siellä käydä? ja onko se tosiaan viikon parashetki se kun pääset lauantai iltana kaljoittelemaan?

Tästä ei kannata ottaa herneitä, kunhan kysyn :)

Tuota, onko mielestäsi kaljoittelua jos juo sen kaljan saunan jälkeen ? pelastuuko maailma jos kaikki joisivat maitoa ? ei herneitä, mutta aika jyrkkä ajattelutapa leimata ihmisiä parin oluen takia. Jos ei ota niin se on ihan OK, ei minua haittaa... mutta tarviikko kaikkien tehdä samoin ?

Heikki L 22.12.2011 11:04

Tarviiko tälläsiä ylipäätään tänne internettiin tulla huuteleen:)
Ite otan kun siltä tuntuu, voi mennä puolvuottakin ilman jos ei maistu. Tosin aina on viimeistään juhannuksena maistunu.
Nyt saunakalja sillon tällön ja jos on kekkereitä niin sit tulee juotua ittensä sosiaaliseksi;)

Jari 22.12.2011 11:09

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Ex_inkkari (Viesti 831831)
Tuota, onko mielestäsi kaljoittelua jos juo sen kaljan saunan jälkeen ? pelastuuko maailma jos kaikki joisivat maitoa ? ei herneitä, mutta aika jyrkkä ajattelutapa leimata ihmisiä parin oluen takia. Jos ei ota niin se on ihan OK, ei minua haittaa... mutta tarviikko kaikkien tehdä samoin ?

Ei muakaan haittaa, nyt on ymmärretty sinänsä väärin. koska ihan samassa porukassa kuljen ja istun kuin ennenkin, ja kavereille maistuu. ei se ollut jutun juoni.

vain se että miten monella se kuuluu "iltatoimiin" se alkoholi. lähinnä olin utelias.

ja maailma ei pelastu maijolla eikä kalijalla. eikä muullakaan :D

Nerd-O 22.12.2011 13:22

Juon vain firman piikkiin, joten niin kauan ollaan tipattomalla kunnes firma tarjoaa. En edes muista milloin olisin itselleni edes ostanut jotain alkoholipitoista juomaa. Ehkä reilu 10v sitten. Mulle se on ihan sama juoko porukka vai ei. Mutta omaan piikkiin en varmasti juo. Keksin sille samalle rahalle jotain paljon järkevämpääkin tekemistä.

Sivu luotu: 03:09 (GMT +2).