![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Tilalle tuli Bridgestonet ja kumikorjaamokeikat väheni heti huomattavasti. Eikä yrittäjä saanut kumeista takkiin kuin 32000mk
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Itse asiassa joo...
Nokian haukkumis topicci oli toisaalla vaan nyt kun miettii niin toissa kesänä meni yksi nokialainen hlö.autosta. Tosin kyseessä oli jo vanha talvirieska jotka oli tarkoitus ajaa lppuun kesällä. No se yksi gummi sitten rivahti ja muut jäivät sitten vajaaksi. Tosin tähän liittyy myös kesähelteellä luvattoman paljon nopesrajoituksen rikkomisia lähelle ko.renkaan nopeusluokan suurinta sallittua... Joskus ysärillä meni samalla viikolla kolme micheliiniä jenkkifarmista.Jokainen turposi niin että ottivat lopuksi lokareihin kiinni. ![]() ![]() Kuorma-autossa joskus koitettiin pitää Fuldaa etukumina mutta hiiappi autossa oli vissiin liikaa jatkuvaa etuakseli painoa joten ne ei kestännää kuin viikon per rengas. Tuli samaan hintaan conttinentalit tilalle. Kumma kyllä kaikki maastorieskat on kestäny sen aikaa kun ovat käytössä olleetkin. Puolipitkästä mersu vario onnikasta meni takaa kierros goodyeareja kaikista kyljet halki. Joskus noissa renkaissa on ollu jotkut runkotakuut liekkö enää??
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Itsellä oli hj:n alla insa spesiaal trackit eturenkaista meni rungot muutaman tonnin päästä, liekkö keulan paino vaikuttanut asiaan ja pinnatut renkaat
![]()
__________________
Terveisiä Perseestä |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Pinnatuissa taitaa saada ihan mitä sattuu runkoja eikä ole mitään takeita, että sarjan kaikki kestää.
__________________
Jukka |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Halvoissa nokialaisissa on ollut minunkin kokemuksen mukaan runkovikoja sekä "laminointi" vikoja jolloin ilma pääsee kerroksien väliin.
Kalliimmissa kesärenkaissa sekä talvirenkaissa ei minulla ole ollut mitään vikoja vaikka olen niillä ajellut nyt jo 20v Kaikilla merkeillä on jotain eriä joissa vikoja ilmenee. Huonoimmat talvirenkaat jotka minulla on ollut ovat olleet korealaiset, ne ei kulunut viidessä vuodessa milliäkään, mutta ei ne kyllä pitänytkään oikein millään alustalla eikä millään kelillä! |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Olen tainnut olla onnekas, -77 lähtien ajanut kaikenlaisilla kesä- ja talvirenkailla, ei ikuna ole ollut robleemia gummien kanssa. -Autojen kanssa kylläkin...
![]()
__________________
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. ![]() Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 |
#7
|
|||
|
|||
![]()
työn puolesta joudun vaihtelee autoihin renkaita.
viikol tuli yksi naine valittaan et sen autoon on huonot kun auto vapisee. syy oli 2 runko vikasta renkasta, renkaat oli kerinyt olla 2vikkoo alla. tunnusti et oli varmaan ajanut jossain routa montuun tai vastaavaan. laitoin 2 uutta renkasta sille, ja toivotin parempaa onnea. renkaat oli ollut viime talvena hetken sen miehen autos alla.
__________________
mää opin joka päivä jotain uutta. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Max nastojen määrä renkaissa? | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 06.02.2008 18:20 |
missä renkaissa on vanteensuoja reunus? | Jani E | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 11.01.2008 21:47 |
TÜV hyväksyntä renkaissa? | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.01.2006 16:38 |