![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Löytyykö hyviö ideoita mistä väkerrellä huohottimen lähtö venttiilikopan päälle? Siinähän on se kuminen käyrä joka on omasta paskana. 25mm hole siinä on johon tarvisi joku töttörö letkua varten kehittää.
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Noita huohotuksen lähtöjä ja niitä väliputkia oli melkoisen hankala löytää, joten otin "muutamia" sarjoja noita, kun jenkeistä tilailin. Vaihdoin itselle ja ainakin yhdet sarjat jätän vielä varastoon, mutta mielestäni yksi sarja tuonne vielä jäisi ellei toinenkin. Voin yrittää katsoa hintaa tuolle sarjalla, mikäli kiinnostaa.. Ei tarvitse sitten rakennella. Eli ne molemmat lähdöt ja ilmanpuhdistimen väliset letkut, sekä MAP(?) anturille menevä letku. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
-90 eli ei ho.
http://www.google.fi/imgres?q=jeep+c...:0&tx=85&ty=81 Tuollainen kattila kun kuvassa, eli tuo kuminen käyrä venakopan päällä on sökönöö. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Huohotuksen lähtö näytti olevan ihana samanlainen kun HO mallissa, onhan se venakoppa kuiteski sama. Mittaa reikä ja käy kyselemässä jostain letkuliikkeestä. Tai sitten purkaamolta, luulis jostain löytyvän suurin piirtein samaa kokoa. Tärkeintähän on että se ei päästä turhaa öljyjä kopan päälle, eli on tiivis.
- Mulla oli muuten karstottunut lähes umpeen huohotin letku, tai siinä oli tehty muövinen jatkos jota oli vähä sulatettu että mahtui lähtöön sisälle. Oli sitte menne melkein umpeen ja autonmyyjä valitti että kaks kertaa on jo joutunu venakopan tiivisteen vaihtamaan, vuodessa.
__________________
---------------------------------------------- Team Tostanoin Facebookissa www.maasturistit.fi www.etsama.com ------Offroad team Over the Hill--------------- |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Oman tontin aarteet kompattu läpi, kaikissa kunnon ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Itsellä oli kans huohottimen lähtö muuttunut toffeeksi. Tilasin Rockautosta letkuhässäkän, missä oli huohotin ja bonuksena niitä mitättömiä pienempiä pillejä. Nikaleessa luki "China", mutta muuten oli asiallinen ja edukas.
linkki: http://www.rockauto.com/catalog/moreinfo.php?pk=586584 -Ossi |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Ja asiasta seuraavaan, niin onko kokeneemmilla kokemuksia katsastusmiesten suhtautumisesta kallistuksenvaimentimen puuttumiseen taka-akselilla? Näkyi omassa cherokeessa olevan ko. tanko poikki runkohelan alta. Täytyneekö katsella ehyt tilalle ensi kevään katsastuskäyntiin?
-Ossi |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Takakallistuksenvakaajan voi poistaa ja muutoskatsastaa sitten sen poiston, kun autoa on saanut ilman sitä tehtaalta. Eipä sen puutetta kukaan kyllä välttämättä katsastuksessa muutenkaan ihmettele.
|
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Etummaiseen venakopan reikään samaa jäähdytin letkua, jossa sattui olemaan soppeli 90° kulma ja taas sen putken päälle (tai sisälle) sain sullottua jotain muuta letkua, joka taas jälleen kävi mitoiltaan siihen samaiseen jakotukkiin....ja Voilà! Minulla oli toimiva huohotusjärjestelmä, joka jatkoi täysin sitä samaa rautalankavirityslinjaa jonka edellinen omista oli jo aloittanut, eikä maksanut muuta kuin vaivan! ![]() Oikeasti ei kai tuo mitään rakettitiedettä ole Jeepin huohotus ja hyvin on mennyt noillakin sen 3-4v mitä auto on minulla ollut! ![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Onko MJ:n levikkeissä oikeesti paljonkin eroa XJ:n vastaaviin? Kun jenkkeissä isot pojat höpöttävät, että MJ:n levikkeet ovat pidemmät jolloin passaa paremmin paikoilleen, kun suurennellaan pyörän aukkoja!! ?
|
#11
|
||||
|
||||
![]()
Etuset on samat...... Takalevikkeet ei mun mielestä paljoa eroa pituudesta.
|
#12
|
|||
|
|||
![]()
sanokaas nyt joku missä perkeleessä on vikaa ku laitoin uuden laturin mutta se puskee tyhjäkäynnillä sellasta 12.4-13.2..sitte kierroksilla se nousee 14.. no lyödään lisävalot tai letti täysille niin sitte tippuu ku hevosen häntä.. ja tää mitattu suoraan B+ laturin navalta..ja sama vika oli edellisessä ennenku meni paskaksi.. meneekös se B- ihan vaan suoraan maihin?? ja W on kiekkamittari..
|
#13
|
||||
|
||||
![]()
Mä vaihdoin kans uuden laturin paikoilleen. Nyt mun voltit näyttää seuraavaa:
Akku (alle vuoden vanha Optima Yellow Top) 12,9V Laturi 14,87V tyhjäkäynnillä, 15V huippukierroksilla. Aika korkeita lukemia, mut laturin kyljestä luin, ettei tartte huolestua, jollei mene yli 15,1V, joten hyvä näin. ![]() Ootko tarkistanu maajohtojen kunnon? Se vois olla yks mahollinen syy tollaseen ongelmaan, tai sit sulla on tosiaan se säädin rikki. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. | 754 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.09.2010 09:10 |
Taasen jeep xj kysymyksiä | NORT | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.12.2009 09:09 |
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.09.2008 11:40 |
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 23.11.2005 19:59 |
Jeep Wrangler kysymyksiä | Tepa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.01.2004 14:13 |