ainut mikä itellä tulee mieleen jos ois ottanu ajovoiman otosta ni ei voi ruovitella etuvedolla, eikä tarvii mitään muutuvatilavuus pumppuja ku perinteinen ratas pumppu.
niinhän nuo viisaat hydrauli asiantuntiat sanoo ettei rataspumppu kestä 7200rpm:ää eikä kestänykkää ku seitsemän vuotta eli oikeassa olivat ei kestäny, ja säiliön pitäs olla jotai 400litraa muttei ole ku 5l eikä lämpiä. eli nää hetkittäiset käytöt ei vaadi ihan oppikirjojen mukaan mennä.
ja jos tulee hihnavetonen ni helppo puljailla nopeus kohalleen ja suunnan vaihtoon pakkivalolta tieto sähköventtiilille ainut ongelma on jos käytetään useampaa vaihdetta sillon yks vaihtoehto vois olla virtauksen jakoventtiili jonka ylituotto otetaan käyttöön kakkos vaihteella.
ja ei herneitä nenään nää on vaan mun mielipiteitä tällee äkkiä ajateltuna
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia
|