![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
VARAILU!
Vituttaa kun hojosta varaillaan osia ja sitte tuloo joku kaunis päivä puhelua että joo en mä tuukkaan hakemaan! Ja eikös tietysti silloin ku osat on varattu nii niistä on muitakin kiinnostuneita ja joutuu sanoon että ne on varattu!!!!
Ainaki 6 kertaa on jo varailtu osia ja ei oo tultu hakemaan, yks lupas ostaa joku aika sitte koko auton, ja kun luvattu aika hakemaan tuli, miestä ei tavoittanut mistään, tänäkään päivänä! ![]() ![]() ![]() ![]() Just vartti sitte peruuntu 800€ kaupat! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tästä viisastuneena osat pystyy varata vain varausmaksulla Kun 20% osan/osien hinnasta on mun tilillä, ne on varattu!
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
| Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
| Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
| köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
| Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |