![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() On mutsilla kuvia albumissaan, muistelen...
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. ![]() Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 |
|
||||
|
||||
![]()
Jos mahdollista niin skannaa kuvia tänne nettiin ihmeteltäväksi
esim. tuohon allekirjoituksessa mainostettuun ositteeseen ![]() R.I.P Bröytille, vanhojen konemiesten jutuissa se mainitaan monesti yhtenä aikakautensa pystyvimmistä koneista, vaikka vähän omalaatuinen vehjes olikin ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|||
|
|||
![]()
Kontula ja kaikki hörhöt. Viime yönä rapun oven lasi paskaks ja joku sekopää heiluu rapussa. Yllättäen poliisien tullessa ei enää näkyny. Vähän on turvaton olo välillä kun pikkumuksu ja muija himassa. Onneks puuhataan muuttoo.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Lumi!!!! Miks se tuli nyt jo, kun ulko nurkkien siivoilu on vielä kesken......tai noh ainahan ne on kesken
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jätä se homma kevääseen,mulla oli viime syksynä kauhee romuvuori tallin seinustalla joka odotteli romukauppaan lähtöö ja talvi yllätti autoilian.Ei ne talven aikana siittä mihinkään huku.
|
||||
|
||||
![]()
Lunssa ja huumekeppihuligaani-autovarkaat taas hillunu meiän pihalla. PERKELES miie ne myrkytän.
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
|||
|
|||
![]()
ATK-tunnit... Hinkataan wordia,exeliä ja power pointtia. Huoh... Olis sitä kai voinu vaan jäädä kotia nukkumaan tänäänki pikku flunssaa pois
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |