Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 07.12.2011, 16:08
Artzi_ip:n Avatar
Artzi_ip Artzi_ip ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 26.07.07
Sijainti: Kalajoki, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja myllis Näytä viesti
Oiskohan väärä putiikki kyseessä, kun sopivaa tilausta 1.10.2011 ei meiltä löydy. Ja tähän mennessä ei mielestäni yhtään laskua ei ole lähetetty ilman tavaraa. Meille ei voi maksaa ns. samalla kuin tilaa jotain. Jos tilauksesta on uupunut jotain se ilmoitetaan aina etukäteen ja eikä sitä laskuteta etukäteen. Uupuneet tavarat saa jälkikäteen ilman postikuluja ja omalla laskulla. Varsinkin T-paidossa ja huppareissa on nyt vanhan erän myyntialta pois ennenkuin uudet tulevat.

Kun lähetämme tavarat laskulla niin asiakkaan luottotiedot tarkistetaan. Varsinkin jos ei ole lehden tilaaja. Jos siellä on ulosotossa kilometrin pituinen lista niin otamme yhteyttä tilaajaan ja ilmoitamme, että ainoa lähetystapa on ennakko. Tähän mennessä näitä tapauksia on ollut yksi.

Anyway privameili laitettu alkuperäiselle kirjoittajalle.

Joo asiaa nyt sitte selvitellään. joka tapauksessa mulla on teiltä tullut lasku jonka olen maksanut.. laskun yhteydessä tuli yksi tuote eli DVD ladoga trophy. loput kolme puuttuu.

sain sen numeron jonka lähetit yritin siihen soittaa mut siihen ei saa yhteyttä.
no anyway soittakaa mulle.

SUOSITTELEN että laitatte jotain yhteystietoja tonne verkkokauppaan..

Vanha 07.12.2011, 18:21
myllis myllis ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Kyrsälä
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Artzi_ip Näytä viesti
Joo asiaa nyt sitte selvitellään. joka tapauksessa mulla on teiltä tullut lasku jonka olen maksanut.. laskun yhteydessä tuli yksi tuote eli DVD ladoga trophy. loput kolme puuttuu.

sain sen numeron jonka lähetit yritin siihen soittaa mut siihen ei saa yhteyttä.
no anyway soittakaa mulle.

SUOSITTELEN että laitatte jotain yhteystietoja tonne verkkokauppaan..
Homma selvitetty meidän moka. 1/4 -osa tavaroista lähti, loput jäi... eli pakkauserhe. Homma sovittu ja loput tavarat lähtee huomenna with compliments tuotteen kera...

Verkkokaupan tai siis koko nettisivujen uudistus on työn alla. Eiköhän ne siitä parane..
Vanha 18.12.2011, 19:55
Aktiivijäsen+++

Perusasetus

pitäskö uus lehti olla jo tilaajilla.. ?
Vanha 18.12.2011, 19:58
Late_:n Avatar
Late_ Late_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++

Rekisteröitynyt: 04.04.10
Sijainti: Hamina
Perusasetus

Lainaus:
Kyllä. Viikko sit perjantaina kait tuli jo valtaosalle.
Vastaa lainaten
Vanha 18.12.2011, 20:12
LaaLaa:n Avatar
LaaLaa LaaLaa ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Perusasetus

Heti vaan yhteyttä lehden toimitukseen, jos tilattua lehteä ei ole vielä tullut.
Vastaa lainaten
Vanha 19.12.2011, 12:26
Aktiivijäsen+++

Perusasetus

Lainaus:
joo myllis tossa mulle soittikin tämän viestin tiimoilta ja asia on kunnossa lähettävät uuden lehden... posti oli hukannut mun lehden. osoite on kyllä mulla muuttunut. mutta ei ollut tullut vanhaankaan osoitteeseen. ja olen kyllä maksanut vuodeksi sen edelleen lähetys palvelun mut näyttää siltä et menipä siinäkin rahat hukkaan.. tuntuu et on toi itella aika perseestä... !!
Vanha 13.03.2012, 17:44
Jussi Heinonen Jussi Heinonen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 28.01.11
Sijainti: Salo
Perusasetus

Katoin 4x4 maailman nettisivuilta että uusi lehti ilmestyy helmikuun puolivälissä. Onko jo näkynyt? Innolla odotellaan täällä jo.
Vastaa lainaten
Vanha 13.03.2012, 19:10
myllis myllis ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Kyrsälä
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jussi Heinonen Näytä viesti
Katoin 4x4 maailman nettisivuilta että uusi lehti ilmestyy helmikuun puolivälissä. Onko jo näkynyt? Innolla odotellaan täällä jo.
Lehti lähti painoon 2 yön uurastuksen jälkeen tänä aamuna, postiin ensiviikon maanantaina. 128 -sivua only offroading, no SUV's.

Itse asiassa tuo 1/2012 numero on ehkä vihdoinkin sitä mitä itse olen ajanut takaa. Siinä on yksi osa-alue puute (eli käytännön how to do, mutta siihen koitetaan saada parannusta aikaiseksi, toisaalta mille tasolle sen asettaisi, kun 80% lehden lukijoista ei ole offipalsta.comin lukijoita, se tasohomma tuli viimeksi vastaan, kun pitkään tuntemani offari ei osannut edes tehdä kunnollista narun päättämistä, mikä kestäisi...) Kun monet asiat on meille selvää pässiin lihaa..ja nytkin jo jotkut ovat sitä mieltä, että lehti on teknisesti? vaikeaselkoinen eli käytetään sanontoja mitkä meille on vesiselvät, mutta sille 80%, joka olisi kiinnostunut ja jopa tulemaan mukaan harrastuksen ei.

Viimeksi muokannut myllis : 13.03.2012 19:26
Vastaa lainaten
Vanha 13.03.2012, 19:56
Jussi Heinonen Jussi Heinonen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 28.01.11
Sijainti: Salo
Perusasetus

Noniiin hyvä! Jään innolla odottamaan.

Niin, joissain jutuissa on kyllä täytynyt kattoo Googlesta välillä et mistähän ne puhuu, olen vielä sen verran uusi harrastaja. Ei varmaan kyllä ole helppoa tasapainoilla uusien harrastajien ja vanhojen konkareiden välillä.
Vastaa lainaten
Vanha 13.03.2012, 20:08
pahapaimen:n Avatar
pahapaimen pahapaimen ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 15.11.09
Sijainti: Hamina
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja myllis Näytä viesti
Lehti lähti painoon 2 yön uurastuksen jälkeen tänä aamuna, postiin ensiviikon maanantaina. 128 -sivua only offroading, no SUV's.

Itse asiassa tuo 1/2012 numero on ehkä vihdoinkin sitä mitä itse olen ajanut takaa. Siinä on yksi osa-alue puute (eli käytännön how to do, mutta siihen koitetaan saada parannusta aikaiseksi, toisaalta mille tasolle sen asettaisi, kun 80% lehden lukijoista ei ole offipalsta.comin lukijoita, se tasohomma tuli viimeksi vastaan, kun pitkään tuntemani offari ei osannut edes tehdä kunnollista narun päättämistä, mikä kestäisi...) Kun monet asiat on meille selvää pässiin lihaa..ja nytkin jo jotkut ovat sitä mieltä, että lehti on teknisesti? vaikeaselkoinen eli käytetään sanontoja mitkä meille on vesiselvät, mutta sille 80%, joka olisi kiinnostunut ja jopa tulemaan mukaan harrastuksen ei.
Mun mielestä asiat voi hyvinkin selittää yksinkertaisesti ja helposti ymmärrettävästi. Jos joku on niin pro että tuollaisesta hermostuu voi mennä katsomaan peiliin. Lajiin uusien harrastajien saaminen on muutenkin vaikeaa saati sitten että se tehdään vaikeaksi sisäpiirin jutuilla ja liian vaikeaselkoisilla jutuilla.
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 4 (0 jäsentä and 4 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Vauhdin maailma lehti. (tehdäänkö nimilista) Teemu Chit-Chat 1 03.11.2007 11:06
O:Tekniikan maailma v.-75 Wago-78 O/M/V Muut 27 28.09.2006 03:36
UUSI VM eli Vauhdin Maailma Jare Chit-Chat 9 02.12.2005 22:22
Kun maailma ei riitä...ZR1 sevy.8 Vuosimallit 1984-1996 10 07.01.2005 11:01
Maailma ämerikkalaisittain SohNah Jokes 0 17.05.2002 16:29

Sivu luotu: 05:05 (GMT +2).