![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Höh...missäs mun "aku ankkani" viipyy. Joo petersenillä menee kyl jotenki persiillään noi lehtien kuukaudet, mitä olen seuraillu.
|
|
|||
|
|||
![]()
No, kansi tuli näkyville nettisivuille (ja sitäkin hierottiin pitkään ja sitten loppu ideat).. lehteä viivästytti ladoga juttu, se oli kaikkein vaikein tehdä, kun se on niin monta kertaa tehnyt niin yritti sitten löytää jotain uutta ja erilaista näkökantaa, ottaen huomioon kuitenkin sen että aika moni lukee ladogasta ensimmäistä kertaa ja pitäisi selittää perusteet jotenkin..ja jotka sen tietää ei toteaisi samaa vanhaa...no julkaistu juttu on nyt viidennen yrityksen jälkeinen tulos... siis varmaan tämä lehden ilmestymisaikataulu vituttaa monia, mutta mutta kyllähän lehden voi tehdä nopeastikkin, mutta silloin se lukee ja selaa muutamasa minuutissa..näillä resursseilla... lehden sivumäärä noudattelee entisen numeron linjaa..Jeep -osio räjähti käsiin.. meikä on varmaan ottanut mallia tuosta petersenistä tosin toisin päin....
Jablonkaa, jablonkaa sitä äiti koittaa piilottaa sama se, löydän ne! Viimeksi muokannut myllis : 10.11.2011 23:05 |
|
||||
|
||||
![]()
Mieluummin harvakseltaan lehtiä korkealla laadulla, kuin merkityksettömiä läpysköitä vähän väliä. Mutta ajan kuluessa malttamamuus vie lopulta kuitenkin aina voiton ja alkaa kyselyikä
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Montas näitä lehtiä ois pitäny jo ilmestyä? Mulle on tullu tasan yksi lehti ja siinä oli juttua ainakin sisusta... joo eli se olikin se tupla, millanen sit ollu se nro 1. lehti... itse itselleni vastaten; 4X4 MAAILMA -LEHTI, LADOGA-SPECIAL
Viimeksi muokannut Tumi : 14.11.2011 19:57 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Jokohan sitä millon olis seuraava numero tulossa?
|
||||
|
||||
![]() HUHUU.. !!
VOISKO JOSTAIN SAADA LEHDEN YHTEYSTIEDOT... olen jo maksanut teidän etukäteen lähettämän laskun nettikaupasta tilaamistani tuotteista. jossa ostin tavaraa noin 100 €. tilattu 1.10 ja maksettu 4.10 pikkusen alkaa vituttaa kun ei tavaraa näy eikä kuulu ja mistään ei löydy numeroa mihin soittaa... !!
|
|||
|
|||
![]()
Itsepäisyyspäivänä on postitus talkoot.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kun lähetämme tavarat laskulla niin asiakkaan luottotiedot tarkistetaan. Varsinkin jos ei ole lehden tilaaja. Jos siellä on ulosotossa kilometrin pituinen lista niin otamme yhteyttä tilaajaan ja ilmoitamme, että ainoa lähetystapa on ennakko. Tähän mennessä näitä tapauksia on ollut yksi. Anyway privameili laitettu alkuperäiselle kirjoittajalle.
Jablonkaa, jablonkaa sitä äiti koittaa piilottaa sama se, löydän ne! Viimeksi muokannut myllis : 03.12.2011 20:14 |
|
||||
|
||||
![]()
Mahtuuko lukupaketti normipostilaatikkoon vai tarveisko suurentaa jotta mahtuu tuhti paketti tulemaan?
En ole tilaamassa mitään sontaa teiltä mutta pitäiskö käyttää aika vaikka lehden tekemiseen kun luottotietojen tonkimiseen.. Ymmärrän tietojen tarkistamisen jos tilaus on rahallisesti iso mutta luulen että teidän osalta puhutaan korkeintaan satasista! |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
alkaapi lähennellä asiatonta tämä viesti kokonaisuudessaan...
|
||||
|
||||
![]()
Minusta tossa ei ole mitään asiatonta..
Ite aikoinani konkurssin tehneenä ja sen myötä luottotiedot menettäneenä mua naurattaa lähinnä nää kaverit jotka kyttäilee noita tietoja, se ei tarkoita että jos tiedot on kuralla jotta olisi perseauki! Ja voihan sitä tehdä sellaisen nettipuodin jossa maksetaan tuote tilatessa! Tosin riski on suuri saisiko tavaraa vaikka sen olisi maksanut.. Ja luulisin sen lehden olevan melkopaksu kun myllis kehui kuukausia sitten et lähes satasivua oli silloin jo? Jos jonkun mielestä olen asiaton niin chit-chat osiohan tämä on! |
|
|||
|
|||
![]()
Suurin osa meistä offareista on harrastajia-siis harrastuksesta on kysymys..Myllis varmasti oikeesti yrittää tehdä hyvää ja laadukasta lehteä-ammattimaisesti...
Ei kaiketi ole hyvämaun mukaista kuitenkaan täällä vittuilla-Myllishän on ilmoittanutkin että palauttavat rahat jos tilaus perutaan.Vaikkakin olen peruspersaukinen harrastaja,silti mulla on varaa odottaa lehteä-ei ole sekunneista kiinni tämätouhu..vaikkakin kisamme mainos meni vanhaksi,silti ei haittaa!Hyvä että on edes yx alanlehti Suomessa,se mikä pelaa jenkkilässä ei välttämäti täällä! |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Olen samaa mieltä keskustelun järjettömyydestä. Sivuja on uudessa numerossa 128. Lehden selän paksuus on 5mm (painon ilmoitus). Ja olen edelleenkin sitä mieltä vitoset, kympit ja eurot on rahaa. Se on se köyhän osa.
Jablonkaa, jablonkaa sitä äiti koittaa piilottaa sama se, löydän ne! Viimeksi muokannut myllis : 04.12.2011 00:35 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Niin ja ehtiikös tämä uusi lehti varmasti pukin konttiin ?
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä. Jos sitten ei Tallinnan lautta uppoa ja Posti hukkaa sen jälkeistä uusintapainoserää...
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Oiskohan perilla tuossa joulukuun 12. päivän paikkeillaLainaus:
![]() ![]() Ja jos Myllis saa lehden postiin Itsenäisyyspäivän jälkeisenä keskiviikkona niin eiköhän se ole tilaajilla parhaimmillaan heti perjantaina ja viimeistään seuraavalla viikolla ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Näin saattaa käydä. Mutta ei perintätoimistokaan ilmaiseksi töitä tee, tässä vaihtoehdossa myyjä häviää aina vähän. Ja toisaalta onko ostaja edes oikeasti olemassa ? Jos ei ole niin silloin ei perintä auta mitään.
|
|||
|
|||
![]()
Yleisin tapaus on, että ostaja on todettu varattomaksi jo aikaisemmin. Monesti vielä samana vuonna (ei yhden kerran).
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Lisäksi perinnästä tulee myyjälle kuluja eli monesti menee tuotteet ja maksaa kulut.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Joo asiaa nyt sitte selvitellään. joka tapauksessa mulla on teiltä tullut lasku jonka olen maksanut.. laskun yhteydessä tuli yksi tuote eli DVD ladoga trophy. loput kolme puuttuu. sain sen numeron jonka lähetit yritin siihen soittaa mut siihen ei saa yhteyttä. no anyway soittakaa mulle. SUOSITTELEN että laitatte jotain yhteystietoja tonne verkkokauppaan..
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Verkkokaupan tai siis koko nettisivujen uudistus on työn alla. Eiköhän ne siitä parane..
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Vauhdin maailma lehti. (tehdäänkö nimilista) | Teemu | Chit-Chat | 1 | 03.11.2007 11:06 |
O:Tekniikan maailma v.-75 | Wago-78 | O/M/V Muut | 27 | 28.09.2006 03:36 |
UUSI VM eli Vauhdin Maailma | Jare | Chit-Chat | 9 | 02.12.2005 22:22 |
Kun maailma ei riitä...ZR1 | sevy.8 | Vuosimallit 1984-1996 | 10 | 07.01.2005 11:01 |
Maailma ämerikkalaisittain | SohNah | Jokes | 0 | 17.05.2002 16:29 |