Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 10.11.2011, 19:47
Sten:n Avatar
Sten Sten ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 13.08.05
Sijainti: Kovjoki, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Petersen's 4 Wheel & Off-Road -lehdestä kopsahti eilen jo January 2012 numero postiluukkuun. Jätkät on pari kk edellä aikataulua sielläpäin.
...ja FourWheeler tulee sitten pari viikon jälkeen tää Petesenin julkaisu
Vastaa lainaten
Vanha 10.11.2011, 21:55
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Petersen's 4 Wheel & Off-Road -lehdestä kopsahti eilen jo January 2012 numero postiluukkuun. Jätkät on pari kk edellä aikataulua sielläpäin.
Höh...missäs mun "aku ankkani" viipyy. Joo petersenillä menee kyl jotenki persiillään noi lehtien kuukaudet, mitä olen seuraillu.
Vastaa lainaten
Vanha 10.11.2011, 22:44
myllis myllis ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Kyrsälä
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
Höh...missäs mun "aku ankkani" viipyy. Joo petersenillä menee kyl jotenki persiillään noi lehtien kuukaudet, mitä olen seuraillu.
No, kansi tuli näkyville nettisivuille (ja sitäkin hierottiin pitkään ja sitten loppu ideat).. lehteä viivästytti ladoga juttu, se oli kaikkein vaikein tehdä, kun se on niin monta kertaa tehnyt niin yritti sitten löytää jotain uutta ja erilaista näkökantaa, ottaen huomioon kuitenkin sen että aika moni lukee ladogasta ensimmäistä kertaa ja pitäisi selittää perusteet jotenkin..ja jotka sen tietää ei toteaisi samaa vanhaa...no julkaistu juttu on nyt viidennen yrityksen jälkeinen tulos... siis varmaan tämä lehden ilmestymisaikataulu vituttaa monia, mutta mutta kyllähän lehden voi tehdä nopeastikkin, mutta silloin se lukee ja selaa muutamasa minuutissa..näillä resursseilla... lehden sivumäärä noudattelee entisen numeron linjaa..Jeep -osio räjähti käsiin.. meikä on varmaan ottanut mallia tuosta petersenistä tosin toisin päin....

Viimeksi muokannut myllis : 10.11.2011 23:05
Vastaa lainaten
Vanha 11.11.2011, 05:46
DarkestMessiah:n Avatar
DarkestMessiah DarkestMessiah ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 23.10.09
Sijainti: Ylistaro, Finland
Perusasetus

Mieluummin harvakseltaan lehtiä korkealla laadulla, kuin merkityksettömiä läpysköitä vähän väliä. Mutta ajan kuluessa malttamamuus vie lopulta kuitenkin aina voiton ja alkaa kyselyikä
'82 Suzuki SJ410/SJ419TDic 35" MT "Zombie Hunter"
Vastaa lainaten
Vanha 14.11.2011, 19:53
Tumi:n Avatar
Tumi Tumi ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 15.01.03
Sijainti: Joensuu
Perusasetus

Montas näitä lehtiä ois pitäny jo ilmestyä? Mulle on tullu tasan yksi lehti ja siinä oli juttua ainakin sisusta... joo eli se olikin se tupla, millanen sit ollu se nro 1. lehti... itse itselleni vastaten; 4X4 MAAILMA -LEHTI, LADOGA-SPECIAL

Viimeksi muokannut Tumi : 14.11.2011 19:57
Vastaa lainaten
Vanha 15.11.2011, 09:01
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tumi Näytä viesti
Montas näitä lehtiä ois pitäny jo ilmestyä? Mulle on tullu tasan yksi lehti ja siinä oli juttua ainakin sisusta... joo eli se olikin se tupla, millanen sit ollu se nro 1. lehti... itse itselleni vastaten; 4X4 MAAILMA -LEHTI, LADOGA-SPECIAL
Ei, kun numero ykkönen on tuommoinen kansi: http://www.jamant.fi/maailma-lehti-12011-p-3262.html ja 2-3 on tuommoinen kansi: http://www.jamant.fi/maailma-lehti-232011-p-3367.html , molemmissa on juttua Sisusta, Ladoga-Special, tuommoinen: http://www.jamant.fi/maailma-lehti-l...al-p-3197.html on nolla-numero!!
Vastaa lainaten
Vanha 24.11.2011, 17:08
WinChester:n Avatar
WinChester WinChester ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 15.07.09
Sijainti: Viiala (Akaa)
Perusasetus

Jokohan sitä millon olis seuraava numero tulossa?
Vanha 03.12.2011, 17:08
Artzi_ip:n Avatar
Artzi_ip Artzi_ip ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 26.07.07
Sijainti: Kalajoki, Finland.
Perusasetus

HUHUU.. !!

VOISKO JOSTAIN SAADA LEHDEN YHTEYSTIEDOT... olen jo maksanut teidän etukäteen lähettämän laskun nettikaupasta tilaamistani tuotteista. jossa ostin tavaraa noin 100 €. tilattu 1.10 ja maksettu 4.10 pikkusen alkaa vituttaa kun ei tavaraa näy eikä kuulu ja mistään ei löydy numeroa mihin soittaa... !!
Vanha 03.12.2011, 19:42
Veteraani

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester Näytä viesti
Jokohan sitä millon olis seuraava numero tulossa?
Itsepäisyyspäivänä on postitus talkoot.
Vanha 03.12.2011, 20:06
Veteraani

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Artzi_ip Näytä viesti
VOISKO JOSTAIN SAADA LEHDEN YHTEYSTIEDOT... olen jo maksanut teidän etukäteen lähettämän laskun nettikaupasta tilaamistani tuotteista. jossa ostin tavaraa noin 100 €. tilattu 1.10 ja maksettu 4.10 pikkusen alkaa vituttaa kun ei tavaraa näy eikä kuulu ja mistään ei löydy numeroa mihin soittaa... !!
Oiskohan väärä putiikki kyseessä, kun sopivaa tilausta 1.10.2011 ei meiltä löydy. Ja tähän mennessä ei mielestäni yhtään laskua ei ole lähetetty ilman tavaraa. Meille ei voi maksaa ns. samalla kuin tilaa jotain. Jos tilauksesta on uupunut jotain se ilmoitetaan aina etukäteen ja eikä sitä laskuteta etukäteen. Uupuneet tavarat saa jälkikäteen ilman postikuluja ja omalla laskulla. Varsinkin T-paidossa ja huppareissa on nyt vanhan erän myyntialta pois ennenkuin uudet tulevat.

Kun lähetämme tavarat laskulla niin asiakkaan luottotiedot tarkistetaan. Varsinkin jos ei ole lehden tilaaja. Jos siellä on ulosotossa kilometrin pituinen lista niin otamme yhteyttä tilaajaan ja ilmoitamme, että ainoa lähetystapa on ennakko. Tähän mennessä näitä tapauksia on ollut yksi.

Anyway privameili laitettu alkuperäiselle kirjoittajalle.

Viimeksi muokannut myllis : 03.12.2011 20:14
Vastaa lainaten
Vanha 03.12.2011, 20:45
MICCOT:n Avatar
MICCOT MICCOT ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 21.11.06
Sijainti: Suomusjärvi, Finland.
Perusasetus

Mahtuuko lukupaketti normipostilaatikkoon vai tarveisko suurentaa jotta mahtuu tuhti paketti tulemaan?
En ole tilaamassa mitään sontaa teiltä mutta pitäiskö käyttää aika vaikka lehden tekemiseen kun luottotietojen tonkimiseen.. Ymmärrän tietojen tarkistamisen jos tilaus on rahallisesti iso mutta luulen että teidän osalta puhutaan korkeintaan satasista!
Vastaa lainaten
Vanha 03.12.2011, 22:55
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator

Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MICCOT Näytä viesti
Mahtuuko lukupaketti normipostilaatikkoon vai tarveisko suurentaa jotta mahtuu tuhti paketti tulemaan?
En ole tilaamassa mitään sontaa teiltä mutta pitäiskö käyttää aika vaikka lehden tekemiseen kun luottotietojen tonkimiseen.. Ymmärrän tietojen tarkistamisen jos tilaus on rahallisesti iso mutta luulen että teidän osalta puhutaan korkeintaan satasista!

alkaapi lähennellä asiatonta tämä viesti kokonaisuudessaan...
Vanha 03.12.2011, 23:28
MICCOT:n Avatar
MICCOT MICCOT ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 21.11.06
Sijainti: Suomusjärvi, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
alkaapi lähennellä asiatonta tämä viesti kokonaisuudessaan...
Minusta tossa ei ole mitään asiatonta..
Ite aikoinani konkurssin tehneenä ja sen myötä luottotiedot menettäneenä mua naurattaa lähinnä nää kaverit jotka kyttäilee noita tietoja, se ei tarkoita että jos tiedot on kuralla jotta olisi perseauki!
Ja voihan sitä tehdä sellaisen nettipuodin jossa maksetaan tuote tilatessa! Tosin riski on suuri saisiko tavaraa vaikka sen olisi maksanut..
Ja luulisin sen lehden olevan melkopaksu kun myllis kehui kuukausia sitten et lähes satasivua oli silloin jo?
Jos jonkun mielestä olen asiaton niin chit-chat osiohan tämä on!
Vastaa lainaten
Vanha 03.12.2011, 23:59
uokki uokki ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 04.09.09
Sijainti: Heinola
Perusasetus

Suurin osa meistä offareista on harrastajia-siis harrastuksesta on kysymys..Myllis varmasti oikeesti yrittää tehdä hyvää ja laadukasta lehteä-ammattimaisesti...
Ei kaiketi ole hyvämaun mukaista kuitenkaan täällä vittuilla-Myllishän on ilmoittanutkin että palauttavat rahat jos tilaus perutaan.Vaikkakin olen peruspersaukinen harrastaja,silti mulla on varaa odottaa lehteä-ei ole sekunneista kiinni tämätouhu..vaikkakin kisamme mainos meni vanhaksi,silti ei haittaa!Hyvä että on edes yx alanlehti Suomessa,se mikä pelaa jenkkilässä ei välttämäti täällä!
Vastaa lainaten
Vanha 04.12.2011, 00:14
KoniJeep:n Avatar
KoniJeep KoniJeep ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 13.02.10
Sijainti: Halinjälvi / Pohjois-Kaljala
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja uokki Näytä viesti
Suurin osa meistä offareista on harrastajia-siis harrastuksesta on kysymys..Myllis varmasti oikeesti yrittää tehdä hyvää ja laadukasta lehteä-ammattimaisesti...
Ei kaiketi ole hyvämaun mukaista kuitenkaan täällä vittuilla-Myllishän on ilmoittanutkin että palauttavat rahat jos tilaus perutaan.Vaikkakin olen peruspersaukinen harrastaja,silti mulla on varaa odottaa lehteä-ei ole sekunneista kiinni tämätouhu..vaikkakin kisamme mainos meni vanhaksi,silti ei haittaa!Hyvä että on edes yx alanlehti Suomessa,se mikä pelaa jenkkilässä ei välttämäti täällä!
juu, on sielä jenkkilässä ehke muutama sata kertaa enempi harrastajia... Mut sais se lehti silti jo tulla

ISORY
Vastaa lainaten
Vanha 04.12.2011, 00:22
Veteraani

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MICCOT Näytä viesti
Minusta tossa ei ole mitään asiatonta..
Ite aikoinani konkurssin tehneenä ja sen myötä luottotiedot menettäneenä mua naurattaa lähinnä nää kaverit jotka kyttäilee noita tietoja, se ei tarkoita että jos tiedot on kuralla jotta olisi perseauki!
Ja voihan sitä tehdä sellaisen nettipuodin jossa maksetaan tuote tilatessa! Tosin riski on suuri saisiko tavaraa vaikka sen olisi maksanut..
Ja luulisin sen lehden olevan melkopaksu kun myllis kehui kuukausia sitten et lähes satasivua oli silloin jo?
Jos jonkun mielestä olen asiaton niin chit-chat osiohan tämä on!
Kysymys ei ole siitä jos on kerran konkan tehnyt. Pyritään estämään nämä nettivaletilaajat eli henkilöt, joilla on esim. tänä vuonna kertynyt yli 15 merkintää. Ja tämä yksi varoittava esimerkki herran tilaus oli tässä tapauksessa reippaat 500 euria. Eikä ollut edes lehden tilaaja. Minun mielestä näissä tapauksissa kun lähetetään laskulla vain tyhmä jättää tarkistamatta luottotiedot.

Olen samaa mieltä keskustelun järjettömyydestä. Sivuja on uudessa numerossa 128. Lehden selän paksuus on 5mm (painon ilmoitus).

Ja olen edelleenkin sitä mieltä vitoset, kympit ja eurot on rahaa. Se on se köyhän osa.

Viimeksi muokannut myllis : 04.12.2011 00:35
Vastaa lainaten
Vanha 04.12.2011, 07:38
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja myllis Näytä viesti
Minun mielestä näissä tapauksissa kun lähetetään laskulla vain tyhmä jättää tarkistamatta luottotiedot.
Näin se juurikin menee. Netissä liikkuu hirveästi huijareita ja laskulla myyminen on todella riskialtista ellei tunne ostajaa. Monessa paikassa ei laskulle saa edes mitään ostettua.

Niin ja ehtiikös tämä uusi lehti varmasti pukin konttiin ?
Vanha 04.12.2011, 08:59
mjoona:n Avatar
mjoona mjoona ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 30.08.09
Sijainti: Sastamala
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Niin ja ehtiikös tämä uusi lehti varmasti pukin konttiin ?
Kyllä. Jos sitten ei Tallinnan lautta uppoa ja Posti hukkaa sen jälkeistä uusintapainoserää...
Vastaa lainaten
Vanha 04.12.2011, 19:50
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Wink

Oiskohan perilla tuossa joulukuun 12. päivän paikkeilla

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mjoona Näytä viesti
Kyllä. Jos sitten ei Tallinnan lautta uppoa ja Posti hukkaa sen jälkeistä uusintapainoserää...
Ei nyt liiotella painoksen suuruutta Eiköhän se Tallinnan lautta tuon vertasen lehtimäärän kanna vaikka painavaa asiaa sisältääkin ja yli satasivuinen onkin
Ja jos Myllis saa lehden postiin Itsenäisyyspäivän jälkeisenä keskiviikkona niin eiköhän se ole tilaajilla parhaimmillaan heti perjantaina ja viimeistään seuraavalla viikolla
Vastaa lainaten
Vanha 05.12.2011, 15:46
Tractor:n Avatar
Tractor Tractor ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 30.08.07
Sijainti: Paavola Pohjois-Pohjanmaa
Perusasetus

Lainaus:
Näin se juurikin menee. Netissä liikkuu hirveästi huijareita ja laskulla myyminen on todella riskialtista ellei tunne ostajaa. Monessa paikassa ei laskulle saa edes mitään ostettua.
Mutta eikös nämä mene kaikki loppujen lopuksi perintätoimistolle? Ajattelin vaan vaikka en asiasta tiedäkkään..

-Mitsubishi Pajero 2.5tdic 4x4 -89-

-Mitsubishi Pajero 2.5td 4x4 -86-

http://www.mitsubishi4wd.com
Vastaa lainaten
Vanha 05.12.2011, 18:23
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tractor Näytä viesti
Mutta eikös nämä mene kaikki loppujen lopuksi perintätoimistolle? Ajattelin vaan vaikka en asiasta tiedäkkään..
Näin saattaa käydä. Mutta ei perintätoimistokaan ilmaiseksi töitä tee, tässä vaihtoehdossa myyjä häviää aina vähän. Ja toisaalta onko ostaja edes oikeasti olemassa ? Jos ei ole niin silloin ei perintä auta mitään.
Vanha 05.12.2011, 18:34
Veteraani

Perusasetus

Lainaus:
Näin saattaa käydä. Mutta ei perintätoimistokaan ilmaiseksi töitä tee, tässä vaihtoehdossa myyjä häviää aina vähän. Ja toisaalta onko ostaja edes oikeasti olemassa ? Jos ei ole niin silloin ei perintä auta mitään.
Yleisin tapaus on, että ostaja on todettu varattomaksi jo aikaisemmin. Monesti vielä samana vuonna (ei yhden kerran).
Vanha 06.12.2011, 10:44
Eskimo Eskimo ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 06.10.03
Sijainti: Kajjjaani, .
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tractor Näytä viesti
Kyllähän ne perintään voi laittaa mutta yleensä ne huijarityypit on jo sen verta pahoissa maksuvaikeuksissa ettei joku nettikaupasta tilattu kama ei ole perintälistalla ykkösenä.
Lisäksi perinnästä tulee myyjälle kuluja eli monesti menee tuotteet ja maksaa kulut.
Vanha 07.12.2011, 16:08
Artzi_ip:n Avatar
Artzi_ip Artzi_ip ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 26.07.07
Sijainti: Kalajoki, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja myllis Näytä viesti
Oiskohan väärä putiikki kyseessä, kun sopivaa tilausta 1.10.2011 ei meiltä löydy. Ja tähän mennessä ei mielestäni yhtään laskua ei ole lähetetty ilman tavaraa. Meille ei voi maksaa ns. samalla kuin tilaa jotain. Jos tilauksesta on uupunut jotain se ilmoitetaan aina etukäteen ja eikä sitä laskuteta etukäteen. Uupuneet tavarat saa jälkikäteen ilman postikuluja ja omalla laskulla. Varsinkin T-paidossa ja huppareissa on nyt vanhan erän myyntialta pois ennenkuin uudet tulevat.

Kun lähetämme tavarat laskulla niin asiakkaan luottotiedot tarkistetaan. Varsinkin jos ei ole lehden tilaaja. Jos siellä on ulosotossa kilometrin pituinen lista niin otamme yhteyttä tilaajaan ja ilmoitamme, että ainoa lähetystapa on ennakko. Tähän mennessä näitä tapauksia on ollut yksi.

Anyway privameili laitettu alkuperäiselle kirjoittajalle.

Joo asiaa nyt sitte selvitellään. joka tapauksessa mulla on teiltä tullut lasku jonka olen maksanut.. laskun yhteydessä tuli yksi tuote eli DVD ladoga trophy. loput kolme puuttuu.

sain sen numeron jonka lähetit yritin siihen soittaa mut siihen ei saa yhteyttä.
no anyway soittakaa mulle.

SUOSITTELEN että laitatte jotain yhteystietoja tonne verkkokauppaan..
Vanha 07.12.2011, 18:21
Veteraani

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Artzi_ip Näytä viesti
Joo asiaa nyt sitte selvitellään. joka tapauksessa mulla on teiltä tullut lasku jonka olen maksanut.. laskun yhteydessä tuli yksi tuote eli DVD ladoga trophy. loput kolme puuttuu.

sain sen numeron jonka lähetit yritin siihen soittaa mut siihen ei saa yhteyttä.
no anyway soittakaa mulle.

SUOSITTELEN että laitatte jotain yhteystietoja tonne verkkokauppaan..
Homma selvitetty meidän moka. 1/4 -osa tavaroista lähti, loput jäi... eli pakkauserhe. Homma sovittu ja loput tavarat lähtee huomenna with compliments tuotteen kera...

Verkkokaupan tai siis koko nettisivujen uudistus on työn alla. Eiköhän ne siitä parane..

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Vauhdin maailma lehti. (tehdäänkö nimilista) Teemu Chit-Chat 1 03.11.2007 11:06
O:Tekniikan maailma v.-75 Wago-78 O/M/V Muut 27 28.09.2006 03:36
UUSI VM eli Vauhdin Maailma Jare Chit-Chat 9 02.12.2005 22:22
Kun maailma ei riitä...ZR1 sevy.8 Vuosimallit 1984-1996 10 07.01.2005 11:01
Maailma ämerikkalaisittain SohNah Jokes 0 17.05.2002 16:29

Sivu luotu: 13:15 (GMT +2).