Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 26.11.2011, 00:11
Samppi Samppi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.06.10
Sijainti: Raahe
Viestit: 140
Perusasetus

Jaha, täältähän löytyy tuttuja nimimerkkien takaa!
Juurikin se jousen kiertymistä estävä laippapari. Eli se jousen päähän tuleva kansi jossa on reijät kolmelle pienelle tapille ei ollut ihan kohdallaan, eli tapit eivät menneet reikiin vaan olivat painaneet kolot kanteen muutaman millin päähän reijistä, eli kansi oli 2-3mm raollaan kun perä oli pultattu kasaan.
Pitääpä huomenna pyöritellä oikein ajatuksen kanssa tuota tallissa, pitoa siihen pitäisi yrittää saada, nyt se on käyttäytynyt lukottoman perän tavoin.
Kyllä neuvoista apua oli, sieltähän ne C-sokat löytyi kun tarpeeksi purki!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Toyota kitkalukon kiristys Samppi Tekniikka & Jutustelu 1 03.06.2011 21:00
Suzukin sj410 kannenpultin kiristys momentti ja kiristys järjestys. karvanoppa Tekniikka & Jutustelu 2 05.09.2010 22:21
kitkalukon vaihto Roffi Tekniikka & Jutustelu 3 28.08.2008 20:54
hj:n kitkalukon välykset?? lepoantti Tekniikka & Jutustelu 0 19.01.2006 15:45
Track lokin(kitkalukon) elvytys/kiristys? HEKULIINI Tekniikka & Jutustelu 5 22.04.2005 15:44


Sivu luotu: 22:31 (GMT +2).