![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Jaha, täältähän löytyy tuttuja nimimerkkien takaa!
![]() Juurikin se jousen kiertymistä estävä laippapari. Eli se jousen päähän tuleva kansi jossa on reijät kolmelle pienelle tapille ei ollut ihan kohdallaan, eli tapit eivät menneet reikiin vaan olivat painaneet kolot kanteen muutaman millin päähän reijistä, eli kansi oli 2-3mm raollaan kun perä oli pultattu kasaan. Pitääpä huomenna pyöritellä oikein ajatuksen kanssa tuota tallissa, pitoa siihen pitäisi yrittää saada, nyt se on käyttäytynyt lukottoman perän tavoin. Kyllä neuvoista apua oli, sieltähän ne C-sokat löytyi kun tarpeeksi purki! ![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Toyota kitkalukon kiristys | Samppi | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 03.06.2011 21:00 |
Suzukin sj410 kannenpultin kiristys momentti ja kiristys järjestys. | karvanoppa | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 05.09.2010 22:21 |
kitkalukon vaihto | Roffi | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 28.08.2008 20:54 |
hj:n kitkalukon välykset?? | lepoantti | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 19.01.2006 15:45 |
Track lokin(kitkalukon) elvytys/kiristys? | HEKULIINI | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 22.04.2005 15:44 |