Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.11.2011, 11:48
V-8:n Avatar
V-8 V-8 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 31.10.11
Sijainti: Huittinen
Viestit: 82
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Harzaa Näytä viesti
itellä on tos omas blazerissa kuorma-auton akku tais olla 180 ah ja toiminnu erittäin hyvin ihan sama mimmosta ajoa on ollut ja akku ei ollut uusi ku laitoin sen toimintaan...
Mihin sen sovittelit? Oikealle eteenkö? Akku ilmeisesti hiukan pidempi kuin tavallinen ha-akku?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.11.2011, 13:07
Grööni Grööni ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.05.11
Sijainti: Ylöjärvi
Viestit: 59
Perusasetus

ittelläni ramissa 100Ah 750A, juuri vaihdetut akut ja startti, pitäisi pelittää pakkasella tuokin traktori tuolla määrällä... =)
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.11.2011, 22:17
Harzaa:n Avatar
Harzaa Harzaa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 04.08.07
Sijainti: iitti, Finland.
Viestit: 482
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja V-8 Näytä viesti
Mihin sen sovittelit? Oikealle eteenkö? Akku ilmeisesti hiukan pidempi kuin tavallinen ha-akku?
on reilusti isompi ku normi ha-akku....tuolla se on takakontissa takapenkin takana omassa laatikossa...oisin sen sinne oikealle jättänny mutta poistin tosta noi sisälokarit ja ei jaksannu alkaa rakentaa mitää telinettä sille ku meinaa olla hieman painava ton kokonen akku...
__________________
_______________
Chevrolet Blazer K5 6.2 TD

Viimeksi muokannut Harzaa : 15.11.2011 22:21
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.11.2011, 22:31
Holle:n Avatar
Holle Holle ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 14.02.06
Sijainti: Nastola, Finland.
Viestit: 659
Perusasetus

Mutta kun se laturi tunkee sitä samaa esim 13,4v jännitettä aina yhteenkiin akkuun sitä pudottamatta, niin miksi se yksiakkuisen auton akku ei siitä kärsi, mutta kaksiakkuisen kärsii? 24v sarjakytkennässä pätee ihan eri hommat toki, vaikka näissäkin on yllättäen pärjätty melko hyvin eripari akuilla kunhan eivät mitään kuolleita ole. Omassa BJ:ssä oli aivan erilaiset akut pari vuotta, ostin 20€/kpl akkuässästä. Mitattiin, että kunnossa ovat ja kiinni. Vanissa on aivan totaalisen erilaiset akut itsellä ainakin ja en ole huomannut mitään ongelmaa. Joskus kun akut 24v vehkeissä tyhjenee, niin oiskohan ollut maapuolen akku mikä hajoaa aina vaikka olisivat samaan aikaan ostetut. Eiköhän tärkeinä ole pitää ne hyvässä latingissa?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
ennen kaikki oli paremmin Rolpatti Chit-Chat 2 30.09.2009 10:22
ennen/jälkeen Punanenä Tekniikka & Jutustelu 10 02.08.2007 15:48
MutaSpoorit, Ennen ja nyt !! SuurSyömäri Chit-Chat 8 06.01.2007 19:41
Lue ennen postausta Pete Chit-Chat 5 22.12.2006 20:24
Paha olo jo ennen suoritusta? tuska Bees & Honey 1 03.01.2003 15:25


Sivu luotu: 20:28 (GMT +2).