![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
ittelläni ramissa 100Ah 750A, juuri vaihdetut akut ja startti, pitäisi pelittää pakkasella tuokin traktori tuolla määrällä... =)
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
on reilusti isompi ku normi ha-akku....tuolla se on takakontissa takapenkin takana omassa laatikossa...oisin sen sinne oikealle jättänny mutta poistin tosta noi sisälokarit ja ei jaksannu alkaa rakentaa mitää telinettä sille ku meinaa olla hieman painava ton kokonen akku...
__________________
_______________ Chevrolet Blazer K5 6.2 TD Viimeksi muokannut Harzaa : 15.11.2011 22:21 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Mutta kun se laturi tunkee sitä samaa esim 13,4v jännitettä aina yhteenkiin akkuun sitä pudottamatta, niin miksi se yksiakkuisen auton akku ei siitä kärsi, mutta kaksiakkuisen kärsii? 24v sarjakytkennässä pätee ihan eri hommat toki, vaikka näissäkin on yllättäen pärjätty melko hyvin eripari akuilla kunhan eivät mitään kuolleita ole. Omassa BJ:ssä oli aivan erilaiset akut pari vuotta, ostin 20€/kpl akkuässästä. Mitattiin, että kunnossa ovat ja kiinni. Vanissa on aivan totaalisen erilaiset akut itsellä ainakin ja en ole huomannut mitään ongelmaa. Joskus kun akut 24v vehkeissä tyhjenee, niin oiskohan ollut maapuolen akku mikä hajoaa aina vaikka olisivat samaan aikaan ostetut. Eiköhän tärkeinä ole pitää ne hyvässä latingissa?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ennen kaikki oli paremmin | Rolpatti | Chit-Chat | 2 | 30.09.2009 10:22 |
ennen/jälkeen | Punanenä | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 02.08.2007 15:48 |
MutaSpoorit, Ennen ja nyt !! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 8 | 06.01.2007 19:41 |
Lue ennen postausta | Pete | Chit-Chat | 5 | 22.12.2006 20:24 |
Paha olo jo ennen suoritusta? | tuska | Bees & Honey | 1 | 03.01.2003 15:25 |