![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Nettiautossa taitaa olla parikin Y61-patrollia tuohon hintaan...ainakin on ollut ja tällä palstalla yksi piristetty ja korotettu peli. Sillä pääsee jo kohtuullisesti. http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=90445 Ja Jeepin GC:llä pääsee kans hyvin, varsinkin jos on Quadra Drive. -P-
"Vain hullut eivät epäile mielenterveyttään" -Minä- "Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse" -Minä- Viimeksi muokannut -P- : 09.11.2011 20:51 |
|
||||
|
||||
![]()
Itse laitoin Mitsubishi L200 magnum,Tossa on vakiona sähköinenlukko takaakselilla ja ilmastointi. 2000 luvun alun vehkeitä saa tohon 10k€. 31 10.5 15 renkaat vakiona eli pitäs saada 33 12.5 15 renkaat muutoskatsastettua.
|
|
|||
|
|||
![]()
Yritetään etsiä vaihtoehtoa kohtuukulutuksisesta bensa nelivedosta. Mitä olette mieltä esim suzuki grand vitarasta, onko se oikea maasturi? CRV honda lienee muuten hyvä, mutta lumessa eteneminen ei täytä vaatimuksia, vai olenko väärässä. Freelanderissa epäilyttää korjauskulut, vaikka citymaasturiksi onkin kohtuu etenijä.
ML mersu on vieläkin pyörinyt vaihtoehtona mielessä. Eikö kellään foorumilaisella ole kokemusta siitä? Totinen etsintä alkoi hieman yllättäen, kun entinen pirssi meni kaupaksi melkein vahingossa ja nyt talossa ei ole ajoautona kuin vuoden 81 patrolli ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Mersu on nyt ostettu. Aika näyttää, kuinka valinta onnistui.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kertokaapa?? | RANGE83 | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 30.10.2009 10:41 |
O: metsästys vhf | Mikedeus21 | O/M/V Muut | 2 | 13.10.2006 20:42 |
O: Metsästys vhf automallinen | Mikedeus21 | O/M/V Muut | 4 | 02.06.2006 22:23 |
Mitä maksaa sika hyvästä naperosta? | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 19.02.2006 15:51 | |
***MYYTY***hyvästä kodista ei tietoa... | Olppa | Chit-Chat | 2 | 02.12.2004 12:32 |