Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 09.11.2011, 10:24
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Gary Grand Näytä viesti
Pidempi ikänenhän tuollainen hyvin tuulettuva jenkkityylinen runko on, mutta vääntöjäykkyyttä sillä ei ole yhtään, niinkun tästä näkee:


Niinkuin arvata saattaa niin hitsiliitokset tollasiin veteliin C-palkkeihin on vaikeita.
Siinä vaikka pari syytä miksi EI.
Kumma kyllä esim Ram:issa kestää runko todella hyvin vaikka on C mallinen,uskollan jopa väittää että on jäykempi kuin pajeron runko,tosin pituuden takiahan tuo kiertyy pikkuisen. Ja ainahan nuita C runkoja pystyy vahvistamaan,jolloinka saadaan varmasti jäykempi kuin normi rungosta.
Jäykistäminen ei todellakaan ole mikään ongelma,rakentaa esim kulmiin vahvistukset,eli tekee palkista samantyylisen kuin U-palkki on.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
SOA leimaus -wj- Tekniikka & Jutustelu 40 06.02.2015 06:57
Soan leimaus BJ:hin Setä Tekniikka & Jutustelu 21 04.09.2009 12:33
Turbon leimaus BJ:hin? Setä Tekniikka & Jutustelu 6 19.08.2009 20:13
SOA hj60 leimaus? nizzan Tekniikka & Jutustelu 1 26.12.2006 22:41
suzukin soa:n leimaus Poor Tekniikka & Jutustelu 7 27.11.2006 22:48


Sivu luotu: 23:01 (GMT +2).