![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Sekin jos se puuttuu niin voi vaikuttaa että voblaa.
__________________
KYM#5 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
No soaa tehdessähän käännetään yleensä pinionia laatikkoon päin, elikkäs käännetään akselia "nenälleen" ettei kardaanin kulma mene liian jyrkäksi. Jonka jälkeen katkastaan ulompi akseli putki molemmin puolin sieltä napojen juuresta rälläköimällä alkuperäinen hitsisauma auki,ei siis poikki asti.
Tästä topiikista voi lueskella ja opiskella sen oikean katkasu ja hitsaus tyylin ![]() Sitten käännetään napoja takasinpäin niin että ne on samassa kulmassa ku ennen toimituksen alkua. Ja sitten hitsataan kiinni. Kaverin patrollissa luiskahti ilmeisesti tuo napojen takasin kääntö vähä pitkäks ja oli samoja oireita ennen tilanteen korjausta. Alko woblaamaan korotetuista suoja teistä yms. Itsehän en ole yhtään soaa tehny ku pajeroon ei juuri tarvinnu suunnitella moista ja hiluksi on rullannu tehtaalta ulos soalla varustettuna. Joku asiaan perehtyneempi voi varmaan sitten harsia näitä meikäläisen jorinoita. Toki voplaukseen voi olla monta muutakin syytä mutta kuulosti oireet samoille ku tuossa kaverin patukassakin. Viimeksi muokannut -Jallu- : 08.11.2011 12:20 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Pistetääs ny tähänki kuva valoista, ei noilla ledeillä hirveesti näe mutta sähköä niillä säästäis. Tekniikkapuolella niistä jo keskusteltiin.
Lakeuden kutsu II on ihka eka kilipaalu, jänskättää jo ![]() Ja autolle pitäis tehdä vielä vaikka ja mitä että olis sitte kisakunnos. Periltä ja laatikoilta puuttuu panssarointia, vetoakselien laakerointia, tankki joka sisätiloissa vuotaa ![]() ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Justiinsa nyt ei ole kuvia laittaa mutta aikanaan kopsasin perien panssaroinnit RacingRabitin projektista, kuvia niistä on jossain palstan syövereissä. Olihan niissä sovittelunsa mutta on kanssa hyvät. Jakolaatikon alle sellainen pokattu 3 mm kaukalo, joka kiinnitetään pulteilla runkopalkkeihin. Sopivasti reikiä pohjaan jotta vesi ja muta pääsee pois + helppo putsata letkulla. Sulla kun tankki on sisällä niin perään ei välttämättä tarvii panssaria. Vakiopaikalla olevan tankin panssari on hyvä kapistus, se ottaa kivasti voimat vastaan perän kosketuksissa. Eli mieti sitä perän panssaria tai testaile ensin onko tarpeellinen.
__________________
Tumpula Racing Team |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Tuallaanen munankuori tuli tänään. Ensviikolla toivottavasti saa jakolaatikolle plootua suojaksi. Kelpais sitte rytyyttää kuortaneella.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
hyvälle näyttää
![]()
__________________
toyota hj60\61 bj40 lj70 ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mopoauto | Tapsa_ja_Dumbo | Chit-Chat | 22 | 26.08.2015 15:13 |
Suzuki Samurai mopoauto | -MaTTi- | Chit-Chat | 6 | 15.08.2010 09:33 |
Myydään / Vaihdetaan mopoauto landcruiseriin bj/hj | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 26.02.2009 13:37 |
Sj410/413? | jallu80 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 23.01.2006 20:56 |
m:sj410 | KG | O/M/V Muut | 10 | 24.09.2005 21:36 |