Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.11.2011, 01:26
Mika_T Mika_T ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.11.07
Sijainti: N/A
Viestit: 1.777
Perusasetus

Ekana tarkista polttoaineen saanti. Eli suodattimet/siirtopumppu/ tankin imuputki.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 06.11.2011, 01:30
mäksä:n Avatar
mäksä mäksä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 21.05.09
Sijainti: nakkila
Viestit: 4.925
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mika_T Näytä viesti
Ekana tarkista polttoaineen saanti. Eli suodattimet/siirtopumppu/ tankin imuputki.
suodatin ja linja on uusi.. huomenna tutkin imuputken..
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 06.11.2011, 01:41
mäksä:n Avatar
mäksä mäksä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 21.05.09
Sijainti: nakkila
Viestit: 4.925
Perusasetus

tuota pumpun ajotusta eniten pelkään..
siel joku seppä tehnyt jotain kun kampiakselin päästäkin puuttuu iso mutteri..
sama seppä vaihtanut laatikon ja laittanut taka kardaanin väärinpäin jne jne
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 06.11.2011, 09:09
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.255
Perusasetus

Nii taas kerran voisit hieman tarkentaa.

ELi esim. alkoiko vika ajossa vai onko aina ollutkin tällainen?

Jos alkoi jonkun minkä tahansa remontin jälkeen niin sekin olisi hyvä tietää.

Onko vakio vai turbotettu?

Paljonko ajettu?

Ja mistä päättelit sen ajoituksen? Vai arvasit?

Tarkasta nyt vaikka ekana ettei se syöttöpumppu ole tärissy löysälle.

Pysyykö tyhjäkäynti aisoissa??

Ja onko esim. venttilin välykset tarkistettu millä vuosituhannella??

Niin ja vedenerottimella on taipumus ruostua sellain puhki että normioloissa toimii mutta kun vaihtaa suotimen ja käsipumpulla pumppaa reilusti niin se ruoste joka pitää ko.laitteen kasassa pääsee "pöyhöttymään" jonka jälkeen rupeaa vetämään sieltä ilmaa vaikka ei ulos vuotaisikaan.

Noin niiku yleensä.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 06.11.2011, 10:39
mäksä:n Avatar
mäksä mäksä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 21.05.09
Sijainti: nakkila
Viestit: 4.925
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Nii taas kerran voisit hieman tarkentaa.

ELi esim. alkoiko vika ajossa vai onko aina ollutkin tällainen?

Jos alkoi jonkun minkä tahansa remontin jälkeen niin sekin olisi hyvä tietää.

Onko vakio vai turbotettu?

Paljonko ajettu?

Ja mistä päättelit sen ajoituksen? Vai arvasit?

Tarkasta nyt vaikka ekana ettei se syöttöpumppu ole tärissy löysälle.

Pysyykö tyhjäkäynti aisoissa??

Ja onko esim. venttilin välykset tarkistettu millä vuosituhannella??

Niin ja vedenerottimella on taipumus ruostua sellain puhki että normioloissa toimii mutta kun vaihtaa suotimen ja käsipumpulla pumppaa reilusti niin se ruoste joka pitää ko.laitteen kasassa pääsee "pöyhöttymään" jonka jälkeen rupeaa vetämään sieltä ilmaa vaikka ei ulos vuotaisikaan.

Noin niiku yleensä.
-vika oli hojon mulle tullessa
-nyt ahtamaton,, öljy letkut valmiina
-ajettu 520tkm
-pumpun ajotusta päädyin syyttämään kun nafta linja on vaihdettu ja venttiilin välykset tarkistettu
-tyhjäkäynti on ihan normaali,, EHKÄ hieman ontuva sekin
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 06.11.2011, 10:53
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.255
Perusasetus

Ok.

Ookko tarkastanu ettei kalvo ole puhki??

Jos yksi pytty "jättää välistä" niin tarkista onko takaiskujen ja syöttöpumpun rungon välissä polttoaine vuotoa , jo hemmetin pieni vuoto aiheuttaa sen että joku pytty ei käy samalla tavalla kun muut.

Ja itellä oli bertassa tuota vaivaa ja se ilmenii vasta kun kone lämpesi ja tyhjäkäynnillä ja osakuormalla. Täydellä kaasulla toimi lähes normaalisti.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 06.11.2011, 12:46
mäksä:n Avatar
mäksä mäksä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 21.05.09
Sijainti: nakkila
Viestit: 4.925
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Ok.

Ookko tarkastanu ettei kalvo ole puhki??

Jos yksi pytty "jättää välistä" niin tarkista onko takaiskujen ja syöttöpumpun rungon välissä polttoaine vuotoa , jo hemmetin pieni vuoto aiheuttaa sen että joku pytty ei käy samalla tavalla kun muut.

Ja itellä oli bertassa tuota vaivaa ja se ilmenii vasta kun kone lämpesi ja tyhjäkäynnillä ja osakuormalla. Täydellä kaasulla toimi lähes normaalisti.
en oo viel pumppuu avannu,, kalvon tarkistus on myös listalla..
oon yrittäny saad hj:n myyjää kii et saan kysyy miten menetellää ku kert EHJÄÄ menin hakemaan...
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
jeepin käynti ontuu !! jälli Tekniikka & Jutustelu 1 06.07.2009 22:27


Sivu luotu: 05:55 (GMT +2).