Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.10.2011, 05:11
2,4TD 2,4TD ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.09
Sijainti: Pori
Viestit: 853
Perusasetus

Noita ct 20 ahtimia on eri siipi ja pesävariaatiolla useampia, Suomessa nuo firmat väittivät että ei ole ct 20 puhallinta 2.lla hukkaportilla vaan se on ct 26.
Kuitenkin tuossa nettiä selaillessa jopa turboista ulkona oleva kaveri löysi kuvia Ct 20 ahtimesta 2.lla hukkaportilla.
Ct 20 B on sitten jo orkkiksena sama kun pieni 26 jne.
Tuossa Fin-Turbon tekeleessä oli pesät ja siivet heidän sovittamiaan, eli tekivät koko ahtimen, kovasti oli puhelimessa tietotaitoa ja kuulemma tuollaisia tehneet paljon ja tyytyväisiä olleet asiakkaat, no näin köyhä ei voi tyytyväinen olla.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 27.10.2011, 22:05
autotohtori:n Avatar
autotohtori autotohtori ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 06.09.10
Sijainti: tukholma
Viestit: 417
Perusasetus

Mielenkiintoista


Itse pyytäisin hinnan alennusta uudelleen tehdystä työstä.Uskon että näitä samanlaisia tarinoita hajoamisista löytyy useampia.Nykypäivänä tuntuu siltä kun tulee jotain probleemaa asennuksissa niin työn tehnyt osapuoli on heti hyökkäys asetelmissa ja sitten ei anneta tuumaakaan periksi vaikka löytyisi näyttöä huonosta työstä.Ei auta kuin laittaa kova kovaa vasten.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 28.10.2011, 05:17
2,4TD 2,4TD ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.09
Sijainti: Pori
Viestit: 853
Perusasetus

"Alennusta" lupasi Fin-Turbo kun ensimmäinen koevedos maksoi n.850 euroa ja koska reiluina lupasivat tulla vastaan niin nyt n.670 euroa
Tuo olisi pitänyt laittaa johonkin puoluettoomaan pajaan avattavaksi mutta silloin ainakin se "takuu" tai olematon vastaantulo olisi loppunut, etukäteen tosin jos tämän olisi tiennyt niin muualle olisin tuon laittanut diagnoosia varten.
Mutta on sentään hyvä että saa sen julki josko jokin seuraava sitten osaa olla varovaisempi eikä usko vakuuttaviin puheisiin puhelimessa.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 29.04.2012, 08:48
2,4TD 2,4TD ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.09
Sijainti: Pori
Viestit: 853
Perusasetus

Nyt on kkk.n ahtimella sama 10 000km takana ja pitkiäkin siivuja ajettuna, yhä pyörii.
Kumma kun ei ole hajonnut vaikka samassa autossa kiinni, muutoksena on välilaippa ja pikkuisen öljyputkien muokkausta.
Alkuperäinen turbo siis kestää tuossa autossa, samoin tuo kkk mutta FinTurbon räätälöimä ahdin ei.
Selityksiä sieltä kyllä saa samalla tavalla kun politikolta
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 01.05.2012, 23:03
Reetu:n Avatar
Reetu Reetu ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.02.05
Sijainti: Ruokolahti, Finland.
Viestit: 3.536
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 2,4TD Näytä viesti
Nyt on kkk.n ahtimella sama 10 000km takana ja pitkiäkin siivuja ajettuna, yhä pyörii.
Kumma kun ei ole hajonnut vaikka samassa autossa kiinni, muutoksena on välilaippa ja pikkuisen öljyputkien muokkausta.
Alkuperäinen turbo siis kestää tuossa autossa, samoin tuo kkk mutta FinTurbon räätälöimä ahdin ei.
Selityksiä sieltä kyllä saa samalla tavalla kun politikolta
Ei kun mellakkaa eteenpäin ja mutka muualle tutkittavaks.
__________________
RUMARACING Esla T4
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 02.05.2012, 05:16
2,4TD 2,4TD ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.09
Sijainti: Pori
Viestit: 853
Perusasetus

Eihän tuosta saa kuin riitaa aikaiseksi, lähinnä koko asia on kirjoitettu koska julkisuuteen pitää saada myöskin ne asiat mitkä eivät ole ihan parasta kehua.
Kuitenkin moni noita autojaan päivittelee ja virittelee, ehkä osaa varautua myös siihen että asiat ei aina onnistu.
Karstakikkaretta on myös tarjonnut holysmoken sivuilla joku vaihtoehdoksi, lottovoitto mielestäni josko nyt auton ajokm aikana (n. 400 000km) yksi karstakikkare olisi rikkonut puhaltimen, juuri tuon Finturbon tekeleen, ensimmäisellä pidemmällä matkalla ja nuo toiset siltä välttyneet.
Tuolla kkk ahtimella nyt muutama pidempi siirtymäkin takana, puhumattakaan alkuperäisestä.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 02.05.2012, 08:55
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.256
Perusasetus

Nuo turbot kun on virikäytössä melko tuore keksintö niin millä opeilla noita viilaillaan noissa pajoissa??? Ihan perstuntumalta vai saako tuohon muuta koulutusta kuin mitä amiksesta paineilmalla laakerin pyörityksen ja kaverin sierran kehumisen lomassa on päähän jääny???
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rungon korjaus Vilz Tekniikka & Jutustelu 15 15.11.2015 15:55
Lasikuitukanootin korjaus riude Chit-Chat 3 03.05.2009 22:42
Sivupeilin korjaus riude Tekniikka & Jutustelu 5 21.04.2009 10:41
Takalasinlämmitimen korjaus ? joker Tekniikka & Jutustelu 11 05.03.2007 10:27
Vaijerin korjaus Viipo Tekniikka & Jutustelu 7 08.11.2006 23:40


Sivu luotu: 04:31 (GMT +2).