Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.10.2011, 20:36
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.246
Perusasetus

Makkaratehdas.


Vai sylttytehdasko se oli jossain vanhassa komisario Palmussa... Mut en o ennen kuullu etteiko sais pesiä kääntää,mulle sano ahdinpajan ukko et sen ku käännät kunhan ei hukkaportin kello mene mahdottomaan asentoon. Eikä pajalla luulis olevan vaikeeta laittaa pienet merkit pesiin/runkoon ni ei tarvis käännellä. Ja olis voinu pajakin neuvoa etukäteen mitä saa tehdä ja mitä ei eikä jälkeen päin sitte marista. Ainakin voisivat kertoa et mistä hajoaminen johtuu,jos ei tiedä ni helpompi on niitten korjata ahdin ku sun tienata siihen rahat. Kuluttaja asia mieheltä vois kysyä juridisia vinkkejä mut nekään ei ymmärrä ahtimista ni tarjoovat köyhää kompromissia,ei helppo homma.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 23.10.2011, 21:02
Ruusulehto:n Avatar
Ruusulehto Ruusulehto ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 25.12.09
Sijainti: Padasjoki
Viestit: 332
Perusasetus

Eikä se turbo tiedä missä asennossa ne pesät on, kun se ei vaikuta toimintaan millään tapaa kunhan ne öljyn meno ja paluu reijät on pystysuorassa. Esimerkkinä Volvon kuorma-autoista joita tuli noin 4vuotta työkseen korjattua niin turboja kun vaihtoi niin melkein jokasesta joutu kompurapesää kääntämään, kun ei saanut ahtoputkea paikoilleen ja oli ihan volvolta haettuja ahtimia ja välilä ei kestänyt kun puolisen vuotta niin takuuseen sai uuden hakea
__________________
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys eivät ratkaisisi.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 24.10.2011, 18:49
2,4TD 2,4TD ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.09
Sijainti: Pori
Viestit: 853
Perusasetus

Tuossa on ne orkkisputket öljylle ja vedelle jotka sopivat suoraan runkoon.
Tänään soittelin taas kun viime pe ja nyt ma lupasivat ilmoitella missä mennään mutta itse näköjään joutuu lypsämään tietoa...
Kompurapään laakeri hirttänyt ja siinä syy poikimiseen, nyt tosin mm pakopesä ja siivet menee uusiksi.
Meinasivat että öljyä ei ole jonkin roskan takia kiertänyt, kummastuttaa vaan moinen meriselitys.
Suodatin on vaihdettu aina öljynvaihdon yhteydessä ja nyt 10 000km välein synteettiset kuirat laitettu koneeseen, vanha ahdin tosiaan samassa laitteessa 340 000km ja yhä ajokunnossa.
Parin pvän sisään selvinnee paljonko koittavat rahastaa meikäläistä hommasta...
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 24.10.2011, 20:31
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.246
Perusasetus

Takuu...


Aika kumma vika. Laakeri kuivuuttaan hajonnu,ootkos kysyny jostain toiselta pajalta mikä moista vois aiheuttaa?
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 24.10.2011, 21:52
patroltd patroltd ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 07.01.06
Sijainti: lehtimäki, Finland.
Viestit: 731
Perusasetus

Oiskohan tasapainotuksessa vähän hosuttu muokkauksen yhteydessä, tosin tuolla hinnalla ei kyllä pitäisi kiirettä olla
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 25.10.2011, 10:01
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.792
Perusasetus

kalliiks on ahdin käyny! nomut näitä sattuu minusta nyt ei aivan hirveetä haloota kannata yhden rikkonaisen ahtimen takii nostaa jos paja on muuten pätevä ? juttele suoraan omistajan kanssa eiköhän siitä johonki sopuun pääse älä netissä huutele ennenku sit iha viimetteeks.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 25.10.2011, 14:26
2,4TD 2,4TD ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.09
Sijainti: Pori
Viestit: 853
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tdi Näytä viesti
kalliiks on ahdin käyny! nomut näitä sattuu minusta nyt ei aivan hirveetä haloota kannata yhden rikkonaisen ahtimen takii nostaa jos paja on muuten pätevä ? juttele suoraan omistajan kanssa eiköhän siitä johonki sopuun pääse älä netissä huutele ennenku sit iha viimetteeks.
Lähinnä siksi asian otin esille kun muidenkin mielipiteitä mukava saada julki.
Moottoripuoli ei ole itselle simppeli asia kun mopoiän jälkeen ei noita ole tullut roplattua.
Sopuun saattaa olla vaikea päästä kun 669 erkkiä haluaisivat taas lisää rahaa.
Pajan pätevyydestä vaikea yhden ahtimen jälkeen sanoa mutta ihan nappiin ei mielestänyt nyt ainakaan ole osunut tuo ahdin, siksi pajan nimeä en ole julki tuonut.
Ja ne synteettiset öljyt on aina ollut tuossa, samoin orkkisilmanputsari joka vaihettu 1krt / vuoteen.
Nyt tarjoavat kyllä takuuta 1v ajalle vaikka tuohon ensimmäiseen variaatioon ei 7kk jälkeen takuu yltänyt mutta josko tuon vielä maksaa niin 1500 eeron kikkare...

Viimeksi muokannut 2,4TD : 25.10.2011 14:28
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 25.10.2011, 13:08
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Sanoitko että NYT synteettiset öljyt? mitä käytetty ennen?
jos aikaisemmin käytetty jotain huonosti peseviä paskaöljyjä, ja nyt sitten huippupesevät
öljyt, niin ei ihmekkään, jos paskat lähtee liikenteeseen ja tukkii jonkin öljykanavan tai
jumittaa laakeria.
Yleensä se paukkuva laakeri on kiertokangen alapää.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rungon korjaus Vilz Tekniikka & Jutustelu 15 15.11.2015 15:55
Lasikuitukanootin korjaus riude Chit-Chat 3 03.05.2009 22:42
Sivupeilin korjaus riude Tekniikka & Jutustelu 5 21.04.2009 10:41
Takalasinlämmitimen korjaus ? joker Tekniikka & Jutustelu 11 05.03.2007 10:27
Vaijerin korjaus Viipo Tekniikka & Jutustelu 7 08.11.2006 23:40


Sivu luotu: 23:44 (GMT +2).