![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Äkkiseltään näyttäis että se on sen alapuolella olevassa mötikässä, siinä missä on musta nasta päässä.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Vanha/kokenut asentaja sanoi tänään että on todella iso homma et pääsee säätämään syöttöä!?! onko kellään kokemusta tästä?
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Elikkä en aio itse ruveta säätämään mitään jos työ vaatii vaikeampaa osuutta.
ketkä jo ovat nostaneet syöttöjä tälläisestä mallista. olisin todella kiitollinen jos saisin neuvoja mitä kannattaa tehdä. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Elikkä Syöttöä saa ruuvattua lisää. säätöruuvi löytyy Pelti"tutin" alta, mikä taasen siaitsee poltoaine letkun alla. Pelti "tutti" tarvitsee väkivaltaa että irtoo..
Itse kiersi noin 1 1/2 kiekkaa kii päin. Vaikutus havaittavissa. Ahdonalaisen syötön kannen alla karassa on nylokki holkki mikä rajoittaa sen liikettä. Pois se sieltä. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Tarkoitatko sitä tuttia tuossa kuvassa 1 joka näkyy?
Siihen menee kaksi piuhaa sisään!?! Nylokki holkkia en nähny aiemmilla kerroilla ku katsoin, pitää uudestaan aukaista. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Ei se. Se on tos viehreän kupin oikealla puolella. Ei näy kuvassa..
Kaikissa ei oo välttämättä sitä rajoitin holkkia. Tos hieman lissää aiheesta. http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=89150 |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Löyty jonkinnäköiset suherot kuvat aiheesta:
![]() ![]() Eli sulla se vihree hattu on tuon vasemmalla olevan pötikän päällä missä on tuo musta keskiö. Viimeksi muokannut -MaTTi- : 25.10.2011 20:54 |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Siis onko näissä sama pumppu kun vanhemman mallin king cabeissä? Itsellä tuossa ahtamattomassa td25:ssa syöttöjä lisätään tuosta ruuvvimeisselillä pyöritettävästä ruuvvista, 13mm lukitus?
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lähes sama pumppu, vaan ahtopainekompensaatio lisätty.. ja ruuvattu kupeeseen lämpötilakompensaattorin tilalle NATSin palikka.
Käytännössä noilla pumpuilla ei sitten ole mitään eroa, mutta mikään osa ei taida olla suoraan vaihtokelpoinen. Ahdonalaista syöttöä voi "säätää" isommaksi kiertämällä sitä kalvon alla olevaa karaa sopivampaan asentoon. Tuskin on tehtaalla laitettu suurimman syötän asentoon. Tuon TD25Ti:n pakopesä on sitten TODELLA ahdas, että mitään suuria ei kannata tehdä puhallinta vaihtamatta. Nousee vain pakopaineet heti taivaisiin...
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
|
#10
|
|||
|
|||
|
No tänään kerkesin vaan tarkistaa tuon pakoputken, takapöntön otin poies niin nyt mittari näyti 0,8 bar:iin
sitten kokeilin ottaa pienimmän pöntön poies, ei vaikutusta. pikku pönttö takas. huomenna katsomaan ahdonalaista syöttöä et löytyykö karasta se nylokki holkki... |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostettu D21 tai D22 nissan KC | popo99 | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 04.04.2011 19:32 |
| Myydään M: Nissan K-C | V.Kylmälehto | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 07.03.2011 10:47 |
| Myyty Nissan 100 nx | artsi777 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 23.08.2010 06:17 |
| O:3.3 TD Nissan | regular | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 07.07.2006 17:20 |
| Nissan KC -86 | Samppa | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 22.07.2005 18:23 |