![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#26
|
||||
|
||||
![]()
Korin ja korikannakkeiden katkaisun jälkeen kampesin sitten takaosan pois, jonka mukana poistui n.70% mätä vioista
![]() Kuskin pouli takaosasta retkahti heti kun oli mennyt takarenkaan ylitse ![]() ![]() ![]() ![]() |
#27
|
||||
|
||||
![]()
Onko nuo allaolevat (pinnatut?) renkaat minkä kokoiset?
Muistaaksein pikku Volvossa taitaa rengaskoko olla alunperin 280x85x16 "Lappalainen" |
#28
|
||||
|
||||
![]() ![]() Lainaus:
Olisko pikku-volvon renkaat pienemmät, kuin porttaali-volvon?
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#29
|
||||
|
||||
![]()
En nyt muista renkaiden kokoa mutta alkuperäisen rekisteriotteen mukaan koko olisi 8.90-16
Koitan huomena muistaa katsoa alla olevien renkaiden kokoa. |
#30
|
||||
|
||||
![]() ![]() Eli lapikkaat on sitten otteessa.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#31
|
||||
|
||||
![]()
Renkaan koko oli tuo 8.90-16 ja on pinnoitettu.
Minkähän levyinen mahtaa olla tuo alkuperäinen vanne? |
#32
|
||||
|
||||
![]()
Jotenki hämärä muistikuva, että 6,5-7" hujakoilla.
|
#33
|
|||
|
|||
![]() Veikkaus
Mun panos 5,5" leveydelle. En pääse tarkistaan kun en ole kotosalla.
T anonyybikany |
#34
|
|||
|
|||
![]()
Ohjekirjassa oli valpin vanteet 6,5" tai vaihtoehtoisesti 5,5"
Esa |
#35
|
||||
|
||||
![]()
Projekti on ollut koko talven kirjaimellisesti jäissä...kevättä odotellessa
![]() ![]() ![]() |
#36
|
||||
|
||||
![]()
Koitetaanpas herätellä tätä projektia täysin uusilla suunnitelmilla
![]() Volvosta tulikin nyt sitten elintenluovuttaja pienelle suzukille joka tuli haettua imatralta jo 17.10.2010 ja saapumisensa jälkeen suitsa sai talvehtia kärryn päällä, josta se kesän 2011 lopulla sitten siirtyi talliin askarreltavaksi. Syy siihen että näin kävi on yksinkertainen, volvo ei vain saanut sitä inspiraatiota aikaan jota olisi tarvittu sen tekemiseen ja sitten bongasin edullisen suzukin ja sitten alkoi ideoita taas syntymään, niiden järkevyydestä en tiedä mutta yritetään jotain silti saada aikaan.
__________________
Helppo ja nopee keikka....no ei ollu ![]() |
#37
|
||||
|
||||
![]()
Kun auto saatiin talliin niin homma alkoi etulokareiden poistolla jotta on varmasti tilaa sovitella uutta tekniikkaa jossain vaiheessa
![]()
__________________
Helppo ja nopee keikka....no ei ollu ![]() |
#38
|
||||
|
||||
![]()
Alkajaisiksi rungosta lähti tämän verran tavaraa pois
![]()
__________________
Helppo ja nopee keikka....no ei ollu ![]() |
#39
|
||||
|
||||
![]()
Volvokin haettiin jossain vaiheessa navetan takaa pois ja purettiin tarvittavat osat tallin lattialle odottamaan asennus ajankohtaa.
Elikkäs vaihdelaatikko ja akselit tulee tästä ja moottori 240 volvosta 2L turbo, tehoa on kuin pienessä kylässä jossa on yksi keuhkotautinen kissa ![]() ![]()
__________________
Helppo ja nopee keikka....no ei ollu ![]() |
#40
|
||||
|
||||
![]()
Moottoriakin sovittelin rungolle jo mutta totesin että vois olla hyvä ensin naittaa toi laatikko tohon koneeseen oikeessa asennossa niin jotta molemmat pysyy alkuperäisissä asennoissaan ainakin suunnilleen (Alkuperäinen kone pystyssä ja tuleva vinossa).
Näillä näkymin taidan joutua tekemään uuden kytkinkopan raudasta ihan itse omin pikkukätösin ![]()
__________________
Helppo ja nopee keikka....no ei ollu ![]() |
#41
|
||||
|
||||
![]()
Kuvien laatu on huono johtuen siitä että ainoo kamera tallila on yleensä kännykässä mutta kai niistä selvän saa.
__________________
Helppo ja nopee keikka....no ei ollu ![]() |
#42
|
||||
|
||||
![]()
Eikös Volvon oma laatikko käykään suoraan koneen perään?
|
#43
|
||||
|
||||
![]()
jos haluut automaatin,niin löytyis yks BW-55 laatikko...
![]() |
#44
|
||||
|
||||
![]()
Käy, mutta tässä ei vissiin haluta, että "vinokoneesta" tulis "pystykone". Voihan tonne oman kytkinkopan ja vaihdelaatikon väliin tehä "kellotus" levyn. Jos en nyt ihan höpöjä muista, ni noissa askeissa ei ole pääakselin eikä ryhmäpyörästön akseleiden laakereilla pesiä kytkinkopassa.
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
#45
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Helppo ja nopee keikka....no ei ollu ![]() |
#46
|
||||
|
||||
![]()
En nyt ainakaan viellä ole ajatellut automaattia tähän laittavani.
__________________
Helppo ja nopee keikka....no ei ollu ![]() |
#47
|
||||
|
||||
![]()
Minkä kokoinen on vanhemman LJ:n rugossa pitkittäistukivarren kiinnitysreikä siinä korvakkeessa johon se kiinnitetään puslineen kaikkineen?
__________________
Helppo ja nopee keikka....no ei ollu ![]() |
#48
|
||||
|
||||
![]()
Käykös tuohon laatikkoon vinkoneen kytkinkoppa, kun sillähän sen sais koneen vinoon ja lootan pystyyn
__________________
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys eivät ratkaisisi. |
#49
|
|||
|
|||
![]()
Oiskohan volvosta jäänyt ohjaamo mahdollisesti myytävänä?
|
#50
|
||||
|
||||
![]()
Saattaisinhan mä siitä luopuakkin
![]()
__________________
Helppo ja nopee keikka....no ei ollu ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pikku e? | -Timi- | Tekniikka & Jutustelu | 59 | 21.02.2013 18:16 |
Pikku kysymys | Skorpioni | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 9 | 27.06.2009 17:02 |
Myyty pikku mönkkäri | ZAU | O/M/V Muut | 14 | 16.01.2009 19:28 |
Myyty: Pikku G | H_Nietu | O/M/V Ajoneuvot | 9 | 10.02.2008 22:47 |
pikku G | Linkit | 12 | 10.11.2006 12:20 |