![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#26
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tossa omassa Läjässähän on ja sähköflekti, ja se käy ilmeisesti kaikin puolin vähän lämpösempänä kuin perinteisesti tuuletetut Läjät ja oon suunnitellu asian niin että kun se mekaaninen kuitenkin kokoajan puhaltaa niin se pitää sitä kokoajan vähän viileämpänä kuin sähköflekti joka pyörii vasta kun lämmöt nousee ylemmä. Saas nähhä millasiin lämpötiloihin ylletään kun talvi tulee. Jos tolla painelee kesähelteillä satasta ni sitte ei jaksa pitää lämpöjä kurissa, alle 90 vauhdissa menettelee. Vähän isompikin siihen menis mutta olkoon noin, harvemmin noilla huoltoautoilla tarvii satasta ajella :-)
__________________
Paskaa tavaraa, huonoa palvelua ja kuitintonta varaosakauppaa tarjoaa rannikkogroup.fi (perustelut: http://tinyurl.com/gmyvk6f) wonk.sytes.net/76s/ |
#27
|
||||
|
||||
![]() Motonet
Kävin katsomassa motonetin flektejä. Ainoat speksit on hinta ja halkaisija. Eivät muuta saaneet kaivettua. Ei taida olla kovin laatukamaa. Gasketilla oli kuitenkin kunnon speksit. Teho vain ei riitä.
Tähän asti tehokkaat ovat kaikki olleet liian paksuja. 45cm halkaisijaltaan mahtuisi. 100mm on liian paksu. Jotain max 75mm mahtuu.
__________________
Just do it Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997 Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000 Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive |
#28
|
||||
|
||||
![]() Flekti
Olenpa nyt mr gasket flektejä hajottanut 3kpl. Moottorin sisällä olevat muovit sulaa. Ei kestä kun koneen lämpötila on 100 astetta. Noita ei kannata ainakaan Jeeppiin laittaa.
Nyt on tilauksessa spal luettelon tehokkain malli. Mutta ei taida olla spal merkiltään. Nykyään mahtuu paksumpikin flekti. Tässä ohje. XJ:ssä mekaaninen flekti ei ole liitetty vesipumppuun, joten vesipumppu on paljon litteämpi. Vaihdoin XJ:n vesipumpun wrangleriin ja tilaa löytyy paljon enemmän ![]()
__________________
Just do it Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997 Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000 Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive |
#29
|
||||
|
||||
![]()
Koneen 100C lämmöt ei pitäis muovia sulattaa, mutta pakosarja hohkaa varmaan melko kuumana jeepissäkin kun ei ole ajoviimaa jäähyttämässä. Eli pakosarjan lämpöeristystä ja/tai konepeltiin tuuletusaukkoa josta kuuma ilma pääsis pois. Testaa vaikka ajamalla lenkki ilman konepeltiä ja kato paljo lämmöt rauhottuu.
|
#30
|
||||
|
||||
![]()
En huomannu kulmassa kattoa onko sulla "tuulitunnelia" vai pelkkä flekti.
Jos mätkästään pelkkä flekti syylarin taakse niin siinä menetetään aika lailla tehokasta jäähdytys pinta-alaa syylarista ja osa vedestä menee jäähdyttämättömänä kylmään tankkiin ja lämmittää myös flektin viilentämän veden. Sen ilman ei tarvi liikkua sillä flektillä miljoonaa että vesi jäähtyis kunhan se ilmavirta vaikuttaa koko kennon pinta-alaan. http://www.jeep4x4center.com/perform...kit-20161.html Tossa mun mielestä järkevän olonen paketti. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
että tämmöinen tapaus tällä kertaa | Rekisteröimätön | Chit-Chat | 24 | 07.02.2009 08:31 |
KUVA KERTOO 1000 KERTAA... | -juhani- | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 02.07.2008 19:58 |
Menisitkö metsään tällä???? | Zamppa | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 02.02.2005 08:20 |
Joskus me kaikki olemme ensimmäistä kertaa asialla | mikk0 | Religion | 0 | 12.02.2003 23:29 |
Napakymppi tänään viimeistä kertaa | KariSalmelainen | TV / Series | 0 | 16.03.2002 09:05 |