Referenssi paine riippuu toteuttuksesta. Aikanaan tein Rangeen ruiskun GM:n TBI kamoista. Tässä paineen säätö on refereoitu ilmanpaineeseen. Kesällä laitettiin Juuson Suzukiin Swiftistä kaapattu Denson TBI. Tässä bensapaine säädetään suhteessa imusarjan paineeseen. Imusarjan paine vaihtelee (turbottomassa koneessa) suunnilleen välillä ilmanpaine-0.8bar ... ilmanpaine. Tyhjäkäynnillä noin ilmanpaine - 0.6bar, moottorijarrutuksessa ilmanpaine - 0.8bar ja täysi kaasu suunnilleen vallitseva ilmanpaine.
Oheinen kuva / murikka #9 on Denson systeemin painesäädin. Paksut nuolet ovat bensan tulo ja paluu. Putki säätimen päältä läpän alle on referenssi paineen kytkentä säätimelle.
Sekä Rangessa että Suzukissa on bensalinjassa mittari mistä säätimen käyttäytymisen näkee havainnollisesti. GM systeemissä paine on vakio suuruudeltaan noin 1 bar. Denson vehkeessä kone seis tai läppä auki (referenssi paine = ilmanpaine) paine on noin 1.5bar ja putoaa tästä eri käynti olosuhteissa imusarjan alipaineen verran.
ZeiZeille morjens.
Hauska juttu. Ukko vainaalla oli pitkään 1954 Morris Oxford. Siinä oli juuri tuollainen SU pumppu. Jäänyt mieleen kun Morris silloin tällöin jätti tielle ja ukko kävi laittamassa pumpun "katkojan kärjet" takaisin paikoilleen ja matka jatkui taas. En tiedä onko 60 vuoden aikana kärkien akseliin tullut jo lukkorengas

Muuten näyttää kyllä paremmalta kuin kiinalaiset kopiot.