![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Sitten niitä kuvia!
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
No juu, valmiikshan se onneks tuli ja kesti kokopäivän ilman mitään remonttia. Eli kova peli. Kuvia "loppurutistuksesta" tulee varmaan illemmalla, kun kuvat on nyt kotokoneella.
Seuraavaks pitäs yrittää tolla stadion trialia, mutta ennen sitä taas pari muutosta tiedossa, mut tällä viikolla ei jaksa (=ei heltiä kyllä kotoa lupaakaan ![]() -Etulukolle pitäs saada joku juttu, millä sitä käyttelis. Sähköinen houkuttelis itseä, mutta ei taida kellään olla valmista ideaa, että miten se toteutetaan???? Eli ehkä joutuu nöyrtyyn paineilmaan ![]() -Takalukolle hakee Tapsa4x4 varastoista vaijeri ja kytkeä kiinni. -Käsijarru koittaa saada toimiin -Tarkistaa peruutus ja jarruvalojen toiminta -Tankki vuotaa dieseliä jostain kallistaessa oikealle sivulle....tuli huomattua mutakisoissa, eli vaatii tutkimista, että onko sieltä joku letku irronnu. -Imuilman voi muuttaa normaaliks trialiin, ku nyt se horisee sisältä ja tuntuu, että letku ahdistaa ja muutenki meteli sisällä on liian kova. -sit pakoputkistoon pitää lisää ainaki yks vaimennin, ku ääni on omaan korvaan liian kova. -Ehkä jonkinlainen pohjapanssari -36" irokit alle......vai pitäskö sovitella 39,5" TSL ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Entäs takaylitys? 30cm vai enempi pois..
![]() ![]()
__________________
Broken Back Team #1 |
#4
|
||||
|
||||
![]() Ei kait siihen tarvi koskea.....sehä vaa kolahtelee yleisön mielestä kivasti ![]() Mutta saaks tuommoisesta vapari kuutosesta turbonkaan kanssa tehoa? Ajatuksena olis laitella siihen pari pienehköä ahdinta, kun sellaiset on jo hyllyssä, eikä rahaa ole tarkoitus pahemmin tähän uhrata. Nytkin tullu jo hirvittävän kalliiks ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
mulla on tossa omassa hj60ssä turbotettu 2h. ct-26 ahdin, iso cooleri, ja 61 syöttöpumppu. hp dieselin säätämä. noin kilon ahdolla 205hp ja 475nm, ja ilman näkyvää savua! loppu penkistä vaan väännonkesto tohon 500nm niin ei saanut ahto nouseen enempää... |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Elikkä tarkoituksenahan olis koittaa taikoa halvalla mahdollisimman paljon lisää hevosia (=mahdoton yhtälö, mut yritetään). |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() (tässä sun tapauksessa se ei varmaan haittaa) ja se taas aiheutti sen että nousi lämmöt pienenkin polkemisen jälkeen. ja kulutus oli seka ajossa noin 18L sataselle. pumpun vaihdon jälkeen tuli löylyä pirusti lisää, ja kulutus putos noin 12L ja savuaminen loppu. tossa on suoraruiskun pumpussa lyhyt ruiskutus aika, niin kerkee toi esikammio kone polttaan aineet hyvin. voishan sitä koittaa jokupäivä vähän vie ruuvata lisää... |
#8
|
||||
|
||||
![]()
No niin ja pikaiseen parit kuvat, mitä löyty
Sisätilat oli ostohetkellä käytön jäljiltä, eli puita on kuskattu ja kuulemma lumiaurana ollu, joten pakko olla hyvä ![]() Pikku siivouksella alkaa toi "saunan lattia" oleen jo aika siisti. Kuskinpuolella lattia oli sen verran haperoa, että piti hieman paikata, ettei kaikki savi tulis ihan suoraan kintuille: Ja jälkeen Takaluukku ei pysyny kiinni ja oli muutenkin saanut puskurin kanssa hieman siipeensä, joten ne sai luvan lähteä.....vaikka alkuun ei ollu tarkoitus noitakaan hienostella, mut niin se vaan aina mopedi sinkoilee ![]() Uus puskuri muotoutumassa jo: Ja sit faija teki siihen vielä uuden takaluukunkin. Aika low rider se oliki talliin ajaessa. Ja hieman toi kuskin puolen takalokasuojakin repsotteli vielä tuossa vaiheessa. Mut noilla fillareilla olis ollu oikeesti pikkupyöränen ![]() ![]() ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Kattokorotuksen kulmasta löyty oikee linnunpesäkin.....eli kyllä maastoauto on luonnonystävä
![]() Etupuskuri tuli kans tehtyä siihen, jotta jos tuolla eksyy joskus johonki risukkoon, niin ei olis ehkä heti keula mutkalla. Hannuhan oli koko remontin ajan messissä. Tässä ei ole vielä pakoputkien reikiä puskurissa ja puskurikin vihertävä. Autohan tuli pikaiseen tuhrittua uudelleen mattavihreellä, mutta maali oli vanhaa ja sitä ohentaessa se meni tietty jo liian ohueks....meinas hieman kiusata, kunnes muistettiin, että ei taida tässä autossa paljon haittaa parin lähdön jälkeen ![]() Keulaan tuli sitten vielä tuommoinen mutapelti, ettei menis syyläri heti tukkoon. Tosin eipä toi vapari HJ noilla renkailla jaksanu hyökkää edes niin lujaa kaukaloon ![]() ![]() ![]() Noh sit Tare löysi pakoputki remontista jääneet pari kourumaista palaa lattialta ja alkoi höröttää niin pirusti........ne kuulemma näyttää niiin pupu-jussin korvilta, että pakkohan se oli pupu tehdä keulaan. .....kiirehän taas ei edes meinannu tulla, mut tällaisiin löytyy aina aikaa ![]() Niii ja eiks tommonen reilusti sinistä työntävä kone ole just joku Blue Effiency tekniikkaan pohjautuva ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Tänään innostuin peseen autoa vielä lisää. Sisältä ja pohjanpuolelta oli ohjelmassa. Mutta ehkä pesusta jokin sammuttimen rele suuttu, kun sammu siirrellessä ja sit ei lähteny käymään. Kurkistus pellin alle, niin sammutin oli kokoajan sammutus asennossa. Noh illan pimetessä nappasin vaan vivun irti, jotta sain ajettua parkkiin, mutta missäs toi sammuttimen rele sijaitsee, kun sitä pitäs varmaan nyt hieman kuivatella/tutkailla???? |
#13
|
|||
|
|||
![]()
... oliks tää se tynnyrijousto?
![]() |
#14
|
|||
|
|||
![]()
Suattaapi olla relekin, mutta katsopa aluksi johtonipun pikaliitin startin vierestä. Saanut aikaan joskus hassuja ominaisuuksia, mm. pakkosyöttöä päälle ajossa.
|
#15
|
||||
|
||||
![]()
Minkähän kokoinen turbo tällaisessa olis kohtuu sopiva? Siis tarkoitus pitää originaali syättöpumppu, ku budjetti virittelyistä kuitenki kyse.
Millaisias pakosarja virityksiä porukka on tehny, jotta ahtimen o saanu paikoilleen....kuvia? Jos kesällä ehtiis turbotinta sovitteleen ![]() Onkohan mitään mutakisoja tulossa tänä vuonna??? ![]() ![]() EDIT: Hmmmm....siis näyttäis onnistuvan ehkä helpoimmin, ku heittää originaali pakosarjan ylös-alasin. Sillähän ei ole mitään väliä. jos joutuu pikku pahkan tai reiän tekee konepeltiin.......nyt pitäs vaan miettiä sopivan kokoinen ahdin. http://forum.ih8mud.com/diesel-tech-...ld-fliped.html Viimeksi muokannut Jare : 19.04.2012 10:58 |
#16
|
||||
|
||||
![]()
siin kuva yhdestä asennuksesta..
|
#17
|
||||
|
||||
![]()
12-13.5 2012 Alansi MudDrag
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=54&t=37601
__________________
www.classicjeepparts.com |
#18
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan 33 muta renkaat | Rekisteröimätön | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 02.05.2011 16:33 |
Ostetaan patrolliin muta kummit!!! | jannekkk | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 05.06.2010 15:53 |
Ostetaan 35" Muta renkaat | ORR | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 22.09.2009 12:34 |
Ostetaan muta kummit | alvar-aalto | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 27.01.2009 15:07 |
O: 33" tai 35" muta/metsäkumit+GD vanteet | mersuana | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 15.02.2008 19:33 |