![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Miten olette saaneet hj:n ahtamaan yli 0.7? Omasta vetasin hukkiksen rautalangalla kiinni niin ei se ahda kuin sen 0.7 kun lappulattiassa vetää menemään. Syöttöäkin on nostettu.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
oma nostaa T-haaralla kytketyllä pleedillä 1,5 helposti. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Minullakin heilahti tonne 1.5 ku aloin säätelemään mutta ajattelin pitää sen järjen matkassa että ei ihan kaikkia mitä lähtee...
__________________
! Because earth aint not flat ! Viimeksi muokannut Glutton : 21.11.2011 21:46 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Mikäs ruuvi tuo tuossa alla on... mulla tuo ylempi ruuvi säätää sitä syöttöä minkäse rykäsee sinne koneeseen ennnen kun alkaa ahtamaan... ja ahtojen kanssa savut katoaa vaikka tota ruuvia kelais kuinka...
__________________
! Because earth aint not flat ! |
|
#6
|
|||
|
|||
|
No mun mielestä tosta alemmasta ton suojamutterin alta löytyy se alasyötön säätö,tasapää ruuvarilla käänneltävä.
vastaavalla kohtaa,mutta pumpun etupuolella on ahdonalainen syöttö,kuusiokololla käänneltävä. Mutta saatan olla väärässäkin... |
|
#7
|
||||
|
||||
|
jaa mun mielestä toi on just perussyöttö pumpun toiselta puolelta löytyy ahdonalainen kun säätää sitä ruuvia ja sitten sitä isompaa mötikkää pumpun kylestä niin alkaa kierroksillakin löytyyn savutusta, saatan kyllä minäkin olla väärässä. siihen alempaan ruuviin en oo ite koskenut.
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
ylempi on perus syöttö ja alempi on tyhjäkäynnin säätimen ruuvi.
siitä alemmasta ja kaasuvivun tyhjäkäynnin säädöstä saa säädettyä tyhjäkäynnin kohdalleen. ettei rynkytä, ja sammu niin herkästi tuolta löytyy ohje. http://www.slck.net/viewtopic.php?t=5144&start=0 |