![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
#3
|
||||
|
||||
![]() Pientä näpertelyä!
Noniin jällen on vähä fiksattu!
Posti toi bleedi venttiilin ja se olis väsätty paikalleen ahdot on jossain 0,8 tienoilla. ja syötöt on ruuvattu niin auki kuin ne saa... luulisin??? noh mithän siitä ei tapahtunu että en tiedä onko tuo nyt sen pirteämpi. pitäis olla joku vertailu kohta mutta puhutaan niin pienestä muutoksesta että ainakaan minä en sitä huomannut. olisi ehkä pitänyt ottaa jotain faktaa vertailun tueksi.... eli vaikka kiihtyvyys aikoja tai jotain... Pumpulta ruuvasin sen ahdon alaisen auki niin että se jäi kouraan ja sitten pikkusen takasin ja kiinni sitten savutuksen säätöä ruuvailin ees taas mutta se vain sääti pilveä minkä se tussautti ilmoille kun polkasee kaasua.. Sen ison työtön säätö ruuvin vaikutusta en huomannut missään! en savun määrässä, enkä kiihtymisessä! Sitten hj niin surkeita sisä valoja on piristetty myös, eli lisää ledi lamppua autoon ja homma kirkastu kummasti. Taakse sain kaipaamani askartelu valot työkalu laatikolle kun se tahtoi olla aika pimee paikka reissussa ja taka työ valot vain loisti päin näköä...
__________________
! Because earth aint not flat ! |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Työ asennot ovat monesti hyvin ergonomisia!
Minun kapula koki kovan kohtalon. Aikan jännä että Nokialainen ei kestä jäädä renkaan alle!!! Se meni särki ja sitä ei voi ehjätä!
__________________
! Because earth aint not flat ! |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Välijäähdytin auttaa tohon savutukseen kaveri sääteli syöttöjä omassa autossaan samohin kuin mulla on, mutta ilman välijäähdytintä savutus oli ihan karsee, kun taas mulla ei lämpimänä savuta juurikaan. http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=1577 tossa albumisa kuvia missä näkyy ne ruuvit joita säätelin.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on omassa HJ:ssa just samanlainen säätöventtiili, aika raju muutos yhellä pykälällä 0.4<->0.8
__________________
__________________ "Atheism: Not to do the shit that religious do to each other." http://www.eroakirkosta.fi "Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella" |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Miten olette saaneet hj:n ahtamaan yli 0.7?
Omasta vetasin hukkiksen rautalangalla kiinni niin ei se ahda kuin sen 0.7 kun lappulattiassa vetää menemään. Syöttöäkin on nostettu. ![]() |