Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 12.03.2004, 10:26
paapu paapu ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: laihia
Viestit: 83
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Kysympä samalla kaverin puolesta suskan voimansiirrosta kun tuli puheeksi. Kaverilla on helmi samurai 413 vm.88 eikä oo ryösitty metsässä (vielä). Ainoa ongelma on se, että pikkupuolen neilveto tippuu helposti pois päältä (vapaalle) kun sopivasti ryntäyttää/moottorijarruttaa, varsinkin jos jotain rytkyä on samalla. Jos kädellä pitää kepistä kiinni niin ei tipu. Mitään rutinoita tai kolahduksia ei liity asiaan. Eli ongelma liittyy jotenkin siihen valitsinvipuun ja sen välitystankoihin/mekaniikkaan kai? Ehdotuksia?

-- Eino Grön ja ikivihreät tangat....häh? --
Valitsinvivun "välitystangoissa" on tavanomaiset jousikuormitetut stopparikuulat. Olisko tällanen jousi väsähtänyt eikä kuula jaksaisi enää lukita keppii?

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Auton voimansiirron värähtely? HiluxMan Tekniikka & Jutustelu 2 02.11.2007 16:04
O: Rangen voimansiirron osia Niko O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 24.09.2006 11:17
Voimansiirron PERUS juttuja?? Tekniikka & Jutustelu 27 10.04.2006 16:32
Opel Fronteran murheita. Karleppa Tekniikka & Jutustelu 7 26.01.2006 10:53
Rangen murheita Kupla Tekniikka & Jutustelu 17 21.08.2004 11:27


Sivu luotu: 18:19 (GMT +2).