Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 09.09.2011, 17:02
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.339
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Ei oo. Ja KDJ7* ei ole olemassakaan. KZJ70 käy tosiaan vertailuun, teho Petenkin mainitsema 92 kW ja 2982 cm3 (96 kW on aussiversion cuuleri-mallissa = ei käy vertailuautoksi). Jos auto on 90-> eli neliövaloilla, jarrut ja akselistot ovat samat joten helppo swappi sen suhteen. Vanhempaan pitää vaihella jarrut (eteen tuuletetut levyt ja taakke leveemmät rummut).
Minä en niin näistä tojotista ymmärrä, tuolta näitä malleja aina katson: http://4rouesmotrices.com/?rub=22&cat=4

Tuo kolmelitrainen kone antaa max tilavuudeksi mukavat 3727 cc. Roverin kone menee hienosti.

Muutama ameriikkalainen 3.8 pannu jää tavoittamattomiin, mutta ei saa olla ahne.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajero 3.0 v6 koneen vaihto Mattimod Tekniikka & Jutustelu 13 27.01.2011 14:32
O: LJ70 tai muu J7-sarjan Land Cruiser -OSTETTU- offroadjouni O/M/V Ajoneuvot 4 29.07.2006 17:23
turbo koneen vaihto jami63 Tekniikka & Jutustelu 3 05.04.2006 20:32
GMC s15 koneen vaihto Tekniikka & Jutustelu 4 11.02.2005 16:45
lj:n koneen vaihto arska4x4 Tekniikka & Jutustelu 3 27.10.2003 19:45


Sivu luotu: 02:01 (GMT +2).