Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #30  
Vanha 07.09.2011, 23:30
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.246
Perusasetus

Öljypohjista..


Hilukseissa öljy pohja vaihtu muistaakseen -89 jolloin siitä uudemmat on aina liimalla,sitä vanhemmat kumi tiivisteellä. Sit tiiviste ei istu kunnolla liimattavaan malliin,eikä tiivisteellistä taho saada pitämään liimalla. Johtuu siitä et niissä on aavistuksen korkeus ero,muistaakseen myös se kannas laakeri kaulan kohdalla oli eri levynen. Kuitenki L,2L ja 2L2 öljy pohjat käy ristiin,lohko on sama. Sillä ei oo merkitystä onko turbolla vai ei,lohkoon ei oo stanssattu turboa erikseen mutta erottaa oikean puolen moottori korvakkeen välissä olevasta öljyn paluu reijästä. Muistaakseen 65 ja 110 ÖP on sama paitsi tiiviste eri,170 on eri mut käy 110 mut ei 65. 65 käy 110 en oo 100%varma. Taka tuupparista ei käy koskaan 4wd. Kuhunkin ÖP kuuluu oma imuputkensa,paitsi 170 käy 110 mut ei toista päin,kuitenkin 170 imee alempaa joten ei oo hyvä sotkea keskenään. Läjässä on oma ÖP mut käy muistaakseen 65 mut ei muihin. Nää nyt näin äkkiä...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj-60 turbotus Toni.k Tekniikka & Jutustelu 33 12.10.2009 08:16
HJ-60 turbotus Nerd-O Maasturiprojektit 64 17.03.2009 18:14
l-200:sen turbotus maasteri Tekniikka & Jutustelu 4 16.11.2006 22:09
3B turbotus Tekniikka & Jutustelu 1 27.09.2006 10:28
Turbotus jansku Tekniikka & Jutustelu 8 07.12.2003 19:28


Sivu luotu: 09:44 (GMT +2).