![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() tuota minne asti tuo turbo tulee konehuoneessa? ja siitä dp:n pyörittely alas voi olla jo haaste tai sitten pelkkä hidaste, voi kyllä olla että tuo kuva vaa vääristää
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ei se kyllä paljon vääristele..mutta lyhenee 5cm.
__________________
RJ,Runner,LandRover,Hilux,Hilux,LJ,Hilux,W/T, SJ410 |
#3
|
|||
|
|||
![]()
mikä on käyrien sisähalkaisija? näyttää aika karkeen kokoiselta....
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
42mm*38mm.Mittasin kyllä tiivisteen kanssa,että pitäis jäädä tiiviste pintaa ja pultit menee hylsällä kiinni.
__________________
RJ,Runner,LandRover,Hilux,Hilux,LJ,Hilux,W/T, SJ410 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
ei kyllä hirveesti pakoaukkoo suurempaa putkea kannata käyttää hidastaa vaan kaasun kulkua ja jää pyörteilemään. jotenkinhan se laskettiin pakoventtiilin tilavuudesta mikä ois optimaalinen? eli tekee pienemmästä ja muokkaa sitten pakoaukon muotoseks. ja tosiaan kuten edellä mainittiin niin diiselissä mahdollisimman lyhyt mutta kuitenkin jouheva, oikein olet kyllä pulssittanut.
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() tuuossa omaa sötöstä, eli lyhyt on ja putken sisähalkaisija pakoaukon kansa samankokoinen, hiukan jopa pienempi ja vigutettu kartioksi alkupää. parempikin voisi olla, ja mutkia meni parinkymmenen euron edestä ainoastaan.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#7
|
||||
|
||||
![]()
"BryGin KUVA"
tuuossa omaa sötöstä, eli lyhyt on ja putken sisähalkaisija pakoaukon kansa samankokoinen, hiukan jopa pienempi ja vigutettu kartioksi alkupää. parempikin voisi olla, ja mutkia meni parinkymmenen euron edestä ainoastaan.[/QUOTE] Jo vain on hyvän näköinen ja lyhyt sarja.Ei taida tuota lyhyemmäksi enää paljon saada, jos ei valamalla tee. Käytitkö 11/2" käyrää vai 11/4":n ?. Täytyy Versio 2 tehdä niistä vesiputken käyristä. Versio 1 menee kuiteski tehomittaukseen, kun täytyy se lappu saada katsastukseen. Matti varmaan katsastaa ilmaiseksi ,jos pukkaa takapyöriltä yli 100hv. ![]() ![]() ![]()
__________________
RJ,Runner,LandRover,Hilux,Hilux,LJ,Hilux,W/T, SJ410 Viimeksi muokannut Greenday : 09.09.2011 05:24 |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
putkien saumat kollektorin sisältäkin ja porkkanalla hioin enimmät röpellöt pois.
__________________
RJ,Runner,LandRover,Hilux,Hilux,LJ,Hilux,W/T, SJ410 |
#9
|
||||
|
||||
![]()
brygin pakosarja on onnistuneen näkönen!
![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj-60 turbotus | Toni.k | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 12.10.2009 08:16 |
HJ-60 turbotus | Nerd-O | Maasturiprojektit | 64 | 17.03.2009 18:14 |
l-200:sen turbotus | maasteri | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.11.2006 22:09 |
3B turbotus | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 27.09.2006 10:28 | |
Turbotus | jansku | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 07.12.2003 19:28 |