Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 01.09.2011, 20:10
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 3.194
Unhappy

Noilla eväillä ajo-omunaisuudet jo nollassa


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Tepa oikeessa, päästiin taas asiaan.
Työkamulla mun vanha E-Carina -92, reilu 400 tkm menty alkuperäisillä nivelillä ja puslilla, pakoputkella ja iskareilla. Renkaita ja jarrupaloja/kenkiä/levyjä on vaan tarvinnu vaihtaa. Niin, ja pahuksen vesipumppu ja kytkin ei kestäny kun n. 330 tkm.
Noilla kilometreillä iskarit jo aikaa sitten menettäneet tehonsa, mutta tokihan noillakin vielä kelpaa konttorilla kun on tuttu katsastaja , muutenhan toi olis jo joutunut hylkyyn ja prässiin.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 01.09.2011, 20:16
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali
 
Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 6.030
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat Näytä viesti
Noilla kilometreillä iskarit jo aikaa sitten menettäneet tehonsa, mutta tokihan noillakin vielä kelpaa konttorilla kun on tuttu katsastaja , muutenhan toi olis jo joutunut hylkyyn ja prässiin.
Osui ja upposi ja kun joku tuo Neonia leimalle niin hylky armotta vaikka olisi parempi kun uusi toyota miehen kosto on hirmuinen...
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 01.09.2011, 21:31
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.877
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat Näytä viesti
Noilla kilometreillä iskarit jo aikaa sitten menettäneet tehonsa, mutta tokihan noillakin vielä kelpaa konttorilla kun on tuttu katsastaja ,
Vein vuoden 88 Caddyn leimalle. Tiesin jo etukäteen että edessä, sekä takana on iskarit ihan loppu. Ei niissä tainnut vaimennusta olla yhtään. Auto lillui niin perkeleesti joka töyssyssä ja vielä pitkään niiden jälkeenkin. Katsurin testin mukaan iskarit oli todella hyvässä kunnossa. Siinä kun verrataan oikean ja vasemman eroa toisiinsa ja jos kumpikin on loppu niin onhan ne silloin samassa kunnossa.

Yksi täysin turha testi lisää katsastukseen niin saadaan lisää hilloa. Sitähän tuo vain on.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 02.09.2011, 11:30
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.322
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O Näytä viesti
Vein vuoden 88 Caddyn leimalle. Tiesin jo etukäteen että edessä, sekä takana on iskarit ihan loppu. Ei niissä tainnut vaimennusta olla yhtään. Auto lillui niin perkeleesti joka töyssyssä ja vielä pitkään niiden jälkeenkin. Katsurin testin mukaan iskarit oli todella hyvässä kunnossa. Siinä kun verrataan oikean ja vasemman eroa toisiinsa ja jos kumpikin on loppu niin onhan ne silloin samassa kunnossa.

Yksi täysin turha testi lisää katsastukseen niin saadaan lisää hilloa. Sitähän tuo vain on.
Mulla oli aikanaan kesäautona ikivanha Suzuki Alto, ihan romu peli mutta liikkui sentään. Katsastuksessa tuli hylky takaiskareiden takia, kuulemma ihan lopussa. Tuo Altohan on tosi kevyt auto ja siinä on vielä jäykkä taka-akseli ja lehtijouset. Putsasin takaiskareita vähän savesta (jotta näyttävät vaihdetuilta) ja heitin takakonttiin betonisäkin. Ja uusintakatsastuksessa iskarit oli taas loistokunnossa. Eli aika ihme testailua toi iskarihomma.

Mutta muutoin topicin keskustelu on jälleen kerran tosi tasokasta
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 02.09.2011, 20:00
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- on kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.064
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O Näytä viesti
Siinä kun verrataan oikean ja vasemman eroa toisiinsa ja jos kumpikin on loppu niin onhan ne silloin samassa kunnossa.

Yksi täysin turha testi lisää katsastukseen niin saadaan lisää hilloa. Sitähän tuo vain on.
Pitää olla perstuntuma tohon hommaan tai muuten käy ohrasesti, hyväksytään paskoja ja hylätään täysitehoisia. Testerihän vatkaa koko autoa eikä sitä iskaria. Ja erimerkkiset testerit testaa erilailla, joten tulokset ei vertailukelpoiset. Kokemus tuo varmuutta, kuten kaikessa muussakin touhussa.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Mikähän älynväläys näissä vetopainoissa on ??
Ei niissä oo järkeä, ainakaan jenkkien ja japsien kohdalla.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 02.09.2011, 20:08
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali
 
Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 6.030
Perusasetus

Mutta voisiko loppuyhteenvetona todeta seuraavaa.

- Neon on OK vaikka indokiinassa rakennettuna
- Toyotassa on parhaimmat paskana olevat iskarit
- kokemus on valttia myös katsastusinsinöörillä

Muu ei ole sitten tärkää
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 03.09.2011, 08:30
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.877
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ex_inkkari Näytä viesti
- Toyotassa on parhaimmat paskana olevat iskarit
Tuo tais olla kyllä Suzuki Altossa ;-) Mut kaippa se jojotasta menee.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Katsastus? komu Tekniikka & Jutustelu 1 05.11.2009 20:17
katsastus Rälläri Tekniikka & Jutustelu 4 29.05.2009 21:18
SOA:n katsastus -Captain- Tekniikka & Jutustelu 31 05.05.2007 15:22
OT: edit. käyttö kinnerin kierrokset hukassa. jv Tekniikka & Jutustelu 15 17.12.2006 20:04
katsastus offirauta Tekniikka & Jutustelu 1 11.09.2006 13:05


Sivu luotu: 07:49 (GMT +2).