![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() noniin ja taas vääntyi ohjaustanko perkele, kipusin kakkoskorisen golffin konepellille niin lipsahti hiukan auto ja suoraan tangon varaan killumaan. prkl! Joutunee vetämään ässän hihasta, tai paremminkin jokeri pelaajan ottamaan esiin. Ja nyt varmistui kauppa toyotan koneen osista. 3 trukkilavallista kaikkea mahdollista ja mahdotonta. seassa kansi ja taydellinen kone ilman kantta. useita sarjoja mäntiä vauhtipyöriä. syöttöpumppuja suuttimia plaa plaa. hiacee ja landcruiseria. kohta kärsii yhden koneen räjäyttää jo huvikseen ![]() Nyt on hiukan alkanut ihmetyttää tuon pakolämpömittarin toiminta, tasakaasulla 80kmh ajaessa mittari napottaa tasan 800 asteessa??? ja kun kaasun painaa pohjaan tippuu mittari 400asteeseen jonka jälkeen hiljaa nousee sinne 700asteeseen kunnes veto loppuu. ja välillä mittari heittää 1300asteeseen ja siitä takas 600 asteeseen, hiukan alkaa tuntua että oisko anturi tulossa tiensä päähän.Autogaugen mittari
__________________
[O]=TOYOTA=[O] Viimeksi muokannut BryGgi : 31.08.2011 18:54 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ai vi**u että on kyllä komia toi sun puskuris.
![]() Tarttis varmaan hiluun väkästellä kans jotai ton tapast...
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan! Salon seudun OFF ROAD Ry |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
kuulostaa aika kovilta nuo lämmöt.. omas läjäs en oo saanu ko hetkellisest yli 600 nousemaa... ja autogaugen mittari (uusi) kiinni.. turbona switzer S1 ilman hukkista ![]()
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4 Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla -Dodge Ramcharger (offi-projekti) -Nissan Patrol SOA vm-88 -Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS" +liuta muita harraste ajoneuvoja WUOKSI OFFROAD |
#4
|
|||
|
|||
![]()
itse olen alkamassa kallistua tuon mittarivian puoleen, on nimittäin todella nopeita nuo heittelyt. pitänee yritä filmata sitä illalla.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#5
|
||||
|
||||
![]()
mulla ei ollu kun jossain 400-550astetta sillon ennekun se kone särky
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
hmm. pitänee tarkastaa että venttiilit ei kanna.. ja sitten huomionarvoisen nuo pakosarjat, sekä mittauspisteet. itsellä peltisarja. missä lyhimmät putket vain 70mm pitkät ja anturi on kollektorin keskellä neljän putken yhtymäkohdassa.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Edit: ja kai me celsius-asteista juteltiin? Fahrenheitteinahan noi sun lämmöt olis just kohillaan. Viimeksi muokannut -MaTTi- : 01.09.2011 21:02 |
#8
|
|||
|
|||
![]()
puhutaan sekunneista. ja celssiuksista. muuten olisin 100% varma anturiviasta mutta kun ajossa se nousee tasakaasuajossa siihen 800 asteeseen niin siinä liikkuu taas normaali vauhtia mutta sekunnissa tappiin. epäilen itse että olisikohan voinut kuori sulaa anturista ja sais nyt suoraan lämpöö tai jotain. tänään mitattava venttiilivälykset kaiken varalta.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#9
|
||||
|
||||
![]()
1300*C niin alkaa tuo rauta olemaan suht juoksevaa....
Ei muuten, mutta aikanaan B-ryhmässä ja RC-sarjalaisissa paukuilla saatiin pakopesään 1200*C lämpötila kun paahdettiin polttoaineet suoraan koneesta läpi (jäähdytettiin mäntiä!!!) ja sytkällä sitten palamaan ahtimessa, jottei ahtopaineet kadonneet "moottorijarrutuksessa" (????). Tietenkin, käyttihän Toyotakin A-ryhmäläisissä sitä vanhempaa paukkua, jossa oli ihan oma suutin turbolle, kun päästi kaasun pois, nin silloin tavaraa suoraan ahtimeen!!!! Vaihda se anturi nin alkaa taas järjelliset arvot näkymään!!! Ja siistiä työtä edelleen!!! ![]()
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
#10
|
|||
|
|||
![]() 2L-T kaikkea 2L 2L2 ja 2L-T osaa 6 pulttisia vauhtipyöriä useampi ja yksi 8pulttinen vauhtis. massalevyjä, yhdessä lukee teksti vielä kitkapinoissa.. eli uusi ja asetelmia suuri läjä. nokkakeppejä vapariin sekä turbopon ja mäntiä veiveineen useampi sarja tuossa läjässä myös kaikkea. suurta ja pientä suutinta. venttiilikoppaa, imu ja pakosarjaa, turbomallin imu ja se kannen yli menevä putki. keinuvivullinen kansi. Jos tällä määrällä talven yli pääsisi ![]()
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ostin kompuran.. | samix | Chit-Chat | 9 | 10.09.2008 21:15 |
Ostin jo:SJ:n merkkivalollinen jakis. | asentaja | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 21.09.2007 17:34 |
K10 etukardaanin tuplanivel osina.. Hjälp! | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.11.2005 18:57 |
Ostin sitten HJ:n | akke | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.03.2005 20:17 |
Ostin sitten lj:n | bj45lava | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 08.11.2004 09:04 |